Distribuie-l pe Facebook sau trimite-l pe WhatsApp altor parinti sau profesori!
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
De Laura Galescu la 02 Nov. 2020 |
![]() |
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Cerintele Agentiei Romane de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Preuniversitar (ARACIP) pentru autorizare si functionare provizorie au fost reduse cu 57%. De asemenea, cerintele pentru evaluare periodica au fost reduse cu 76%, iar cele pentru acreditare cu 77%, a afirmat ministrul Educatiei.
"Reducerea cerintelor cu 57% pentru autorizarea si functionarea provizorie, cu 77% pentru acreditare si cu 76% pentru evaluare periodica. Din cele 1.095 de cerinte, avem acum 265 (...) Numarul indicatorilor a fost redus de la 43 la 24", a afirmat ministrul Educatiei, Monica Anisie.
Astazi (luni) Ministerul Educatiei sustine o conferinta de presa despre scoala online si noutatile din educatie in contextul pandemiei cu noul coronavirus.
Olimpiadele din anul scolar 2020-2021 vor fi anulate, a fost anuntat in cadrul acestei conferinte.
De asemenea, in cadrul conferintei, secretarul de stat la ministerul Educatiei, Luminita Barcari, a enumerat o serie de recomandari pentru scoala online:
- inspectorii indentifica persoane-resursa, cu experienta, care sa ii indrume pe profesorii debutanti
- adaptarea orarului scolar la desfasurarea activitatilor in mediul online (ex: 30 de min predare sincron, 30 de min activitati pe fise)
- adaptarea strategiilor de predare-invatare-evaluare la specificul activitatii online - recomandam o platforma unica de invatare la nivelul scolii, pentru stocarea portofoliilor elevilor - un singur Google Classroom pentru toate disciplinele
- pentru evaluarea elevilor recomandam utilizarea de platforme pentru construirea testelor si raportarea de rezultate in timp real
- feedback-ul din partea profesorilor este esential pentru elevi
- realizarea unui forum de discutii pentru elevi, moderat de catre profesori
- digitalizarea proceselor administrative scolare; reducerea pe cat posibil a raportarilor lunare de catre cadrele didactice