Incep inscrierile la Proiectele Erasmus pentru profesorii din Bucuresti. Dosarele de candidatura se depun in perioada 15-20.02.2023

De Portal Invatamant
la 14 Feb. 2023
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Incep inscrierile la Proiectele Erasmus+ pentru profesorii din Bucuresti. Dosarele de candidatura se depun in perioada 15-20.02.202314Feb.2023

Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti da startul inscrierilor la Proiectele Erasmus+ pentru cadrele didactice din Bucuresti. Depunerea dosarelor de candidatura se face la secretariatul scolii, cu numar de inregistrare, in perioada 15-20.02.2023.

Proiectul cu nr. 2022-1-ROO1-KA121-SCH-000054145 este implementat in perioada 01.06.2022- 31.08.2023 si a fost aprobat in urma obtinerii Acreditarii Erasmus a ISMB cu nr. 2020- 1-ROOI-KA120-SCH-095452 pentru perioada 2021-2027. 
 
Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti si-a propus prin Planul Erasmus sa elaboreze proiecte care sa asigure participarea unui numar cat mai mare de cadre didactice la cursuri de formare si perfectionare, facilitand accesul la servicii educationale de calitate si contribuind la dezvoltarea unei educatii durabile. 

...Modele de Teste rezolvate pentru Titularizare si Definitivat gasiti AICI  (pentru Educatori, pentru Invatatori, la Matematica, la Romana, Engleza, Sport, Istorie, Geografie, Biologie etc samd)
 
Activitatile proiectului se vor desfasura in cadrul unui consortiu, coordonat de ISMB. In cadrul consortiului vor fi incluse unitati scolare de nivel prescolar, primar, gimnazial, licee si colegii teoretice si licee cu profil tehnologic, precum si din invatamantul special, din fiecare sector al municipiului Bucuresti.

Aceste scoli vor fi selectate in fiecare an in functie de nevoile identificate la nivelul municipiului Bucuresti si de starea si calitatea invatamantului din fiecare unitate de invatamant la finalul anului scolar in curs, rezultand un numar mare de unitati scolare implicate in consortiu pe perioada acreditarii Erasmus. 
 
Din fiecare nivel de invatamant vor participa pe toata perioada acreditarii (5 ani), din toate sectoarele Municipiului Bucuresti, profesori de nivel prescolar, profesori de nivel primar si profesori de diverse specialitati, nivel gimnazial si liceal, din invatamantul de masa si special. 
 
Obiectivele proiectului (activitatile de formare) propuse pentru perioada 2021-2027:
 
1. Facilitarea obtinerii de competente si abilitati digitale pentru 60 profesori/an, de-a lungul a 5 ani, in vederea facilitarii accesului la educatia online, prin participarea la cursuri de formare in domeniu;
 
2. Imbogatirea strategiilor/metodelor de predare — invatare — evaluare pentru un numar de 60 de cadre didactice din unitati scolare din municipiul Bucuresti/an, in decursul a 5 ani scolari.
 
3. Diminuarea fenomenului de bullying / cyberbulling in unitati scolare din municipiul Bucuresti, cu minimum 50%, in decursul a 5 ani scolari;
 
4. Cresterea nivelului de incluziune a elevilor cu CES, cu 25%, in scolile din Bucuresti, pe parcursul a 5 ani scolari, prin participarea unui numar de 60 profesori/an la cursuri de formare in acest domeniu; 
 
Au fost selectate 4 cursuri care vor contribui la realizarea obiectivelor.
 
Obiectivul 1: Rezultatele se vor vedea de la finalizarea cursurilor. Fiecare cadru didactic va putea, la intoarcerea in tara, proiecta si realiza activitati didactice folosind mijloace digitale, atat pentru invajarea online, cat si pentru activitatile din clas. Profesorii participanti vor desfasura activitati demonstrative la clasa, in comisii metodice, unde isi vor prezenta cunostintele obtinute in urma participarii la cursul de formare. Se va urmari interesul, motivatia elevilor, rezultatele lor la invatatura. 
 
Obiectivul 2: Acest obiectiv este considerat atins la finalul mobilitatilor de formare profesionala a cadrelor didactice la institutiile de formare din Europa, dar si la finalul celor 5 ani, in urma transpunerii in practica a competentelor dobandite de catre cele 60 cadre didactice, prin realizarea de lectii demonstrative privind metodele si procedeele moderne nou introduse.
 
Obiectivul 3: Acest obiectiv este considerat atins dupa finalizarea mobilitatilor de formare profesionala la institutia partenera din Europa, dar si la finalul celor 5 ani, in urma transpunerii in practica a competentelor dobandite de catre cadrele didactice. in fiecare an se va urmari numarul de cazuri la nivelul scolilor din consortiu.
 
Obiectivul 4: Acest obiectiv este considerat atins la finalul mobilitatilor de formare profesionala a cadrelor didactice la institutiile de formare partenere din Europa, dar si la finalul celor 5 ani, in urma transpunerii in practica a competentelor profesionale dobandite de catre cadrele didactice, prin realizarea si implementarea la clasa de strategii didactice incluzive, diferentiate si personalizate in activitatea cu elevii cu dizabilitati intelectuale sau cu CES, integrati in invatamantul de masa. 
 
