Titularizare 2022. LISTA POSTURILOR vacante/ rezervate din fiecare judet (actualizata)

de Portal Invatamant la 18 Aug. 2022
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Titularizare 2022. LISTA POSTURILOR vacante/ rezervate din fiecare judet (actualizata)18Aug.2022

Ministerul Educatiei a reactualizat lista posturilor didactice vacante/ rezervate, la data de 17.08.2022, pentru fiecare judet in parte, plus municipiul Bucuresti. De asemenea, listele cu posturile vacante/rezervate au fost publicate si pe site-urile inspectoratelor scolare judetene.

Lista posturi Titularizare 2022


Repartizarea candidatilor si a cadrelor didactice pe posturile declarate vacante/rezervate in invatamantul preuniversitar se face conform Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2022 - 2023.

Vedeti AICI lista posturilor din fiecare judet:

(click pe judetul din care doriti informatii)
 
 

Teste Rezolvate + Metodica pentru examenul de Titularizare 2022!
...vezi AICI lista completa a testelor <<  

 

Grafic sedinte repartizare Titularizare 2022:

 
1 august 2022 - repartizarea candidatilor in urmatoarea ordine:
-  repartizarea pentru completarea normei didactice de predare a cadrelor didactice titulare, a cadrelor didactice debutante prevazute la art. 21 alin. (4) si (6);
- repartizarea prin transfer sau detasare in interesul invatamantului pentru restrangere de activitate nesolutionata a cadrelor didactice
- repartizarea pentru completarea normei didactice de predare a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei ramase cu norma didactica de predare incompleta;
-  repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante complete indiferent de viabilitatea acestora, la nivelul judetului in care au sustinut proba practica sau inspectia speciala la clasa in profilul postului, indiferent de judetul in care au sustinut proba scrisa, a candidatilor cu statut de cadre didactice titulare in invatamantul preuniversitar de stat sau particular acreditat anterior inscrierii la concurs, cu pastrarea statutului de cadru didactic titular si a cadrelor didactice debutante din invatamantul preuniversitar de stat sau particular acreditat prevazute la art. 21 alin. (4) si (6), care au promovat examenul national pentru obtinerea definitivarii in invatamant, sesiunea 2022, si au obtinut media de repartizare minimum 7 (sapte), conform art. 64 alin. (8), la concursul national, sesiunea 2022, ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a mediilor de repartizare; situatiile exceptionale se solutioneaza cu avizul Ministerului Educatiei;
-  repartizarea cadrelor didactice angajate cu contract individual de munca pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au obtinut media de repartizare minimum 7 (sapte), conform art. 64 alin. (8), la concursul national, sesiunea 2022, pe posturile didactice/catedrele pe care sunt angajate, conform art. 64 alin. (13).
 
2 august 2022 - ocuparea posturilor didactice/catedrelor, ramase vacante, de catre cadrele didactice care au primit acordul de principiu privind reincadrarea in functia de personal didactic, in anul scolar 2022-2023,respectiv de catre cadrele didactice care au primit acordul de principiu pentru mentinerea in activitate ca titular in functia didactica,la cerere, in anul scolar 2022-2023,conform art.82 si 83 din Metodologie,
 
- ocuparea posturilor didactice/catedrelor, ramase vacante, de catre cadrele didactice care beneficiaza de prelungirea contractului individual de munca pe perioada determinata conform prevederilor art.63 din Metodologie;
 
 
 
Nota!
 
1) In perioada 16-17 august 2022, cadrele didactice si candidatii care s-au inscris in etapele anterioare ale mobilitatii personalului didactic de predare isi pot completa dosarele de inscriere.
 
• In mod exceptional,cadrele didactice care nu au depus cereri de inscriere pentru detasare la cerere, in perioada 9-17 mai 2022, mai pot depune cereri de inscriere pentru detasare la cerere, prin concurs specific, in data de 16 august 2022.
• In mod exceptional, cadrele didactice care au primit acorduri de principiu sau nu au depus cereri de prelungire a duratei contractelor individuale de munca pe perioada determinata in anul scolar 2022-2023, in perioada 9-17 mai 2022, mai pot de pune cereri la inspectoratele scolare in perioada 16-17 august 2022.
• In mod exceptional, candidatii care nu au depus cereri pentru angajare pe perioada determinata in anul scolar 2022-2023, in perioada 9-17 mai 2022, mai pot depune cereri in data de 16 august 2022.; Candidatii care au depus cereri de inscriere in perioada 9-17 mai 2022 isi pot completa dosarele de inscriere in perioada 16-17 august 2022.
 
