Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura
cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site,
oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de
site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura
cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site,
oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de
site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Ministerul Educatiei Nationale a publicat modelele de subiecte pentru Evaluarea Nationala a elevilor din clasa a II-a, care va avea loc in luna mai 2019.
Modelele de subiecte pentru Evaluarea Nationala a elevilor din clasa a II-a au fost publicate de Ministerul Educatiei. Potrivit reprezentantilor ministerului, aceste modele sunt testele pe care le-au sustinut elevii in 2014 la Limba Romana si in 2013 la Matematica.
Evaluarea Nationala a elevilor din clasa a II-a va avea loc in luna mai a anului 2019.
Iata Calendarul Evaluarii Nationale la clasa a II-a 2019:
Evaluarea elevilor la finalul clasei a II-a (EN II) va avea loc in perioada 7 - 10 mai.
7 mai - Probele scrise la Limba romana si Limba materna
8 mai - Testele de citire la Limba romana si Limba materna
9 mai - Proba scrisa la Matematica
10 mai - Proba de limba romana (scris si citit) pentru elevii din randul minoritatilor nationale
Notele de la Evaluarea Nationala pentru clasa a II-a nu fac publice si nici nu se trec in catalog, insa le vor fi comunicate parintilor, pentru a afla nivelul de cunostinte al elevului.
Conform Legii Educatiei Nationale nr. 1/2011, rezultatele EN II si EN VI au ca scop elaborarea planurilor individualizate de invatare ale elevilor si preorientarea scolara, iar rezultatele EN IV sunt utilizate si pentru diagnoza de sistem, la nivelul acestui tip de invatamant.