Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce rezultate au obtinut elevii la Evaluarea Nationala la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a

de Ana-Maria Tudor la 02 Dec. 2015 Exclusiv
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ce rezultate au obtinut elevii la Evaluarea Nationala la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a02Dec.2015

Centrul National de Evaluare si Examinare (CNEE) din subordinea Ministerului Educatiei a publicat rapoartele privind rezultatele elevilor la Evaluarile Nationale de la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a din anul scolar 2014-2015.

Anul scolar 2014-2015 a fost al doilea an consecutiv in care a fost organizata Evaluarea Nationala la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, iar CNEE arata ca rezultatele s-au imbunatatit usor fata de prima editie.

Rezultate Evaluare Nationala clasa a II-a

Rapoartele de la Evaluarea Nationala de anul trecut arata ca elevii claselor a II-a au trecut cu bine de exercitiile de citire si scriere in limba romana si au intampinat dificultati la matematica, la operatiile de scadere cu trecere peste ordin.

Si la clasa a IV-a elevii au trecut cu bine de evaluarea la limba romana, au sesizat rolul ilustratiilor ce insotesc cele doua texte, au identificat secventele narative, dialogate si descriptive, au recunoscut contextual elementele de constructie a comunicarii scrise.

Rezultate Evaluare Nationala clasa a IV-a

La matematica au intampinat in schimb dificultati in ceea ce priveste problemele cu numere naturale.

Evaluarea Nationala la clasa a VI-a este formata dintr-un test interdisciplinar, testarea la limba si comunicare fiind o combinatie intre limba romana si o limba straina. Conform raportului, elevii claselor a VI-a au intampinat dificultati la exprimarea in scris in limba straina aleasa, 35% dintre ei oferind raspunsuri diferite sau nu au raspuns deloc, in timp ce numai 35% au reusit sa raspunda corerent.

Rezultate Evaluare Nationala clasa a VI-a

Rezultatele obtinute de elevii claselor a VI-a la matematica si stiinte nu au fost inca publicate de CNEE.

Evaluarile Nationale pentru clasele a II-a, a IV-a si a VI-a au fost introduse prin Legea educatiei si sunt proiectate ca programe de evaluare obiective, constatative, care nu urmaresc cauzele producerii respectivelor rezultate. Acesta este rolul analizelor si al cercetarilor ulterioare. Evaluarile nationale sunt insa cele care furnizeaza datele de baza pentru cercetarile investigative, rolul lor intr-un sistem national de evaluare fiind esential din aceasta perspectiva.

Rezultatele individuale obtinute la evaluarea nationala nu se afiseaza/nu se comunica public si nu se inregistreaza in catalogul clasei. Faptul ca rezultatele elevilor nu sunt "cuantificate" prin calificative este in concordanta cu necesitatea de identificare si de explorare a unor modalitati diferite de prezentare a rezultatelor elevilor, conform exemplelor de bune practici identificate in alte sisteme educationale europene. O comunicare optimizata cu parintii elevilor necesita informatii intemeiate pe date, pe informatii concrete, pe exemple de apreciere a performantelor individuale ale elevilor.

In cazul Evaluarii nationale de la finalul clasei a VI-a, elementul de noutate in raport cu
evaluarile realizate de catre cadrele didactice de la clasa, in mod curent, consta in caracterul "transdisciplinar" al fiecarei probe stabilite prin legea educatiei, aspect mentinut neschimbat, la fel ca in cazul evaluarii nationale de la finalul clasei a VI-a administrate in anul scolar anterior.

Astfel, pentru proba de "Limba si comunicare", in conditiile curriculumului monodisciplinar
aflat in vigoare, referentialul il reprezinta competentele comune identificate la nivelul disciplinelor „Limba romana”, „Limba moderna I” si „Limba materna” (in cazul elevilor care studiaza in limbile minoritatilor nationale).

Sursa: CNEE

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 4.07 din 15 voturi

x

Lasa un raspuns




37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
Va oferim GRATUIT Raportul Special
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
Descarca GRATUIT
Raportul Special

37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
Va oferim GRATUIT Raportul Special
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!