2) Incepand cu data de 16 august 2022, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, in toate etapele si sedintele de repartizare, precum si dupa inceperea cursurilor, au, in ordine, cadrele didactice titulare cu reducerea de activitate nesolutionata, cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care solicita completarea normei didactice de predare si cadrele didactice care beneficiaza de prelungirea contractului individual de munca pe perioada determinata conform prevederilor art.63 din Metodologie.
 
16 august 2022 (termen limita) -  numirea, prin detasare in interesul invatamantului, in functiile de conducere, indrumare si control neocupate prin concurs;
 
16 - 17 august 2022 - ocuparea posturilor didactice, ramase vacante/rezervate, de catre cadrele didactice care beneficiaza de prelungirea contractului individual de munca pe perioada determinata conform prevederilor art.63 din Metodologie;
 
De asemenea, ocuparea posturilor didactice, ramase vacante/rezervate de catre cadrele didactice titulare pentru care s-a propus detasarea in interesul invatamantului,in anul scolar 2022-2023.
 
18 august 2022 - Solutionarea in sedinta de repartizare,conform prevederilor Metodologiei, in ordine, a:
(i) cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioada nedeterminata/ determinata a cadrelor didactice titulare;
(ii) cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioada determinata cadrelor didactice debutante prevazute la art. 21 alin.(4)si(6)din Metodologie
(iii) cererilor cadrelor didactice titulare aflate in restrangere de activitate prin transfer sau detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata;
(iv) cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioada determinata a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitatea postului/catedrei;
(v) cererilor de completare a normei didacticede predare pe perioada determinata a cadrelor didactice prevazute la art. 53 alin (5) din Metodologie;
(vi) cererilor cadrelor didactice care beneficiaza de prelungirea contractului individual de munca pe perioada determinata conform prevederilor art.63 din Metodologie;
(vii) solicitarilor pentru detasare la cerere prin continuitate;
(viii) solicitarilor pentru detasare la cerere in ordinea descrescatoare a mediilor obtinute la concursul national.
 
18 – 19 august 2022 - repartizarea in sedinta, conform prevederilor Metodologiei,in ordine, a:
(i) cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice de predare pe perioada nedeterminata/determinata,
(ii) cadrelor didactice debutante prevazute la art.21 alin.(4)si(6) din Metodologie pentru completarea normei didactice de predare pe perioada determinata;
(iii) cadrelor didactice titulare aflate in restrangere de activitate prin transfer sau detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata;
(iv) cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/ catedrei
(v) cadrelor didactice prevazute la art. 53 alin. (5) din Metodologie pentru completarea normei didactice de predare pe perioada determinata;
(vi) cadrelor didactice care beneficiaza de prelungirea contractului individual de munca pe perioada determinata conform prevederilor art.63 din Metodologie;
(vii) candidatilor care au obtinut cel putin nota/media de repartizare 7 (sapte) la concursul national, sesiunea 2022, dupa caz, in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare, avand prioritate candidatii care beneficiaza si de prelungirea duratei contractelor individuale de munca in anul scolar 2022-2023, in conditiile art. 63 sau 87 din Metodologie, in baza notei/ mediei de repartizare minimum 7 (sapte) la concursurile nationale, sesiunile 2021 si/ sau 2020, respectiv 2021, 2020, 2019 si/sau 2018 pentru invatatori/ institutori/ profesori pentru invatamant primar;
 
22 august 2022 - Solutionarea in sedinta de repartizare a:
(viii) solicitarilor pentrudetasare la cerere prin concurs specific in ordinea descrescatoare a punctajelor.
 
22–24 august 2022 - repartizarea cadrelor didactice care indeplinesc conditiile privind prelungirea duratei contractelor individuale de munca, in anul scolar 2022-2023, conform art.63 si 87 din Metodologie.
 
23-24 august 2022 - repartizarea posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/ rezervate, la nivelul inspectoratului scolar, conform anexei nr. 18 la Metodologie.
 
