

Scolile decid repartizarea elevilor in clasele pregatitoare, in ordine alfabetica sau prin tragere la sorti. Parintii pot fi observatori

De Portal Invatamant
la 12 Mar. 2024
1 comentarii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Scolile decid repartizarea elevilor in clasele pregatitoare, in ordine alfabetica sau prin tragere la sorti. Parintii pot fi observatori12Mar.2024

Ordinul ministrului Educatiei privind aprobarea procedurii de distributie aleatorie a copiilor in formatiunile de studiu a fost publicat in Monitorul Oficial. Este vorba despre procedura pentru acele unitati de invatamant unde se constituie cel putin doua clase de inceput de nivel - grupa mica, clasa pregatitoare, clasa a V-a sau clasa a IX-a din acelasi domeniu/ cu aceeasi specializare.

Conform documentului, in functie de decizia consiliului de administratie, distributia in formatiuni de studiu se realizeaza prin tragere la sorti sau prin distributia echitabila a elevilor ordonati alfabetic.
 
Scolile au obligatia sa distribuie in mod echitabil, in formatiuni de studiu, si urmatoarele categorii de anteprescolari/prescolari/elevi: copiii cu cerinte educationale speciale, copiii care repeta anul scolar/nu au parcurs ciclul prescolar sau l-au parcurs incomplet, copiii a caror limba materna difera de limba de predare, copiii transferati dintr-o alta tara/ unitate de invatamant/clasa, precum si pe cei admisi pe locurile distinct alocate candidatilor cu cerinte educationale speciale sau pe locurile speciale pentru romi.
 
In situatia in care parintele sau reprezentantul legal doreste inscrierea fratilor in aceeasi clasa, acestia sunt repartizati in clasa in care a fost distribuit primul dintre frati.
 
Data la care are loc sedinta de distribuire aleatorie a elevilor in formatiunile de studiu se comunica la avizierul si pe site-ul scolii, astfel incat parintii sau reprezentantii legali ai copiilor/elevilor sa poata participa, in calitate de observatori, la repartizarea pe grupe/clase a acestora.
 

Procedura de distributie aleatorie a anteprescolarilor/ prescolarilor/ elevilor in formatiunile de studiu

 

I. Dispozitii generale 

Art. 1 (1) - Prezenta procedura reglementeaza modalitatea de constituire a formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar, prin distribuirea aleatorie a anteprescolarilor/prescolarilor/elevilor, cu respectarea principiului nediscriminarii, al asigurarii echitatii si  egalitatii de sanse, al transparentei, al incluziunii, al centrarii educatiei pe beneficiarii primari ai acesteia, al accesibilitatii si disponibilitatii, al interesului superior al copilului/elevului.
 
(2) - Unitatile de invatamant preuniversitar au obligatia sa distribuie in mod echitabil, in formatiuni de studiu, si urmatoarele categorii de anteprescolari/prescolari/elevi: copiii cu cerinte educationale speciale, cei care repeta anul scolar, cei care nu au parcurs ciclul prescolar sau l-au parcurs incomplet, cei a caror limba materna difera de limba de predare, cei transferati dintr-o alta tara/ unitate de invatamant/clasa, precum si pe cei admisi pe locurile distinct alocate candidatilor cu cerinte educationale speciale sau pe locurile speciale pentru romi.
 
Art. 2 - Dispozitiile prezentei Proceduri de distributie aleatorie a anteprescolarilor/ prescolarilor/elevilor in formatiunile de studiu se aplica in unitatile de invatamant cu grupe de nivel anteprescolar si/sau prescolar, precum si in cele cu clase de invatamant primar, gimnazial si liceal in care se constituie cel putin doua formatiuni de studiu la grupele/clasele de inceput de nivel: grupa mica, clasa pregatitoare, clasa a V-a, clasa a IX-a din acelasi domeniu/ cu aceeasi specializare.
 
Art. 3 - Unitatea de invatamant elaboreaza propria procedura privind repartizarea anteprescolarilor/prescolarilor/elevilor inscrisi in grupele/clasele de inceput de nivel: grupa mica, clasa pregatitoare, clasa a V-a, clasa a IX-a, cu respectarea prevederilor prezentei proceduri, si o afiseaza pe pagina de internet proprie sau la avizierul unitatii de invatamant.
 
Art. 4 - Consiliul de administratie al unitatii de invatamant aproba o procedura interna pentru repartizarea aleatorie a cadrelor didactice care preiau anteprescolarii din grupa mica in educatia timpurie, elevii din clasa pregatitoare in invatamantul primar, elevii din clasa a V-a in invatamantul gimnazial, elevii din clasa a IX-a in invatamantul liceal in anul scolar respectiv, cu respectarea prevederilor legale si cu asigurarea principiilor: transparentei, nondiscriminarii si desegregarii scolare.
 
