"Avem deja experienta unor astfel de programe derulate cu succes si in anul scolar trecut, cu sprijinul unor profesori voluntari implicati si dornici de a sprijini acesti copii", se arata intr-un
comunicat publicat pe site-ul Directiei de Asistenta Sociala Oradea (DASO).
Parintii isi pot inscrie copiii accesand link-urile de mai jos, in functie de nevoile lor:
Programul de meditatii gratuite este adresat elevilor din clasele gimnaziale (clasele V-VIII).
Prinde ofertele la culegerile de exercitii pentru Evaluarea Nationala ...click AICI pentru detalii si comenzi<<
"Ma bucur ca in urma apelului lansat de noi saptamana trecuta, mai multi profesori din oras ne-au contactat si s-au alaturat echipei noastre ca si voluntari in cadrul programului de meditatii gratuite, si le multumesc tare mult pentru asta. Credem cu tarie ca investitia in educatie este instrumentul principal prin care tinerii pot sa devina membri activi ai societatii, de aceea invitam parintii din comunitate care considera oportun demersul nostru sa isi inscrie copiii la acest program, cursurile urmand sa aiba loc dupa–masa la centrele multifunctionale din cartierele orasului, in functie de zilele in care sunt disponibili profesorii voluntari. Ce le solicitam noi celor care se inscriu este implicare, consecventa si participare activa, pentru ca dorim sa oferim si sa primim la randul nostru seriozitate din partea celor care ni se alatura!”, a declarat Anca Grama, directorul Directiei de Asistenta Sociala Oradea.
Intr-o declaratie recenta, ministrul Educatiei,
Ligia Deca, le cerea parintilor sa nu se mai grabeasca cu inscrierea copilului la meditatii platite si sa foloseasca in mod corect de oportunitatile oferite de scoala.
"Am vazut multe excese, copii care au mai multi meditatori. Mie mi se pare ca nu faci altceva decat sa induci o nesiguranta si o presiune suplimentara. Acolo trebuie discutat cu profesorii de la clasa pentru a intelege clar care este nevoia reala de pregatire suplimentara. Pentru ca sunt convinsa ca majoritatea copiilor, daca vin la ore, daca folosesc oportunitatile de formare suplimentara, sau de recapitulare, sau de consolidare pe care le ofera scoala si daca exista un dialog intre familie si cadru didactic, nu ar avea nevoie de acest instrument. (...) In ceea ce priveste meditatiile, cred ca noi ca parinti trebuie sa fim foarte sensibili la ce are nevoie copilul nostru. Din acest punct de vedere as recomanda si discutia cu un consilier scolar, pentru ca nu intotdeauna suprapregatirea ajuta", a spus Ligia Deca.