ORDINEA OCUPARII POSTURILOR DIDCATICE/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE IN SEDINTELE DE REPARTIZARE ORGANIZATE LA NIVELUL INSPECTORATELOR SCOLARE IN PERIOADA 18-24 AUGUST 2022
 
 
1. Dupa etapa de detasare la cerere a personalului didactic de predare titular in baza rezultatelor obtinute la concursul national, sesiunea 2022, in perioadele prevazute de Calendar, in sedintele de repartizare organizate de comisiile de mobilitate a personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar constituite la nivelul inspectoratelor scolare, pe posturile didactice/catedrele vacante/rezervate ramase neocupate se repartizeaza la nivel judetean/nivelul municipiului Bucuresti, cu respectarea prevederilor Metodologiei, in ordine, astfel:
 
a) cadre didactice titulare si cadre didactice debutante prevazute la art. 21 alin. (4) si (6) din Metodologie ramase cu norma didactica de predare incompleta pentru completarea normei didactice;
 
b) cadre didactice titulare ramase in restrangere de activitate prin transfer sau detasare in interesul invatamantului pentru restrangere de activitate nesolutionata;
 
c) cadre didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei si cadre didactice prevazute la art. 53 alin. (5) din Metodologie pentru completarea normei  didactice de predare pe perioada determinata
 
d) cadre didactice titulare ramase nerepartizate care solicita continuitate prin detasare la cerere sau detasare la cerereprin concurs;
 
e) candidati care au obtinut cel putin nota/media de repartizare 7 (sapte) la concursul national, sesiunea 2022, conform art. 64 alin (9), dupa caz, in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare, avand prioritate candidatii care beneficiaza si de prelungirea duratei contractelor individuale de munca in anul scolar 2022-2023, in conditiile art. 63 sau 87 din Metodologie, in baza notei/mediei de repartizare minimum 7 (sapte) la concursurile nationale, sesiunile 2021 si/sau 2020, respectiv 2021, 2020, 2019 si/sau 2018 pentru invatatori/institutori/profesori pentru invatamant primar;
 
f) cadre didactice titulare, cadre didactice debutante prevazute la art. 21 alin. (4) si(6) din Metodologie ramase cu norma didactica de predare
incompleta, pentru completarea normei didactice pe perioada determinata, conform prevederilor art. 8 alin. (4) din Metodologie;
 
g) cadre didactice care solicita detasare la cerere prin concurs specific;
 
h) candidati care beneficiaza de prelungirea duratei contractului individual de munca pe perioada determinata in anulscolar 2022-2023;
 
i) candidati cu nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursul national din sesiunea 2022, conform art. 64 alin (9), dupa caz, in vederea incheierii unui contract individual de munca pe perioada determinata, in ordinea descrescatoare a mediilor de repartizare;
 
j) candidati ramasi nerepartizati dupa concursul national din sesiunea 2022, care au obtinut cel putin nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 5 (cinci) in profilul postului solicitat, conform art. 64 alin. (9), dupa caz si au sustinut proba practica/orala in profilul postului conform art. 89 alin. (4), in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor;
 
k) candidati care au obtinut cel putin nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 7 (sapte) in profilul postului solicitat la concursuri nationale, sesiunile 2021, 2020, 2019, 2018, 2017 si/sau 2016, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri nationale sau care nu au obtinut note sub 7 (sapte) la proba scrisa in cadrul urmatoarelor concursuri
 
l) candidati care au obtinut nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 7 (sapte) in profilul postului solicitat la concursuri nationale, sesiunile 2021, 2020, 2019, 2018, 2017 si/sau 2016, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri nationale sau care nu au obtinut note sub 5 (cinci) la proba scrisa in cadrul urmatoarelor concursuri nationale in specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a notelor si mediilor de repartizare;
 
m) candidati care au obtinut nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 5 (cinci) la proba scrisa in profilul postului solicitat la concursurile nationale din sesiunile 2021, 2020 si/sau 2019 si nu au mai participat ulterior la alte concursuri nationale sau nu au mai obtinut note sub 5 (cinci) la proba scrisa in cadrul urmatoarelor concursuri nationale in specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare;
 
n) candidati cu a doua specializare, alta decat aceea la care au participat la concursul national din sesiunea 2022, si care au obtinut nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 5 (cinci), in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare;
 
o) candidati cu a doua specializare, alta decat aceea la care au participat la concursurile nationale din 2021, 2020, 2019, 2018, 2017 si/sau 2016, care au obtinut cel putin nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 7 (sapte) si nu aumai participat ulterior la alte concursuri nationale sau nu au mai obtinut note sub 7 (sapte) la proba scrisa in cadrul urmatoarelor concursuri nationale in specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare;
 
p) candidati cu a doua specializare, alta decat aceea la care au participat la concursurile nationale din 2021, 2020, 2019, 2018, 2017 si/sau 2016, care au obtinut nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 7 (sapte) si nu au mai participat ulterior la alte concursuri nationale sau nu au mai obtinut note sub 5 (cinci) la proba scrisa in cadrul urmatoarelor concursuri nationale in specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare;
 