Art. 5 – La nivelul fiecarei unitati de invatamant se constituie comisia de inscriere si distribuire a anteprescolarilor/prescolarilor/elevilor, a carei componenta este, dupa cum urmeaza:
a) presedinte – directorul/directorul adjunct al unitatii de invatamant;
b) secretar – secretarul unitatii de invatamant;
c) membri - cadrele didactice care preiau grupele /clasele de inceput de ciclu de invatamant.
 
Art. 6 - Comisia de inscriere si distribuire a anteprescolarilor /prescolarilor/elevilor propune componenta formatiunilor de studiu si consiliului de administratie aproba formatiunile de studiu, cu cel putin 5 zile lucratoare inainte de inceperea cursurilor noului an scolar.
 
Art.7- Data la care are loc sedinta de distribuire aleatorie a anteprescolarilor/prescolarilor/elevilor in formatiunile de studiu se comunica la avizierul/pe site-ul unitatii de invatamant, astfel incat parintii sau reprezentantii legali ai copiilor/elevilor sa poata participa, in calitate de observatori, la repartizarea pe grupe/clase a acestora.
 

II. Descrierea Procedurii de distributie aleatorie a anteprescolarilor/prescolarilor in formatiunile de studiu in cadrul unitatilor de invatamant preuniversitar cu nivel prescolar si/sau anteprescolar (educatie timpurie)

 
Art. 8 - Constituirea formatiunilor de copii in educatia timpurie, respectiv in grupele mici din crese si din gradinite se realizeaza dupa finalizarea procesului de inscriere in educatia timpurie.
 
Art. 9 (1) – Consiliul de administratie al unitatii de invatamant opteaza pentru una dintre variantele de distribuire aleatorie a anteprescolarilor/prescolarilor in formatiunile de studiu in educatia timpurie - crese si gradinite, dupa cum urmeaza:
- in ordine alfabetica;
- prin tragere la sorti.
 
(2) Comisia de inscriere si distribuire a anteprescolarilor/prescolarilor din unitatea de invatamant, pe baza listei finale a copiilor inscrisi in cresa/gradinita, generata din Sistemul Informatic Integrat al Invatamantului din Romania (SIIIR), grupeaza copiii dupa cum urmeaza: 
 
 
(3) Pentru constituirea formatiunilor de studiu in ordine alfabetica, comisia de inscriere si distribuire a anteprescolarilor/prescolarilor din unitatea de invatamant ordoneaza alfabetic lista finala a copiilor inscrisi in cresa/gradinita , grupati pe categorii, conform prevederilor alin. 2, si distribuie alternativ astfel: primul copil din lista 1, respectiv din lista 2, la grupa mica A, al doilea copil din lista 1, respectiv din lista 2 la grupa mica B si asa mai departe, utilizandu-se, pe rand, fiecare lista cu copiii dispusi alfabetic.
 
(4) In situatia in care constituirea formatiunilor de studiu se face in ordine alfabetica, anteprescolarii/prescolarii a caror limba materna difera de limba de predare se distribuie alternativ conform prevederilor alin. (3).
 
(5) Pentru constituirea formatiunilor de studiu prin tragere la sorti, comisia de inscriere si distribuire a anteprescolarilor/prescolarilor din unitatea de invatamant extrage, pe rand, copiii din lista finala a copiilor inscrisi in cresa/gradinita, grupati pe categorii, conform prevederilor alin. 2, si se distribuie alternativ, astfel: numele primului copil se extrage din lista 1 pentru grupa mica A, numele celui de-al doilea copil din lista 1 pentru grupa mica B, pana la repartizarea pe grupe a copiilor de pe lista 1. In aceeasi maniera se repartizeaza copiii de pe lista 2. Extragerea se face alternativ, fete, baieti, si anteprescolari/prescolari a caror limba materna difera de limba de predare pana la finalizarea constituirii formatiunilor de studiu.
 
(6) In cazul gemenilor/tripletilor, parintele sau reprezentantul legal depune/transmite o declaratie la unitatea de invatamant prin care precizeaza daca doreste repartizarea fratilor in aceeasi grupa sau in grupe diferite. In situatia in care parintele sau reprezentantul legal doreste inscrierea fratilor in aceeasi grupa, acestia sunt repartizati in grupa in care a fost distribuit primul dintre frati.
 
