Inscriere concurs directori 2021. Procedura de utilizare a platformei de inscriere - pasii de urmat si exemple concrete

de Laura Galescu la 15 Sep. 2021
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Inscriere concurs directori 2021. Procedura de utilizare a platformei de inscriere - pasii de urmat si exemple concrete15Sep.2021

Va prezentam procedura de utilizare a platformei de inscriere a candidatilor la concursul pentru ocuparea functiilor de director si director adjunct din unitatile de invatamant preuniversitar de stat 2021.

Procedura de utilizare a platformei de inscriere a candidatilor la concursul
pentru ocuparea functiilor de director si director adjunct din unitatile de
invatamant preuniversitar de stat

 
1. INTRODUCERE
 
Prezenta procedura descrie pasii pe care un utilizator trebuie sa-i parcurga pentru inscrierea la
concursul pentru ocuparea functiilor de director si director adjunct din unitatile de invatamant
preuniversitar de stat. Va rugam sa consultati acest document inainte de a incepe procesul de
inscriere, pentru a va familiariza cu intregul proces. De asemenea, va rugam sa consultati
procedura in masura in care aveti orice intrebari sau dificultati, inclusiv de natura tehnica, in
utilizarea platformei.
 
Este important sa parcurgeti atat acest document, cat si toate informatiile prezentate in cadrul
platformei, in diversele formulare si in email-urile pe care le veti primi ca urmare a utilizarii
platformei, din moment ce toate materialele contin informatii esentiale pentru utilizatori care
sunt menite sa va ajute pe intregul parcurs de inscriere. Lipsa de atentie din partea unui utilizator,
orice depasire a termenelor limita sau incarcarea unor documente gresite pot avea ca rezultat
descalificarea candidatului. Astfel, recomandam vigilenta atat in parcurgerea prezentului ghid si
a instructiunilor intalnite pe parcursul procesului de inscriere, cat si atunci cand toate
documentele sau informatiile au fost incarcate si va pregatiti sa transmiteti formularul final.

De asemenea, va rugam sa consultati Metodologia privind organizarea si desfasurarea
concursului pentru ocuparea functiilor de director si director adjunct din unitatile de invatamant
preuniversitar de stat, aprobata prin Ordinul de ministru nr. 4597/2021, cu modificarile si
completarile ulterioare (denumita in continuare Metodologia) pentru a va asigura ca indepliniti
toate conditiile cumulative.
 
2. ANEXA 8 LA METODOLOGIE 
 
Calendarul concursului pentru ocuparea functiilor de director si director adjunct din unitatile de invatamant preuniversitar de stat 
 
Sesiunea 2021 
 


 
3. CREARE CONT
 
Primul pas pentru a demara procesul de inscriere la concursul pentru ocuparea functiilor de
director si director adjunct din unitatile de invatamant preuniversitar este accesarea platformei,
prin intermediul urmatorului link: https://concursdirectori.edu.ro
 
 
Odata accesata aceasta pagina, apasati butonul inscriere pentru a demara procesul de creare
cont. Pe urmatoarea pagina, veti putea bifa faptul ca ati parcurs si luat la cunostinta
Metodologia concursului si ca va exprimati acordul cu privire la transmiterea in format
electronic a informatiilor necesare inscrierii la concurs si indeplinirii atributiilor membrilor
comisiei de concurs, membrilor comisiei de solutionare a contestatiilor ┼či ale
secretarului/persoanelor responsabile cu desfasurarea concursului, respectiv cu privire la accesul
si prelucrarea de catre acestia a datelor dvs. cu caracter personal. Nu veti putea continua
inregistrarea fara sa fiti de acord cu procesarea datelor cu caracter personal. De asemenea, vi se
va cere adresa de email personala care va fi asociata cu contul dvs. Dupa ce ati bifat cele doua
optiuni si ati adaugat adresa personala de email, puteti apasa butonul Trimite.
 