 
 

q) candidati cu a doua specializare, alta decat aceea la care au participat la concursurile nationale din 2021, 2020 si/sau 2019, care au obtinut cel putin nota/media de repartizare 5 (cinci) si nu au mai participat ulterior la alte concursuri nationale sau nu au mai obtinut note sub 5 (cinci) la proba scrisa in cadrul urmatoarelor concursuri nationale in specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare;
 
r) absolventi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursul national din sesiunea 2022 si au obtinut cel putin nota la proba scrisa/media de repartizare 5 (cinci), conform art. 64 alin(9), dupa caz, ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare, care solicita postul didactic/catedra vacant(a) in a doua specializare: limba moderna/materna, educatie plastica, educatie muzicala, educatie fizica, religie, respectiv posturi in specialitate din palatele si cluburile copiilor si elevilor;
 
s) absolventi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri nationale din 2021, 2020, 2019, 2018, 2017 si/sau 2016 si au obtinut cel putin nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 7 (sapte), ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare, care solicita postul didactic/catedra vacant(a) in a doua specializare (limba moderna/materna, educatie plastica, educatie muzicala, educatiefizica sau religie), respectiv posturi in specialitate din palatele si cluburile copiilor si elevilor, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri nationale sau care nu au obtinut note sub 7 (sapte) la proba scrisa in cadrul urmatoarelor concursuri
nationale;
 
t) absolventi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri nationale din2021, 2020, 2019, 2018, 2017 si/sau 2016 si au obtinut cel putin nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 7 (sapte), ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a notelor/mediilor de repartizare, care solicita postul didactic/catedra vacant(a) in a doua specializare (limba moderna/materna, educatie plastica, educatie muzicala, educatiefizica sau religie), respectiv posturi in specialitate din palatele si cluburile copiilor si elevilor, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri nationale sau care nu au obtinut note sub 5 (cinci) la proba scrisa in cadrul urmatoarelor concursuri nationale;
 
u) absolventi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare care au obtinut cel putin nota la proba scrisa/media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursurile nationale, sesiunile 20210, 2020 si/sau 2019 care nu aumai participat ulterior la alte concursuri nationale sau care nu au obtinut note sub 5 (cinci) la proba scrisa in cadrul urmatoarelor concursuri nationale, ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a mediilor de repartizare, care solicita postul didactic/catedra vacant(a) in a doua specializare: limba moderna/materna, educatie plastica, educatie muzicala, educatie fizica, religie, posturi in specialitate din palatele si cluburile copiilor si elevilor;
 
v) candidati care au renuntat la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizati in etapele anterioare, in ordinea descrescatoare a mediilor de repartizare.
 
 
Nota!
 
1) La etapa de repartizare prevazuta la lit. e), in cadrul sedintelor de repartizare organizate in perioada 18-19 august 2022 participa:
 
a) in situatia in care inceteaza starea de alerta, candidatii care au sustinut proba practica sau inspectia speciala la clasa in profilul postului la nivelul judetului/ municipiului Bucuresti, indiferent de judetul in care au sustinut proba scrisa,
b) in conditiile mentinerii starii de alerta candidatii care au sustinut proba scrisa la nivelul judetului/municipiului Bucuresti si candidatii care au sustinut proba scrisa in alte judete si au optat pentru repartizare in judetul respectiv sau in municipiul Bucuresti conform prevederilor art. 80 alin. (3) si (4) din Metodologie.
 
2) La etapele de repartizare prevazute la lit. i)-v) participa si candidatii prevazuti la art. 89 alin. (2), care au participat la concursurile nationale din sesiunile 2022, 2021, 2020, 2019, 2018, 2017 si/sau 2016 in alte judete.
 
3) Prevederile de la lit. v) se aplica in sedintele de repartizare organizate pana la data de 24 august 2022.
 