Art.10 - Prescolarii cu cerinte educationale speciale sunt repartizati, echitabil, la nivelul tuturor claselor, in functie de tipul de tulburare/afectiune/dizabilitate/dificultate de invatare, fara sa se aplice procedurile mentionate la art. 9.
 
Art. 11 - Comisia de inscriere si distribuire a anteprescolarilor/prescolarilor din unitatea de invatamant inainteaza consiliului de administratie, spre aprobare, componenta fiecarei formatiuni de studiu rezultate.
 

III. Descrierea Procedurii de distributie aleatorie a elevilor in formatiunile de studiu in cadrul unitatilor de invatamant preuniversitar cu nivel primar

 
Art. 12 (1) - Constituirea formatiunilo​r de elevi in clasa pregatitoare se realizeaza dupa finalizarea procesului de inscriere.

(2) - Consiliul de administratie al unitatii de invatamant opteaza pentru una dintre variantele de constituie a formatiunilor de studiu in clasa pregatitoare, dupa cum urmeaza:
- in ordine alfabetica;
- prin tragere la sorti.
 
(3) - Comisia de inscriere si distribuire a elevilor din unitatea de invatamant, pe baza listei finale a elevilor inscrisi in clasa pregatitoare, generata din Sistemul Informatic Integrat al Invatamantului din Romania (SIIIR), grupeaza elevii dupa cum urmeaza:
 
 
(4) Pentru constituirea formatiunilor de studiu in ordine alfabetica, se ordoneaza alfabetic elevii din lista finala, grupati pe categorii, conform prevederilor alin.(3), si se distribuie alternativ astfel: primul elev din lista 1, respectiv primul elev din lista 2, fete, respectiv baieti, la clasa pregatitoare A, al doilea elev din lista 1, respectiv din lista 2, fete, respectiv baieti, la clasa pregatitoare B si asa mai departe, utilizandu-se, pe rand, fiecare lista cu elevii dispusi alfabetic.
 
(5) In situatia in care constituirea formatiunilor de studiu se face in ordine alfabetica, elevii a caror limba materna difera de limba de  predare si elevii care nu au parcurs ciclul prescolar sau l-au parcurs incomplet, precum si elevii care repeta anul scolar sau s-au retras din motive medicale se distribuie alternativ conform prevederilor alin. (3).
 
(6) Pentru constituirea formatiunilor de studiu prin tragere la sorti, se extrag, pe rand, elevii din lista finala, grupati pe categorii, conform prevederilor alin. (3) si se distribuie alternativ, astfel: numele primului elev se extrage din lista 1 pentru clasa pregatitoare A, numele celui de-al doilea elev din lista 1 pentru clasa pregatitoare B, pana la repartizarea pe clase a elevilor de pe lista 1. In aceeasi maniera se repartizeaza elevii de pe lista 2. Extragerea se va face alternativ, fete, baieti, elevi a caror limba materna difera de limba de predare, elevi care nu au parcurs ciclul prescolar sau l-au parcurs incomplet, elevi care repeta anul scolar sau s-au retras din motive medicale pana la finalizarea constituirii formatiunilor de studiu.
 
Art. 13 (1) - Copiii cu cerinte educationale speciale sunt repartizati echitabil, la nivelul tuturor claselor, in functie de tipul de tulburare/afectiune/dizabilitate/ dificultate de invatare, fara sa se aplice procedurile mentionate la art. 12.
 
Art.14 - In cazul gemenilor/tripletilor, parintele sau reprezentantul legal depune/transmite o declaratie la unitatea de invatamant prin care precizeaza daca doreste repartizarea fratilor in aceeasi clasa sau in clase diferite. In situatia in care parintele sau reprezentantul legal doreste inscrierea fratilor in aceeasi clasa, acestia sunt repartizati in clasa in care a fost distribuit primul dintre frati.
 
Art.15 - Comisia de inscriere si distribuire a elevilor din unitatea de invatamant inainteaza consiliului de administratie, spre aprobare, componenta fiecarei formatiuni de studiu rezultate.
 

IV. Descrierea Procedurii de distributie aleatorie a elevilor in formatiunile de studiu in cadrul unitatilor de invatamant preuniversitar cu nivel gimnazial

 
Art. 16 (1) – Formatiunile de elevi care trec din clasa a IV-a in clasa a V-a isi pastreaza, de regula, aceeasi componenta pe care au avut-o la ciclul primar.
 
(2) In cazul unitatilor de invatamant cu structuri, in care se organizeaza clasa a V-a doar la nivelul unitatii cu personalitate juridica, consiliul de administatie al acestei decide daca pastreza componenta formatiunilor din ciclul primar sau daca se constituie alte formatiuni de studiu, caz in care se aplica prevederile prezentei proceduri, astfel incat sa se previna segregarea de orice tip.
 