 
Dupa transmiterea formularului de mai sus, veti primi pe adresa de email indicata un nou email
denumit Concurs Directori si Directori Adjuncti 2021: Link acces si validare cont. in masura
in care nu primiti niciun email, va rugam sa verificati dosarele COS DE GUNOI / JUNK, pentru
a va asigura ca email-ul nu a ajuns acolo. Daca a ajuns, va rugam sa-l mutati inapoi in Inbox. De
asemenea, va recomandam sa verificati inclusiv dosarul SPAM. in masura in care gasiti email-ul
in acel folder, va rugam sa-l marcati ca NEFIIND SPAM. in masura in care nu regasiti email-ul
in niciunul dintre aceste dosare, va rugam sa ne contactati la urmatoarea adresa de email:
concurs.directori@edu.gov.ro.
 
In cadrul email-ului, veti primi un link prin care va puteti continua procesul de inscriere. Link-ul
este activ timp de 12 ore. Apasati acel link pentru a ajunge mai departe, la urmatoarea pagina,
ilustrata mai jos.
 
Pentru a continua validarea contului dvs., va rugam sa navigati si sa selectati optiunea de inscriere din meniul din partea de sus a paginii. Odata selectata optiunea de inscriere, veti vedea urmatorul formular: 
 
 
Acest formular va fi activ in perioada 15 septembrie (ora 7:00) - 26 septembrie (ora 23:59),
timp in care poate fi validat contul dvs. si pot fi depuse dosarele de inscriere pentru proba scrisa.
in cadrul formularului, veti fi solicitati sa completati urmatoarele campuri:
 
1. Nume.
2. Prenume.
3. CNP - este foarte important sa va asigurati ca CNP-ul introdus este corect, intrucat in
masura in care gresiti o cifra, nu veti putea sa va validati contul in platforma.
4. Adresa E-mail - aceasta va fi completata automat de catre aplicatie, fiind cea pe care ati
folosit-o anterior pentru a accesa platforma.
5. Numar de telefon
6. Unitatea scolara unde sunteti titular/a, dintr-un meniu predefinit, de tip drop-down, pe
baza judetului si a localitatii. Unitatea poate fi cautata pe baza localitatii. Numai titularii
pot sa se inscrie la concurs, asadar in masura in care nu sunteti titular, nu veti putea sa va
validati contul din platforma.
 
Odata completate aceste campuri si anterior transmiterii formularului, va rugam sa verificati inca o data ca toate informatiile incluse sunt conforme. in urma acestei verificari, veti apasa butonul Trimite, care va intreaba daca toate informatiile au fost verificate, dupa care puteti confirma apasand butonul Confirm 
 
 
Pe baza informatiilor transmise, veti primi o recipisa care include datele pe care le-ati completat
si unul din urmatoarele doua variante de email:
 
1. Email intitulat Concurs Directori si Directori Adjuncti 2021: Inscriere documente, care
confirma crearea si validarea contului dvs., instructiuni cu privire la pasii urmatori si un
link prin care veti putea accesa platforma, link care este activ 12 ore. Daca au trecut 12
ore, puteti solicita un nou link prin apasarea butonului Acces Cont, din meniul principal
2. Email prin care sunteti instiintati ca nu a putut fi creat contul dvs., dintr-unul din
urmatoarele motive:
a. Nu sunteti titular in invatamantul preuniversitar, cu contract de munca incheiat pe
perioada nedeterminata. in acest caz, nu indepliniti, cumulativ, conditiile necesare
stipulate in Metodologia privind organizarea si desfasurarea concursului pentru
ocuparea functiilor de director si director adjunct din unitatile de invatamant
preuniversitar.
b. Ati transmis CNPul gresit. in masura in care, conform recipisei, realizati ca CNPul
introdus este incorect, va rugam sa mergeti din nou in platforma si sa va retrageti cererea,
apasand pe butonul "Retrage Cererea" disponibil in aceeasi sectiune, recompletand cu
CNPul corect. Verificati cu atentie si trimiteti din nou cererea.
c. Alte motive tehnice. in acest caz, va rugam sa ne transmiteti un email la adresa
concurs.directori@edu.gov.ro , mentionand situatia si toate informatiile cerute in
cadrul formularului (Prenume, Nume, Email, Telefon, Unitate de invatamant unde
sunteti titular/a) si vom reveni catre dvs.
in masura in care nu primiti niciunul din cele doua email-uri de mai sus, va rugam sa verificati
dosarele COS DE GUNOI / JUNK, pentru a va asigura ca nu a ajuns acolo. Daca a ajuns, va
rugam sa-l mutati inapoi in Inbox. De asemenea, va recomandam sa verificati si dosarul SPAM.
in masura in care gasiti email-ul in acel folder, va rugam sa-l marcati ca NEFIIND SPAM. 
 
