Certificarea faptului ca o copie este conforma cu originalul va fi facuta de angajatii FJSC, dupa prezentarea actului in original si a copiei acestuia, conform Ordonantei de Urgenta 41/2016.
Candidatul poate prezenta si o copie legalizata, daca doreste – legalizarea copiei nu este insa obligatorie. In cazul prezentarii unei cópii legalizate dupa un act (de ex. actul de nastere), candidatul nu mai trebuie sa aduca si actul respectiv in original.
Lista actualizata a actelor necesare la inscriere a fost deja publicata pe site-ul
FJSC
Calendarul admiterii la FJSC 2016:
SESIUNEA IULIE
13-20 iulie > inscrierea candidatilor - la sediul FJSC din Bd. Iuliu Maniu 1-3, Complex "Leu", Corp A, etaj 6, sector 6, Bucuresti.
Duminica, 17 iulie, nu se fac inscrieri.
Orar inscrieri: 11.00-16.00
Miercuri, 20 iulie, orarul de inscrieri este 9.00-13.00. Pentru candidatii care obtin adeverinta de
bacalaureat pe 20 iulie, programul de inscriere se prelungeste pana la ora 20.00.
Perioada de examinare:
Joi, 21 iulie, ora 13.00 - admiterea la specializarea Comunicare si relatii publice
Vineri 22 iulie, ora 11.00 - admiterea la specializarea Jurnalism
Sambata 23 iulie, ora 11.00 - admiterea la specializarea Publicitate
29 iulie - data limita de afisare
Taxa de inscriere
150 lei pentru admiterea la o singura specializare
150 lei + 100 lei pentru admiterea la doua specializari
150 lei + 100 lei + 100 lei pentru admiterea la trei specializari
FJSC ofera, in primele trei semestre ale facultatii, o pregatire de baza pentru toti studentii in jurnalism, publicitate si relatii publice – acest lucru le ofera competente si abilitati de baza pentru toate cele trei campuri profesionale. In urmatoarele trei semestre, studentii se specializeaza pe linia profesionala aleasa, pentru a deveni:
- jurnalisti de radio, de televiziune, de presa scrisa (traditionala sau online), etc;
- specialisti in relatii publice (pentru a face parte din echipele de comunicare ale companiilor comerciale sau ale institutiilor de stat, ca purtatori de cuvant, consilieri de comunicare, organizatori de evenimente etc);
- specialisti in publicitate (creatori de reclame, de la text la strategie).