(3) Pentru formatiunile de elevi nou constituite in clasa a V-a (nivel gimnazial), acolo unde sunt doua sau mai multe clase a V-a, consiliul de administratie al unitatii de invatamant opteaza pentru una dintre variantele de distribuire aleatorie a elevilor in formatiuni de studiu, dupa cum urmeaza:
- in ordine alfabetica;
- prin tragere la sorti.
 
(4) - Comisia de inscriere si distribuire a elevilor din unitatea de invatamant, pe baza listei finale a elevilor inscrisi in clasa a V-a, grupeaza elevii dupa cum urmeaza:
a) Fete
b) Baieti
c)Elevii a caror limba materna difera de limba de predare
d) Elevii care repeta anul scolar
e) Elevii transferati dintr-o alta tara/ unitate de invatamant/ clasa
 
(5) Pentru constituirea formatiunilor de studiu in ordine alfabetica, elevii, ordonati alfabetic pe criteriul de gen fete-baieti, sunt distribuiti alternativ, astfel: primul elev - fata, respectiv baiat, la clasa a V-a A, al doilea elev din lista 1 -fete, respectiv din lista 2 -baieti, la clasa a V-a B si asa mai departe, utilizandu-se, pe rand, fiecare lista cu elevii dispusi alfabetic.
 
(6) In situatia in care constituirea formatiunilor de studiu se face in ordine alfabetica, elevii a caror limba materna difera de limba de predare, elevii care repeta anul scolar si elevii transferati dintr-o alta tara/ unitate de invatamant/ clasa se distribuie alternativ conform prevederilor alin. (5).
 
(7) Pentru constituirea formatiunilor de studiu prin tragere la sorti, se extrag, pe rand, elevii din cele doua liste finale unde sunt grupati pe criteriul de gen fete-baieti si se distribuie alternativ, astfel: numele primului elev se extrage din lista 1 pentru clasa a V- a A, numele celui de-al doilea elev din lista 1 pentru clasa a V-a B, numele celui de-al treilea elev din lista 1 pentru clasa a V-a C si tot asa, pana la repartizarea pe clase a tuturor elevilor din lista 1. In aceeasi maniera se repartizeaza elevii de pe lista 2. Extragerea se va
face alternativ, fete, baieti, elevi a caror limba materna difera de limba de predare, elevi care repeta anul scolar si elevii transferati dintr-o alta tara/ unitate de invatamant/ clasa pana la finalizarea constituirii formatiunilor de studiu. Ulterior, lista fiecarei formatiuni de studiu constituite va fi ordonata alfabetic.
 
(8) In procesul de constituire a formatiunilor de studiu se va respecta si principiul continuitatii studiului limbii moderne L1 din ciclul primar.
 
Art. 17 - (1) In cazul constituirii unor noi formatiuni de studiu in clasa a a V-a, elevii cu cerinte educationale speciale sunt repartizati echitabil, la nivelul tuturor claselor, in functie de tipul de tulburare/afectiune/dizabilitate/dificultate de invatare, fara sa se aplice procedurile mentionate la art. 16 alin. (5).
 
(2) in cazul gemenilor/tripletilor, parintele sau reprezentantul legal depune/transmite o declaratie la unitatea de invatamant prin care precizeaza daca doreste repartizarea fratilor in aceeasi clasa sau in clase diferite. In situatia in care parintele sau reprezentantul legal doreste inscrierea fratilor in aceeasi clasa, acestia vor fi repartizati in clasa in care a fost distribuit primul dintre frati.
 
Art. 18. - Comisia de inscriere si distribuire a elevilor din unitatea de invatamant inainteaza consiliului de administratie, spre aprobare, componenta fiecarei formatiuni de studiu rezultate.
 

V. Descrierea Procedurii de distributie aleatorie a elevilor in formatiunile de studiu in cadrul in cadrul unitatilor de invatamant preuniversitar cu nivel liceal.

 
Art. 19 - Constituirea formatiunilor de elevi in clasa a IX-a se realizeaza dupa finalizarea procesului de inscriere, inaintea inceperii cursurilor noului an scolar.
 