4) Pentru sesiunile 2021 si 2020 ale concursului national se iau in calcul notele obtinute la proba scrisa, iar pentru sesiunile 2019, 2018, 2017 si 2016 ale concursului national se iau in calcul mediile de repartizare stabilite conform prevederilor art. 64 alin. (9) din Metodologie.
 
 
2. Repartizarea personalului didactic de predare, conform punctului 1, se realizeaza pe perioada nedeterminata pe posturi didactice/catedre vacante doar pentru completarea normei didactice de predare/ transferarea pentru restrangere de activitate cadrelor didactice titulare sau cadrelor didactice debutante prevazute la art. 21 alin. (4) si (6) din Metodologie, care au promovat examenul national de definitivare in invatamant, sesiunea 2021, in conditiile prezentei Metodologii, precum si pentru transferul cadrelor didactice titulare aflate in restrangere de activitate.
 
In toate celelalte situatii prevazute la alin. (1) repartizarea candidatilor/cadrelor didactice pe posturididactice/ catedre vacante/ rezervate se realizeaza pe perioada determinata.
 
- Repartizarea absolventilor cu diploma ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, conform punctului 1, se realizeaza doar pe catedre vacante/rezervate in specialitate din invatamantul primar sau gimnazial ori in palate si cluburi ale copiilor si elevilor, cu salarizarea corespunzatoare functiei de institutor.
- Absolventii cu diploma ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare repartizati in palate si cluburi ale copiilor si elevilor si candidatii calificati cu a doua specializare repartizati pe posturi didactice care necesita proba practica sustin, daca este cazul, la nivelul unitatii de invatamant in care au fost repartizati, pana la data inceperii cursurilor, o proba practica specifica in profilul postului.
 
3. Absolventii colegiilor universitare de institutori, cu durata studiilor de 3-4 ani, pe a caror diploma de absolvire nu este inscrisa si a doua specializare, dar au mentionata in foaia matricola directia de studiu in a doua specializare: limba moderna/materna, muzica, desen, arte plastice sau educatie fizica se asimileaza urmatoarelor specializari cuprinse in Centralizator: „Institutori-O limba straina”; „Institutori (invatamant primar)-O limba straina”; „Institutori-Limba rromani”; „Institutori-Muzica”; ”Institutori-Desen”; „Institutori-Arte plastice” sau „Institutori-Educatie fizica” si beneficiaza de aceleasi drepturi ca si absolventii cu diploma ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, conform prezentei Metodologii.
 
4. La note/ medii egale departajarea se face conform art. 65.
 
25 august 2022 - atribuirea orelor vacante/rezervate in regim de plata cu ora personalului didactic titular la nivelul unitatilor de invatamant, prin decizie a directorilor unitatilor de invatamant si acordarea avizului pentru incadrare in regim de plata cu ora personalului didactic titular din alte unitati de invatamant, personalului didactic asociat si personalului didactic pensionat,pe baza rezultatelor obtinute la interviu, daca este cazul;
 
1 - 2 septembrie 2022 - Repartizarea posturilor didactice/ catedrelor ramase vacante/ rezervate in sedinta de repartizare organizata la nivelul inspectoratului scolar, in ordine, dupa cum urmeaza:
a) repartizarea candidatilor conform prevederilor art. 94 alin.(7) din Metodologie;
b) repartizarea candidatilor conform prevederilor art. 96 alin.(3) din Metodologie;
c) repartizarea candidatilor conform prevederilor art. 103 alin.(1)si(2)din Metodologie;
d) ocuparea posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/ rezervate, conform prevederilor art. 104 alin. (1) si (2) din Metodologie
 