Candidatii care au reusit sa-si genereze si valideze contul vor putea sa acceseze platforma ori de
cate ori doresc sa faca acest lucru prin accesarea urmatorului link, introducerea adresei lor de
email si utilizarea link-ului primit, sau prin accesarea https://concursdirectori.edu.ro, apasarea
butonului Acces Cont,
 
 
si introducerea adresei de email. 
 
 
 4. INCARCAREA DOCUMENTELOR NECESARE PENTRU PROBA SCRISA
 
Urmatorul pas dupa crearea si validarea contului de utilizator este incarcarea documentelor
pentru proba scrisa. Perioada in care veti putea incarca documentele este urmatoarea: 15
septembrie (ora 7:00) - 26 septembrie (ora 23:59) si accesul se face prin urmatorul link, sau
accesand platforma https://concursdirectori.edu.ro si apasand butonul Dosar din meniul din
partea de sus a paginii.
 
 
Odata accesata pagina, veti putea vedea un set de instructiuni tehnice despre documentele pe care trebuie sa le incarcati si campurile in care puteti incarca aceste documente. 


 
Lista documentelor stipulate in Metodologie, la Art. 8 alin. 1, este urmatoarea:
 
1. Curriculum Vitae in format Europass, conform modelului prevazut in HG 1021/2004;
2. Cerere de inscriere completata si semnata de candidat, potrivit modelului prevazut in
Anexa nr. 3 la metodologie;
3. Cartea de identitate;
4. Certificatul de nastere;
5. Certificatul de casatorie, acest document fiind OPtIONAL;
6. Hotararile judecatoresti/alte documente pentru persoana care si-a schimbat numele din
diferite motive, daca este cazul; acest document fiind OPtIONAL;
7. Actele de studii: diploma de licenta/certificatul de echivalare emis in conditiile art. 149
alin. (3) din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile
ulterioare. Va rugam sa incarcati doar 1 din cele 2 documente, ori diploma de licenta, ori
certificatul de echivalare;
8. Ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular in invatamantul preuniversitar;
9. Adeverinta, eliberata de unitatea de invatamant in care este titular din care sa reiasa si
vechimea in invatamant, obtinerea calificativelor „Foarte bine“ in ultimii 2 ani scolari
incheiati lucrati efectiv la catedra sau in functii de conducere, indrumare si control,
precum si faptul ca nu a fost sanctionat disciplinar in ultimii 2 ani scolari anteriori anului
desfasurarii concursului, conform modelului prevazut in Anexa nr. 4 la metodologie;
10. Cazier judiciar din care sa reiasa ca nu are antecedente penale;
11. Certificat medical eliberat in temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea educatiei
nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Ordinului
ministrului educatiei si cercetarii stiintifice si al ministrului sanatatii nr. 3.177/147/2015
privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru incadrarea
si mentinerea intr-o functie de conducere sau de indrumare si de control din invatamantul
preuniversitar;
12. Declaratie pe propria raspundere care sa ateste ca nu a avut statutul de „lucrator al
Securitatii“ sau „colaborator al Securitatii“, conform modelului din Anexa nr. 5 la
metodologie;
13. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in una dintre situatiile de incompatibilitate,
conform Anexei nr. 6 la metodologie;
14. Declaratie pe propria raspundere privind veridicitatea continutului documentelor din
dosarul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in Anexa nr. 7 la
metodologie;
 