Art.20 (1) - Pe baza listelor finale ale elevilor inscrisi in clasa a IX-a, comisia de inscriere si distribuire a elevilor din unitatea de invatamant grupeaza elevii de la fiecare filiera, profil si specializare/calificare profesionala in ordinea descrescatoare a mediilor de admitere si ii distribuie in clase, astfel:
 
a) elevii inscrisi la fiecare specializare/calificare profesionala sunt ordonati in ordinea descrescatoare a mediilor de admitere si se realizeaza cate 2 liste pe criteriul de gen fetebaieti;
 
b) distribuirea acestora pe clase se face in ordinea descrescatoare a mediilor de admitere, cate un elev la fiecare clasa: primul elev va fi distribuit in clasa a IX-a A, al doilea elev in clasa a IX-a B, s.a.m.d., pana la ultima clasa de la specializarea/ calificarea profesionala respectiva, dupa care se reia distributia, urmatorul elev va fi repartizat in clasa a IX-a A si tot asa; 
 
c) algoritmul de mai sus se aplica atat elevilor din listele organizate pe criteriul de gen fete-baieti, cat si elevilor care au fost admisi pe locurile distinct alocate candidatilor cu CES, elevilor admisi pe locurile speciale pentru romi, elevilor care repeta anul scolar, precum si elevilortransferati dintr-o alta tara/ unitate de invatamant/ clasa;
 
d) elevii cu cerinte educationale speciale sunt repartizati echitabil, la nivelul tuturor claselor, in functie de tipul de tulburare/afectiune/dizabilitate/dificultate de invatare;
 
e) in cazul gemenilor/tripletilor, parintele sau reprezentantul legal depune/transmite o declaratie la unitatea de invatamant prin care precizeaza daca doreste repartizarea fratilor in aceeasi clasa sau in clase diferite. In situatia in care parintele sau reprezentantul legal doreste inscrierea fratilor in aceeasi clasa, acestia vor fi repartizati in clasa in care a fost distribuit primul dintre frati.
 
(2) In procesul de constituire a formatiunilor de studiu se va respecta si principiul continuitatii studiului limbii moderne L1 si L2 din ciclul gimnazial.
 
Art. 21 - Comisia de inscriere si distribuire a elevilor din unitatea de invatamant inainteaza consiliului de administratie, spre aprobare, componenta fiecarei formatiuni de studiu rezultate.
 

V. Dispozitii finale

 
Art. 22 - In conformitate cu prevederile art.5 alin (1) lit. e) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, Regulamentul general privind protectia datelor, datele personale sunt pastrate intr-o forma care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioada care nu depaseste perioada necesara indeplinirii scopului in care sunt prelucrate datele.
 
Art. 23 (1) - Listele finale cu componenta formatiunilor de studiu in grupele mici -educatie timpurie)-, la clasa pregatitoare -nivel primar, la clasa a V-a -nivel gimnazial si la clasa a IX-a -nivel liceal, semnate de directorul unitatii de invatamant, sunt publice si se afiseaza la avizierul unitatii de invatamant si/sau se posteaza pe pagina de internet a unitatii de invatamant cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de inceperea cursurilor noului an scolar.
 
(2) – Listele, in format letric, raman afisate la avizierul unitatilor de invatamant pana, cel mai tarziu, la data inceperii cursurilor noului an scolar pentru care se organizeaza procesul de inscriere.
 
Art. 24 (1) – Inspectoratele scolare vor lua toate masurile necesare pentru indepartarea acestora de pe site-ul unitatilor de invatamant in termen de cel mult 30 de zile de la finalizarea constituirii formatiunilor de studiu.
 
(2) La data reorganizarii institutiilor publice deconcentrate subordonate Ministerului Educatiei, directiile judetene/a municipiului Bucuresti de invatamant preuniversitar preiau responsabilitatile inspectoratelor scolare prevazute de prezenta procedura.
 

Definitivat - Sfaturi pentru Nota 10

Teste Rezolvate + Metodologie pentru examenul de Definitivat


DEFINITIVAT - modele de Teste. ATENTIE la modificarile aparute in legislatie si metodologie:
  • teste rezolvate + explicatiile detaliate
  • metodica pentru punctaj maxim
  • exemple utile si ghiduri practice

...Vezi AICI noile Teste rezolvate <<


Ti-a placut acest articol?
Distribuie-l pe Facebook sau trimite-l pe WhatsApp altor parinti sau profesori!

Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

clasa pregatitoareformatiune de studiueleviprocedura distributie aleatorie elevi


x

Lasa un raspuns




Comentarii [1 comentariu]Adauga comentariul tau

31Ian.2024

Ileana Petre 31 Ian. 2024 20:47:50

Nu sunt de acord. Asa toti cei care nu muncesc li se asigura copii pe care sa ii nenorocesca.
Unde este omul valoros pe câte se bat toti ca ii pasa de copii?
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit



Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
x
//