 
Art. 94
(7) In perioada prevazuta in Calendar, inspectoratul scolar repartizeaza, in sedinta de repartizare, in ordine:
a) cadre didactice si candidati cu studii corespunzatoare postului ramasi nerepartizati sau cu norma didactica de predare incompleta, precum si candidati care au renuntat la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizati in etapele anterioare, conform anexei nr. 18;
b) personalul didactic de predare titular care a solicitat incadrarea in regim de plata cu ora, ramas neincadrat, selectat in baza criteriilor stabilite la alin. (8);
c) personal calificat, angajat in alte domenii de activitate, care au solicitat incadrarea in regim de plata cu ora, ramasi neincadrati, selectati in baza criteriilor stabilite la alin. (8);
d) personalul didactic de predare calificat pensionat din invatamantul preuniversitar ramas neincadrat, care nu depaseste cu cel mult 3 (trei) ani varsta legala de pensionare, selectat in baza criteriilor stabilite la alin. (8);
e) personalul didactic de predare calificat pensionat din invatamantul preuniversitar, care depaseste cu 3 (trei) ani varsta legala de pensionare, ramas neincadrat, selectat in baza criteriilor stabilite la alin. (8);
f) personalul didactic de predare calificat pensionat din alte domenii de activitate, care a dobandit cel putin definitivarea in invatamant, ramas neincadrat, selectat in baza criteriilor stabilite la alin. (8);
g) personalul didactic de predare calificat pensionat din alte domenii de activitate, ramas neincadrat, selectat in baza criteriilor stabilite la alin.(8).
(8) Pentru departajarea personalului didactic de predare prevazut la alin. (7) lit. b)-g) se aplica, in ordine, urmatoarele criterii:
a) domiciliul in localitatea in care solicita postul;
b) continuarea activitatii didactice in aceeasi unitate de invatamant in care a functionat si in anul scolar anterior;
c) rezultatul obtinut la interviu;
d) gradul didactic;
e) nota/media obtinuta la examenul pentru obtinerea gradului didactic;
f) media obtinuta la examenul de licenta/absolvire a studiilor, respectiv media obtinuta la examenul de bacalaureat pentru absolventii liceelor pedagogice.
 
Art. 96
(3) In situatia in care mai raman posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate, acestea se repartizeaza, de inspectoratele scolare, in sedinta de repartizare, conform Calendarului, in ordine, dupa cum urmeaza:
a) candidatilor ramasi nerepartizati sau a celor repartizati in etapele anterioare cu norma didactica de predare incompleta, conform anexei nr. 18 sau candidatilor angajati cu contract individual pe perioada determinata cu norma didactica de predare incompleta, in vederea completarii normei cu ore din invatamantul gimnazial conform prevederilor art. 8 alin. (4);
b) candidatilor care nu s-au prezentat la posturi didactice/catedre si care solicita o noua repartizare, conform anexei nr. 18;
c) personalului didactic de predare angajat cu contract individual de munca pe perioada determinata in alta unitate de invatamant pe baza avizului obtinut pentru incadrarea in regim de plata cu ora.
 
Art. 103
(1) In perioada prevazuta in Calendar, inspectoratul scolar repartizeaza, in sedinta de repartizare, in ordine:
a) cadre didactice si candidati cu studii corespunzatoare postului ramasi nerepartizati din etapele anterioare sau cu norma didactica de predare incompleta, conform art. 94 alin. (7);
b) cadre didactice si candidati repartizati in etapele anterioare cu norma didactica de predare incompleta, conform art. 96 alin. (3);
c) candidati cu studii corespunzatoare postului care au obtinut cel putin media de repartizare 5 (cinci) la concursul organizat de inspectoratul scolar la nivel judetean/nivelul municipiului Bucuresti, conform art. 99 alin. (5), in ordinea descrescatoare a mediilor de repartizare.
(2) Posturile didactice/catedrele ramase vacante/rezervate se repartizeaza, in ordine, dupa cum urmeaza:
a) personalului didactic de predare cuprins in programe recunoscute de Ministerul Educatiei, prin care se recruteaza, se selecteaza, se pregateste si se sprijina personalul didactic de predare pentru a desfasura activitati didactice in unitati de invatamant preuniversitar situate in medii dezavantajate;
b) in regim de plata cu ora, pentru o perioada de cel mult 60 de zile, personalului didactic de predare calificat cu domiciliul sau resedinta in localitatea in care se afla postul didactic/catedra solicitata, urmand ca in aceasta perioada sa se organizeze concursuri/testari pentru ocuparea acestor posturi, cu respectarea conditiilor prevazute la art. 104 alin. (2);
c) in regim de plata cu ora, pentru o perioada de cel mult 60 de zile, personalului didactic de predare calificat, care nu are domiciliul sau resedinta in localitatea in care se afla postul didactic/catedra solicitata, in ordinea descrescatoare a mediilor de departajare calculate conform anexei nr. 15, urmand ca in aceasta perioada sa se organizeze concursuri/testari pentru ocuparea acestor posturi, cu respectarea conditiilor prevazute la art. 104 alin. (2);
d) candidatilor fara studii corespunzatoare postului care au obtinut cel putin media de repartizare 5 (cinci) la testarea organizata de inspectoratul scolar la nivel judetean/nivelul municipiului Bucuresti, conform art. 102 alin. (3) si (4), in ordinea descrescatoare a mediilor, conform criteriilor de departajare prevazute la art. 102 alin. (11), pana la solicitarea postului/catedrei de un cadru didactic calificat.
 