Astfel, veti avea de incarcat 14 documente, dintre care 2 sunt optionale. in cazul in care alegeti
sa nu incarcati un document optional, va trebui sa selectati optiunea ca acel document Nu se
Aplica. Documentele vor putea fi incarcate in format PDF, GIF sau JPG. Fiecare document va 
putea avea maxim 5 MB. Veti putea observa ca un document a fost incarcat atunci cand ati
parcurs aceasta etapa, pentru fiecare document, in parte. in masura in care aveti mai multe
documente separate pe care doriti sa le incarcati pentru aceeasi sectiune, va rugam sa grupati
documentele intr-unul singur (folositi o aplicatie de tip ”merge pdf” sau o alta varianta pentru a
crea un singur document). Veti avea inclusiv optiunea sa incarcati doar o parte din documente, sa
iesiti din platforma si sa continuati cu incarcarea lor, intr-un moment ulterior. De asemenea, veti
putea sa inlocuiti un document deja incarcat cu altul, pana in momentul in care ati transmis
formularul final, moment in care documentele transmise raman cele finale.
Pentru incarcarea unui document, apasati butonul Choose File, selectati documentul corect si
apoi apasati butonul Adauga la dosar. Daca nu apasati butonul Adauga la dosar, atunci
documentul nu va fi adaugat. Odata adaugat, puteti iesi din platforma si reveni, ulterior, pentru a
continua inscrierea documentelor.
 
 
Repetati acesti pasi pentru fiecare din cele 14 fisiere. Pentru punctele optionale 5 (Certificat de casatorie) si 6 (Schimbari de nume), apasati butonul Nu se aplica in masura in care va aflati in aceasta situatie. Dupa ce ati terminat de adaugat documentele, apasati butonul Revizuire. 
 

 
Mai departe, veti putea vizualiza toate documentele pe care le-ati depus (sau nu, pentru cele optionale) si veti putea selecta daca doriti sau nu anonimizarea datelor cu caracter personal la afisarea listelor de candidati inscrisi, listei rezultatelor la proba scrisa, listei rezultatelor la proba de evaluare a interviului si a listei cuprinzand rezultatele finale. Dupa ce v-ati asigurat ca toate documentele sunt conforme si ati optat sau nu pentru anonimizare, apasati butonul Trimite pentru a transmite aplicatia dvs. mai departe, pentru evaluare. 
 
 
Dupa cum puteti vedea in poza de mai sus, platforma va atentioneaza daca nu sunt atasate toate documentele necesare. Procesul de inscriere la proba scrisa nu este considerat finalizat decat in momentul in care toate documentele au fost incarcate, optiunile (pentru documentele optionale) marcate si formularul complet transmis mai departe, prin utilizarea butonului Trimite 
 
 
si, ulterior, Confirmata corectitudinea datelor transmise. 
 
Va recomandam multa atentie atunci cand pregatiti si incarcati documentele, pentru a va asigura
ca sunt cele conforme. Termenul limita de incarcare a documentelor si transmiterea formularului
final este 26 septembrie, ora 23:59. Pentru a preveni incarcarea sistemului in apropierea
termenului limita, recomandam tuturor participantilor sa nu lase incarcarea si/sau transmiterea
formularului completat pe ultima suta de metri, luand in calcul eventuale probleme de natura 
tehnica sau de conexiune. Candidatii care nu transmit formularul inainte de termenul limita
vor fi descalificati.
 
In masura in care intalniti probleme de accesare a platformei sau de incarcare a documentelor, va
rugam sa ne contactati la adresa de email concurs.directori@edu.gov.ro.
in urma transmiterii formularului, veti primi o recipisa denumita Concurs Directori si Directori
Adjuncti 2021: Felicitari, aplicatia a fost transmisa! care va include o lista a documentelor pe
care le-ati incarcat in aplicatie. Dupa perioada de evaluare a dosarelor de inscriere, in data de 30
septembrie, veti putea vizualiza lista candidatilor admisi, respectiv respinsi la sediul si pe siteurile inspectoratelor scolare judetene, unde aceasta va fi afisata. Veti primi, de asemenea, un email care confirma acceptarea sau respingerea dosarului dvs.