La cursurile de formare vor participa in anul al doilea (2023) 64 de cadre didactice din unitatile partenere (educatoare, invatatoare, profesori de diferite discipline) si membri ai echipei de implementare. 
 

Selectia cadrelor didactice pentru programul Erasmus+

 
Selectia participantilor la mobilitati se realizeazi prin concurs de dosare. Selectia participantilor la mobilitati din cadrul proiectului se realizeazi in conformitate cu Contractul nr. 2022-1-ROO1-KA121-SCH-000054145 si a plicatiei de acreditare aprobata cu codul 2020-1- ROOI-KA120-SCH-095452, precum si in conformitate cu prevederile prezentei proceduri. 
 
Procesul de selectie presupune lansarea a 4 apeluri de selectie si se va desfasura in conformitate cu calendarul stabilit (Amexa 1 a prezentei proceduri). 
 
Atentie! Un cadru didactic poate opta pentru un singur curs de formare. 
 
In prima etapa a procesului de selectie vor fi parcursi urmatorii pasi:
a) elaborarea procedurii de selectie a participantilor la mobilitati de catre echipa de management;
b) constituirea echipei de selectie a participantilor la mobilitati, prin decizie interna (anexa 6);
c) prezentarea procedurii de selectie la nivelul scolilor din consortiu, prin diverse cai (postari pe siteurile scolilor, prezentari in Consiliul Profesoral, avizierul din cancelarie);
d) expunere anunt selectie cadre didactice. 
 
A doua etapa a procesului de selectie vor fi parcursi urmatorii pasi, pentru fiecare din cele 4 fluxuri:
a) depunerea dosarelor de candidatura de catre cadrele didactice candidate la secretarul comisiei de selectie, cu numar de inregistrare in registrul proiectului;
b) evaluarea dosarelor depuse de catre membrii comisiei de selectie, pe baza unei grile de evaluare (Anexa 2 a prezentei proceduri);
c) in caz de punctaje egale, departajarea se va face pe baza punctajelor obtinute la criteriul implicarea in activitati/proiecte cu elevii/clasa de elevi;
d) anuntarea si afisarea rezultatelor selectiei. 
 
In fiecare unitate de invatamant partenera va fi numita, prin decizie interna, o comisie de selectie formati din 4 persoane: presedinte, secretar, 2 membri, cadre didactice titulare. Membrii comisiei de selectie nu pot participa la nicio mobilitate. 
 
Membrii comisiei de selectie vor respecta urmatoarele reguli:
a) responsabilitate si obiectivitate in evaluarea dosarelor candidatilor in conformitate cu criteriile de selectie stabilite;
b) transparenta procesului de selectie;
c) asigurarea unui tratament egal si evitarea discriminarii;
d) pastrarea confidentialitajii pe toata durata evaluarii;
e) respectarea termenelor stabilite in calendarul de selectie. 
 
In selectarea membrilor grupului tinta se vor lua in considerare criteriile de selectie mentionate in formularul de candidatura aprobat:
a) Cunoaste programul Erasmus+, obiectivele si activitatile propuse in proiect;
b) Nu a mai participat la cursuri de formare in ultimii 5 ani;
c) Sunt cadre didactice debutante, nou intrate in sistemul de invatamant;
d) Nevoia sa de formare se regaseste in obiectivele mobilitatilor de formare;
e) Activitatea didactica pe care o desfasoara se adreseaza elevilor cu CES integrati in sistemul de masa;
f) Are capacitatea de a transpune in practica competentele dobandite in timpul formarii;
g) Are abilitati de comunicare in limba engleza;
h) Isi asuma responsabilitatile si obligatiile stabilite in proiect;
i) Are abilitati de lucru in echipa, este motivat pentru realizarea obiectivelor proiectului, are abilitati de a forma alte cadre didactice;
j) Are competente de diseminare a cunostintelor dobandite, la nivel institutional, si de realizare de parteneriate educationale institutionale nationale si internationale. 

Acte necesare dosar candidatura Erasmus+

 
Dosarul de candidatura va contine urmatoarele documente:
a) Opisul dosarului;
b) Cerere de inscriere ( Anexa 3 a prezentei proceduri);
c) Copie BI/CI;
d) Adeverinta din care sa reiasa vechimea in munca si statutul (cadru didactic titular/detasat/ suplinitor) al unitatii scolare, cu contract de munca in scoala respectiva in anul derularii proiectului);
e) Scrisoare de intentie cu exprimarea optiunii pentru cursul de formare la care doreste sa participe candidatul si argumentarea necesitatii de formare;
f) CV Europass;
g) Fisa de evaluare cu punctajul autoevaluarii (Anexa 2), insotita de fotocopii ale documentelor justificative;
h) Acord cu privire la sarcinile mobilitatilor din cadrul proiectului (Anexa 4)
I) Declaratie privind evitarea dublei finantari (Anexa 5).  
 

