Formularul de feedback are ca scop evaluarea gradului de acord al elevului cu privire la 16 afirmatii legate de activitatea profesorului la clasa, unde nota 1 semnifica un acord foarte mic, iar nota 5 indica un acord foarte mare, astfel:
In ce masura esti de acord cu afirmatia de mai jos?
1. Profesorul explica clar materia.
2. Profesorul imi explica moduri in care sa invat mai eficient.
3. Sarcinile de lucru la clasa sunt interesante.
4. Profesorul incurajeaza participarea tuturor elevilor in cadrul orelor.
5. Profesorul incurajeaza cooperarea intre elevi.
6. Ma simt motivat sa particip la aceasta disciplina.
7. Profesorul foloseste tehnologia digitala.
8. Profesorul explica modul in care esti evaluat si criteriile de evaluare.
9. Profesorul incurajeaza competitivitatea intre elevi.
10. Elevii sunt incurajati sa isi exprime ideile si opiniile.
11. Atmosfera este placuta in cadrul orelor.
12. Ma simt in siguranta si confortabil la aceasta ora.
13. Profesorul ia in considerare si respecta Statutul elevului.
14. Ritmul de parcurgere a materiei este potrivit pentru mine.
15. Profesorul este interesat de starea mea de bine.
Totodata, elevii sunt incurajati sa lase sugestii pentru profesori, completand urmatoarele fraze:
- Mi-as dori ca la aceasta disciplina sa ......................................................................
- Daca ar fi sa ii spui profesorului un gand dupa acest semestru, care ar fi acesta?
............................................................
Fisele de feedback vor fi analizate, iar rezultatele vor fi discutate cu profesorul de la clasa la inceputul anului scolar urmator, in vederea imbunatatirii activitatii de la clasa.

Recent, un
sondaj Salvati Copiii Romania a aratat ca, desi elevii au acest drept, cei mai multi dintre ei nu o fac, fie pentru ca le este teama de consecinte, fie pentru ca sunt convinsi ca opinia lor oricum nu va fi luata in considerare. Sondajul arata ca doar 2 din 10 elevi care au dat feedback profesorilor afirma ca au discutat cu un cadru didactic despre rezultatele feedbackului oferit, iar dintre acestia aproape 70% spun ca sugestiile le-au fost luate in considerare in mica masura sau deloc.
"Una dintre marile lacune ale sistemului romanesc de educatie este lipsa participarii reale a copiilor in deciziile care ii privesc direct. Desi legislatia prevede ca interesul superior al copilului trebuie sa prevaleze, aceasta prevedere este contrazisa, de exemplu, de excluderea copiilor din Consiliile de administratie ale scolilor pana la implinirea varstei de 18 ani. Aceasta abordare contravine art. 12 din Conventia ONU privind Drepturile Copilului, care cere ca opinia copilului sa fie ascultata si luata in considerare", a afirmat presedintele executiv al Salvati Copiii Romania, Gabriela Alexandrescu.