5. PROBA SCRISA
 
Informatii, inclusiv de natura logistica cu privire la organizarea probei scrise pot fi solicitate de
la Comisia de Organizare a Concursului, constituita prin decizie a inspectorului scolar general si
organizata la nivelul fiecarui judet. Rezultatul probei scrise va putea fi vizualizat de catre
aplicant in cadrul platformei, incepand cu 15 octombrie, data afisarii rezultatelor. Candidatii vor
primi, de asemenea, o notificare prin email care ii anunta ca nota lor poate fi vizualizata in
platforma. Notele care se vor modifica in urma contestatiilor depuse vor fi, de asemenea, vizibile
in platforma, odata modificate.
 
6. INREGISTRAREA OPTIUNILOR CANDIDATILOR PENTRU
UNITATEA LA CARE CANDIDEAZA SI PENTRU PROBA DE INTERVIU
 
Candidatii care au luat minim nota 7 la proba scrisa vor putea ca in perioada 21 octombrie (ora
7:00) - 27 octombrie (ora 23:59) sa isi inregistreze optiunile pentru unitatea la care candideaza
si sa depuna documentele pentru unitatile de invatamant care necesita avize suplimentare.
Accesul se face prin urmatorul link, sau accesand platforma https://concursdirectori.edu.ro si
apasand butonul Optiuni din meniul din partea de sus a paginii.
in aceasta etapa, veti fi solicitati sa va exprimati optiunile privind unitatea de invatamant si
functia pentru care optati.


 
Pentru a alege unitatea, apasati butonul Alege, selectati unitatea, alegeti functia (Director, Director Adjunct) si apasati butonul Adauga optiunea 
 
Pot fi alese ambele functii (director, director adjunct) pentru aceeasi unitate de invatamant sau mai multe unitati, prin adaugarea unei noi optiuni, folosind procedura de mai sus. Dupa ce ati terminat de selectat unitatea de invatamant si functia, apasati buton Revizuire de la finalul formularului. Pe urmatoarea pagina, veti putea observa unitatea sau unitatile pe care le-ati selectat si optiunea de depunerea documentul pentru unitatile de invatamant care necesita avize suplimentare, conform art. 8 alin. (1) lit. (n) din metodologie. 
 
Daca pentru o unitatea de invatamant selectata se stipuleaza nevoia de competente specifice
suplimentare (CJRAE/CMBRAE, Centrele de educatie incluziva, Unitatile de invatamant cu
predare in limbile minoritatilor nationale/sectii cu predare in limbile minoritatilor nationale sau
in cazul seminariilor si liceelor teologice), va rugam sa incarcati, intr-un singur fisier,
documentul sau documentele urmatoare:
- documentul privind indeplinirea conditiilor pentru CJRAE/CMBRAE;
- documentul privind indeplinirea conditiilor pentru unitatile de invatamant special,
centrele de educatie incluziva;
- documentul justificativ privind indeplinirea conditiei pentru unitatile de invatamant cu
predare integrala in limbile minoritatilor nationale sau cu sectii de predare in limbile
minoritatilor nationale;
- avizul scris si motivat al organizaţiei care reprezinta minoritatea respectiva in
Parlamentul Romaniei sau, daca minoritatea nu are reprezentare parlamentara, cu
consultarea Grupului parlamentar al minoritaţilor naţionale, emis in vederea numirii si
comunicat conform anexei 8 (in cazul unitatilor de invatamant cu predare in limbile
minoritatilor nationale si al celor cu sectii de predare in limbile minoritatilor nationale);
- avizul scris si motivat al cultului respectiv, emis in vederea numirii si comunicat conform
anexei 8 (in cazul seminariilor si liceelor teologice).
 