Evaluarea dosarelor de candidatura Erasmus+

 
Documentele vor fi numerotate si asezate in dosar in ordinea mentionata in prezenta procedura. Dosarele care nu contin toate documentele mentionate anterior vor fi respinse. Daca in dosarul candidatului nu exista copii ale documentelor justificative pentru mentiunile din Fisa de evaluare, acestea nu vor primi punctajul aferent in procesul de evaluare.
 
Atentie, nu se admit contestatii!
 
In termen de 5 zile lucratoare de la finalizarea procesului de selectie, secretarul comisiei va intocmi un raport cu rezulatele selectiei si va trasmite echipei de management si implementarea a proiectului dosarul cu dovezile selectiei.
 
Dosarele de candidatura ale participantilor, precum si documentele elaborate de comisia de selectie pe parcursul procesului de selectie, fac parte din documentele justificative ale proiectului Erasmus + cu nr. 2022-1-RO01-KA121-SCH-000054145. 
 

Calendar mobilitati Erasmus+

 
Flux 1: CIPRU 
Numar participanti mobilitate - 14
Perioada 2-8 aprilie 2023
Loc desfasurare eveniment PAPHOS- CIPRU
Organizatia gazda IDRIMA ERGODOTISIS/EKPEDEFSIS NEOLEAS (IEEN)
Denumirea cursului “New methods for teaching, learning and evaluation” 
 
Flux 2: FRANTA
Numar participanti mobilitate - 14
Perioada 14-20 mai 2023 
Loc desfasurare eveniment St. Malo 
Organizatia gazda En Root 
Denumirea cursului ” How to stop the Bullying phenomenon” 
 
Flux 3: SPANIA
Numar participanti mobilitate - 18
Perioada 3-10 iunie 2023
Loc desfasurare eveniment Alicante
Organizatia gazda ASSOCIATION PROMESAS
Denumirea cursului "Transform the classroom with digital skills” 
 
Flux 4: CIPRU
Numar participanti mobilitate - 18
Perioada 17-23 septembrie 2023
Loc desfasurare eveniment PAPHOS- CIPRU
Organizatia gazda IDRIMA ERGODOTISIS/EKPEDEFSIS NEOLEAS (IEEN)
Denumirea cursului “Inclusion methods for students with special needs” 
 

Calendar proces de selectie cadre didactice

 
Etapa I
1. Realizare procedura de selectie- 25.01 .2023- 08.03.2023
2. Constituirea echipei de selectie a participantilor la mobilitati, prin decizie interna - 2.02- 7.02.2023
3. Prezentarea procedurii de selectie la nivelul scolii prin diverse cai (postare pe site-ul scolii, avizierul din cancelarie) - 10.02.2023 17.01.2022 
 
Etapa a II-a
a) Apel selectie CURS 1- 14.02.2023
1- Lansarea anuntului de selectie cadre didactice in unitatile scolare din consortiu: 14.02.2023;
2- Depunerea dosarelor de candidatura de catre cadrele didactice la secretariatul scolii cu numar de inregistrare: 15-20.02.2023;
3- Evaluarea dosarelor depuse de catre membrii comisiei de selectie pe baza grilei de evaluare: 22.02.2022;
4- Afisarea rezultatelor finale ale selectiei participantilor: 24.02.2023;
5- Transmiterea la ISMB a rezultatelor finale ale selectiei participantilor: 27.02.2023. 
 
b) Apel selectie CURS 2
1. Depunerea dosarelor de candidatura de cdtre cadrele didactice candidate la secretariatul scolii cu numar de inregistrare -MAI
2. Evaluarea dosarelor depuse de catre membrii comisiei de selectie pe baza unei grile de evaluare
3. Afisarea rezultatelor finale ale selectiei participantilor 
 
c) Apel selectie CURS 3
1. Depunerea dosarelor de candidatura de catre cadrele didactice candidate lasecretariatul scolii cu numar de inregistrare- MAI
2. Evaluarea dosarelor depuse de catre membrii comisiei de selectie pe baza unei grile de evaluare- MAI
3. Afisarea rezultatelor finale ale selectiei participantilor- MAI
 
d) Apel selectie CURS 4 
1. Depunerea dosarelor de candidatura de catre cadrele didactice candidate la secretariatul scolii cu numar de inregistrare-IUNIE
2. Evaluarea dosarelor depuse de citre membrii comisiei de selectie pe baza uneigrile de evaluare- IUNIE
3. Afisarea rezultatelor finale ale selectiei participantilor- IUNIE 
 

Fisa de autoevaluare, cerere de inscriere, acord mobilitati in cadrul Programului Erasmus+

 

Atentie: Acest browser nu suporta fisiere PDF.
Click aici pentru a descarca fisierul pdf.


 

Ti-a placut acest articol?
Distribuie-l pe Facebook sau trimite-l pe WhatsApp altor parinti sau profesori!

0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

program erasmus+cadre didacticeprofesoriformare profesori


x

Lasa un raspuns




Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Descarca GRATUIT
Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
//