Va prezentam Fisa de Evaluare a personalului didactic 2019 (fisa o puteti vedea si aici <-click)
Metodologia de evaluare anuala a activitatii personalului didactic si didactic auxiliar din unitatile de invatamant preuniversitar reglementeaza procedura de evaluare anuala a activitatii personalului didactic si didactic auxiliar din unitatile de invatamant preuniversitar, stabileste normele de evaluare a performantelor profesionale individuale si de aplicare a criteriilor de evaluare precum si instrumentele de evaluare.
Evaluarea activitatii personalului didactic si didactic auxiliar din unitatile si institutiile de invatamant preuniversitar se realizeaza anual, pentru intreaga activitate desfasurata pe parcursul anului scolar, la nivelul fiecarei unitati si institutii de invatamant preuniversitar si are doua componente: autoevaluarea; evaluarea potrivit fisei postului si a fisei de evaluare.
Ministerul Educatiei este cel care aproba metodologia specifica.
Metodologia de evaluare anuala a activitatii personalului didactic si didactic auxiliar din unitatile de invatamant preuniversitar reglementeaza procedura de evaluare anuala a activitatii personalului didactic si didactic auxiliar din unitatile de invatamant preuniversitar, stabileste normele de evaluare a performantelor profesionale individuale si de aplicare a criteriilor de evaluare precum si instrumentele de evaluare.
Metodologia asigura cadrul necesar pentru o evaluare unitara, obiectiva si transparenta a personalului didactic si didactic auxiliar; si asigura un sistem motivational care sa determine cresterea performantelor profesionale individuale.
Profesor 18 Ian. 2019 21:04:03
A fost mult mai corecta metodologia de anul trecut care dadea intaietate concursului de cunostinte.Un profesor care a repetat ani la rand examenul de titularizare ar fi avut varianta comoda si convenabila sa-si valorifice osanza trecutului,nu sa inoate in birocratia dosariadei.Pe de alta parte,la activitatea stiintifica:articole,simpozioane,carti ar fi fost corect sa fie luata in considerare intreaga perioada,nu doar cea din ultimii cinci ani.O alta anomalie consta in faptul casunt evaluate tot felul de cursuri,masterate,reconversii profesionale,dar doctoratul e punctat doar daca e folosit la echivalarea gradului I.In conditiile noilor prevederi legislative,corect ar fi sa se puncteze si doctoratul separat.De pilda,i s-ar putea acorda trei puncte.Astfel,un profesor cu definitivat si doctorat ar avea cat profesorul de gradul II,iar profesorul cu gradul II si doctorat ar avea cat cel care si-a echivalat doctoratul cu gradul I.In plus,masteratul este premergator doctoratui,atunci de ce acesta se puncteaza,iar doctoratul separat nu primeste nicio eligibilitae?