Documentele vor putea fi incarcate in format PDF, GIF sau JPG. Fiecare document va putea
avea maxim 5 MB. Veti putea observa ca un document a fost incarcat, atunci cand ati parcurs
aceasta etapa. Daca pentru unitatea de invatamant selectata nu se stipuleaza nevoia
competentelor specifice suplimentare, va rugam sa alegeti optiunea Nu se aplica. in masura in
care aveti mai multe documente separate pe care doriti sa le incarcati pentru acelasi camp, va
rugam sa grupati documentele intr-unul singur (folosind functia merge pdf sau scanare intr-un
singur document). Veti avea optiunea sa va inregistrati doar o parte din informatii, sa iesiti din
platforma si sa continuati cu adaugarea informatiilor sau a documentului, intr-un moment
ulterior. De asemenea, veti putea sa inlocuiti un document deja incarcat cu altul, pana in
momentul in care veti transmite formularul final.
 
Procesul de inscriere nu este considerat finalizat pana in momentul in care toate documentele au fost incarcate, butonul (pentru documentele optionale) selectat si formularul complet transmis, utilizand butonul Trimite 
 
si, ulterior, Confirmata corectitudinea datelor transmise. 
 
Odata transmis formularul cu documentul atasat, acesta este considerat ca fiind in varianta finala
si nu vor fi posibile completari ulterioare! Va recomandam multa atentie atunci cand pregatiti si
incarcati documentul, pentru a va asigura ca este cele conform, in caz contrar, aplicatia
dumneavoastra va fi invalidata. Termenul limita de incarcare a documentelor si transmiterea
formularului final este 27 octombrie 2021, ora 23.59. Pentru a evita probleme de natura tehnica,
recomandam tuturor participantilor sa nu lase incarcarea si/sau transmiterea finala a formularului
completat pe ultima suta de metri, luand in calcul eventuale probleme de natura tehnica.

Candidatii care nu transmit formularul inainte de termenul limita vor fi descalificati. in masura in
care intalniti probleme de accesare a platformei sau de incarcare a documentelor, va rugam sa ne
contactati la adresa de email concurs.directori@edu.gov.ro.
 
In urma transmiterii formularului, veti primi o recipisa denumita Concurs Directori si Directori Adjuncti 2021: Felicitari, optiunile dvs. au fost transmise care va include o lista a optiunilor si a documentului pe care le-ati incarcat in aplicatie. 
 
7. PROBA DE INTERVIU 
 
Informatii, inclusiv de natura logistica cu privire la organizarea probei de interviu pot fi solicitate de la Comisia de Evaluare a Probei de Interviu, constituita la nivelul fiecarei unitati de invatamant, sau de la Comisia de Organizare a Concursului, constituita la nivelul fiecarui judet. Rezultatul probei de interviu va putea fi vizualizat de catre aplicant in cadrul platformei dupa ce acesta a avut loc, incepand cu 16 noiembrie. Notele care se vor modifica in urma contestatiilor depuse vor fi, de asemenea, vizibile in platforma, astfel inlocuind notele vechi. Nota finala obtinuta la concurs va fi vizibila utilizatorului, in platforma si va fi calculata ca o medie a celor doua note (proba scrisa si proba de interviu), conform Metodologiei. 
 
Odata ramasa finala nota de la proba de interviu, fiecare candidat va primi un email din partea aplicatiei care comunica faptul ca notele finale pot fi verificate inclusiv in cadrul aplicatiei. 
 
8. CONTACT 
 
In masura in care intampinati dificultati, inclusiv de natura tehnica, la care nu gasiti raspuns in cadrul acestui ghid sau in cadrul Metodologiei, va rugam sa contactati echipa tehnica la urmatoarea adresa: concurs.directori@edu.gov.ro 

Click aici ca sa descarcati procedura de inscriere la concursul pentru directori scolari >>>

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

procedura inscriere concurs directori 2021concurs director de scoala 2021concurs directoridirectori de scoalainscriere online concurs directoriinscriere online directori scolaridirectori scolaridirectori scoli


x

Lasa un raspuns




26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
Va oferim GRATUIT Raportul Special
26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
Descarca GRATUIT
Raportul Special

26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
Va oferim GRATUIT Raportul Special
26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
x