Art. 104
(1) Pana la inceperea cursurilor, posturile didactice/catedrele vacante/rezervate, care nu pot fi ocupate de personal didactic de predare calificat cu contract individual de munca pe perioada determinata, prin detasare in interesul invatamantului sau la cerere, in regim de plata cu ora sau in baza concursului organizat de inspectoratul scolar la nivel judetean/nivelul municipiului Bucuresti in conditiile prezentei Metodologii, precum si posturile didactice/catedrele complete sau incomplete care se vacanteaza in unitatile de invatamant preuniversitar de stat pe parcursul anului scolar 2022-2023, pe termen scurt, de cel mult 60 de zile, care nu pot fi ocupate de personal didactic de predare calificat in conditiile prezentei Metodologii, se atribuie, cu avizul inspectoratului scolar, in regim de plata cu ora, la nivelul unitatilor de invatamant care au posturi didactice neocupate, in ordine, personalului didactic de predare cuprins in programe recunoscute de Ministerul Educatiei, prin care se recruteaza, se selecteaza, se pregateste si se sprijina personalul didactic de predare pentru a desfasura activitati didactice in unitati de invatamant preuniversitar situate in medii dezavantajate, respectiv personalului didactic de predare calificat, prin decizie a directorilor, in baza hotararii consiliilor de administratie ale unitatilor de invatamant. In mod exceptional, posturile didactice/catedrele vacante/rezervate ramase neocupate pana la inceperea cursurilor, in lipsa personalului didactic de predare calificat, se atribuie, cu avizul inspectoratului scolar, in regim de plata cu ora, la nivelul unitatilor de invatamant care au posturi didactice neocupate, prin decizie a directorilor, pe termen scurt, de cel mult 30 de zile, personalului fara studii corespunzatoare postului, urmand ca in aceasta perioada sa se organizeze concursuri/testari pentru ocuparea acestor posturi.
 
(2) Nu pot ocupa posturi didactice/catedre pe termen scurt, de cel mult 60 de zile, ca personal didactic de predare calificat, respectiv pe termen scurt, de cel mult 30 de zile, ca personal fara studii corespunzatoare postului, pana la organizarea concursului/testarii pentru ocuparea acestor posturi, candidatii care se afla intr-una dintre urmatoarele situatii:
a) au obtinut note sub 5 (cinci), in specialitatea postului solicitat, la concursul national de ocupare a posturilor didactice/catedrelor in invatamantul preuniversitar, sesiunea 2022 si nu au participat la concursul/testarea organizate de inspectoratul scolar la nivel judetean/nivelul municipiului Bucuresti;
b) nu au participat la concursul national de ocupare a posturilor didactice/catedrelor in invatamantul preuniversitar, sesiunea 2022, dar au obtinut note sub 5 (cinci), in specialitatea postului solicitat, la concursul/testarea organizate de inspectoratul scolar la nivel judetean/nivelul municipiului Bucuresti;
c) au obtinut note sub 5 (cinci), in specialitatea postului solicitat, atat la concursul national de ocupare a posturilor didactice/catedrelor in invatamantul preuniversitar, sesiunea 2022, cat si la concursul/testarea organizate de inspectoratul scolar la nivel judetean/nivelul municipiului Bucuresti.
 
Titularizarea reprezinta concursul pentru angajare in invatamant. Candidatii care obtin medii peste 7 se pot angaja pe perioada nedeterminata, iar cei care obtin media peste 5 - pe perioada determinata, daca exista posturi disponibile, scoase la concurs. 
 
 
Metodologia privind Mobilitatea Personalului Didactic din Preuniversitar in 2022-2023 o gasiti aici

Teste Rezolvate + Metodica pentru examenul de Titularizare 2022!
...vezi AICI lista completa a testelor <<  




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

lista posturi vacantetitularizarelista posturi titularizare 2022posturi titularizare 2022posturi titularizare 2022 bucurestilista posturi titularizare 2022 iasi


x

Lasa un raspuns




Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
Descarca GRATUIT
Raportul Special

Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
x