Evaluarea Nationala la clasa a VIII-a. Modele de texte narative pentru examen

De Portal Invatamant
la 04 Iun. 2024
1 comentarii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Evaluarea Nationala la clasa a VIII-a. Modele de texte narative pentru examen04Iun.2024

Pregatirea pentru Evaluarea Nationala nu se lasa pe ultima suta de metri! La proba de Limba romana elevii vor avea de redactat texte argumentative, descriptive sau narative, de aceea va prezentam mai multe modele de astfel de texte.

 

Exemple de texte narative

 
 
1. Povestirea unei intamplari amuzante:
a) din clasa
b) din timpul unei teze/lucrari de control

2. Povestirea unui conflict dintre doi colegi pe care i-ai ajutat sa se impace

3. Povestirea unui film

4. Relatarea unei experiente personale:
a) amuzanta
b) fericita

5. Continuarea unui text cu inceput dat

6. Continuarea unui text cu final dat

7. Text narativ cu o fraza integrata in cuprins

8. Povestirea unei intamplari la care autorul sa fie martor

9. Redactarea unui articol de revista pe tema unei aventuri

10. Text narativ cu titlu dat: „As vrea sa fiu erou”

11. Povestirea aceleiasi intamplari din perspectiva diferita:
a) subiectiva
b) obiectiva

12. Ilustrari ale unor proverbe:
a) „Ce tie nu-ti place, altuia nu face.”
b) „Prietenul la nevoie se cunoaste.”
 

Texte narative


 
1. a) Povestirea unei intamplari amuzante din clasa
 
Redacteaza o compunere de 150 - 300 de cuvinte in care sa relatezi o intamplare petrecuta la scoala,
in clasa.
 
In compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 

Modele de compuneri narative


Intr-una din zilele lunii mai anul trecut, eram la scoala si toti eram nerabdatori sa terminam mai repede orele si sa stam putin in parc, pentru ca afara era foarte frumos si gandul nostru era numai la joaca. Mai aveam doua ore pana la sfarsitul programului si era pauza. Deodata, vedem pe unul dintre colegi ca vine de afara, tinand cu grija ceva la piept. Ne-am strans toti in jurul lui sa vedem ce are acolo. Din bluza de trening a colegului nostru se zarea un cap mic si pufos al unui pisoi adorabil. Toti voiam sa il mangaiem si sa ne jucam cu el, dar soneria ne-a anuntat ca ora urma sa inceapa.
 
Cu regret, ne-am asezat toti in banci asteptand venirea profesorului. Aveam ora de geografie si doamna profesoara a intrat in clasa, zambindu-ne ca de obicei. Lectia a inceput si, dupa ce cativa colegi au iesit la harta si au raspuns, doamna profesoara a inceput sa predea. Era liniste deplina in clasa si se auzea doar vocea doamnei care ne explica despre rauri si ape. Dintr-odata, insa, s-a auzit un mieunat subtire si tremurat. Noi stiam despre ce este vorba, dar doamna profesoara, nu. Mai intai, a tresarit, vizibil surprinsa. Apoi ne-a intrebat ce se aude... cu chiu cu vai am recunoscut si colegul meu i-a aratat pisoiul. Atunci, doamna profesoara a luat pisicuta si a asezat-o langa geanta dumneaei pe catedra.
 
Cand, ce sa vezi? Pisoiul si-a gasit frumusel loc in geanta doamnei si a adormit acolo multumit. Toti am inceput sa radem, iar la sfarsitul orei, doamna profesoara a plecat acasa cu pisoiul in geanta. si acum il are si ne arata din cand in cand poze cu el. Mereu radem cand ne amintim cum a dormit instantaneu in geanta doamnei.
 
1. b) Povestirea unei intamplari amuzante din timpul unei teze/lucrari de control
 
Redacteaza o compunere de 150 - 300 de cuvinte in care sa relatezi o intamplare petrecuta in timpul unei teze/lucrari de control.
 
In compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 
Eram in ultimele saptamani ale semestrului al doilea si toti eram concentrati la maxim deoarece erau saptamanile cu cele mai multe teste si cu tezele de sfarsit. Era luna mai si afara era din ce in ce mai cald si mai frumos, dar niciunul dintre noi nu avea timp sa iasa in parc sau pe teren la un meci de baschet.

Intr-una din zile, insa, s-a intamplat ceva care ne-a amuzat pe toti. Eram in clasa, in timpul tezei la matematica, ultima teza, de fapt, dar si cea mai grea. Toti scriam concentrati, cu mintea plina de calcule si de socoteli, dar mai ales problemele de geometrie ne dadeau batai de cap. Deodata, insa, pe geamul deschis a intrat un fluture magnific. Avea aripile mari si colorate cu o multitudine de nuante, de la rosu aprins la un albastru profund. Fluturele s-a invarti de mai multe ori prin clasa, fiind atras mai mult de plantele care se aflau pe ici si colo. Domnul profesor de matematica urmarea fluturele cu multa atentie, de parca nu mai vazuse niciodata asa ceva pana atunci. Ce-i drept, fluturele era chiar frumos. „Ce-ar fi, mi-am soptit in gand, sa se aseze pe umarul meu?”... si, spre surprinderea mea, dupa cateva clipe, fluturele s-a oprit din zbor si mi s-a asezat pe umar, asa cum imi dorisem.
 
Nu a plecat de acolo tot restul orei, iar toti colegii ma priveau invidiosi. Am facut cea mai buna teza la matematica din viata mea si am luat nota zece cu felicitari... cred ca datorita acelui fluture minunat care m-a inspirat.
 
2. Povestirea unui conflict dintre doi colegi pe care i-ai ajutat sa se impace
 
Redacteaza o compunere de 150 - 300 de cuvinte in care sa relatezi un conflict intre doi colegi, pe care i-ai ajutat sa se impace.

In compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 
Iarna trecuta ne jucam mai multi colegi afara in curtea scolii. Era pauza mare si toti ne bucuram de zapada moale si pufoasa care era din belsug pe terenul de sport si din care faceam bulgari mari si rotunzi cu care ne alergam sa ne lovim.
 
Toata curtea scolii rasuna de rasetele si tipetele noastre de bucurie. Nu mai fusese demult zapada si ne bucuram de ea cat puteam de mult. Deodata, mi-am dat seama insa ca ceva e in neregula. Doi dintre colegii mei de clasa, Andrei si Mihai, transformasera joaca intr-o adevarata cearta. Vocile lor rasunau ascutite si rautacioase, fiecare dintre ei il acuza pe celalalt ca l-a lovit prea tare cu bulgari si ca a facut-o intentionat. Nu imi placea sa-i vad certandu-se, pentru ca amandoi erau colegii si prietenii mei, asa ca m-am hotarat sa intervin. si... bine am facut ca m-am indreptat spre ei, caci cearta era pe punctul de a se transforma in bataie in regula. Am oprit tocmai la timp pumnul lui Mihai indreptat spre fata lui Andrei si i-am despartit. Nu mi-a fost deloc usor sa ii conving pe cei doi baieti sa se calmeze si, mai mult, sa-si ceara scuze unul fata de celalalt, caci, asa cum se intampla de obicei, vina era impartita.

Intr-un final, insa, am reusit sa-i impac si amandoi mi-au multumit pentru ca nu i-am lasat sa strice o prietenie frumoasa. Rasplata mea a fost pe masura: nu mi-am pierdut niciun prieten si, in plus, dupa ore, am baut toti trei o ciocolata calda pregatita de Andrei, numai buna sa ne incalzeasca dupa alta repriza de bulgareala.
 
3. Povestirea unui film
 
Redacteaza o compunere de 150 - 300 de cuvinte in care sa povestesti un film vazut recent/filmul tau preferat.
 
In compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 
Filmul meu preferat este unul mai vechi, pe care l-am descoperit datorita parintilor mei si de care niciunul dintre colegii mei nu a auzit macar. Se numeste „Terminator” si face parte dintr-o serie intreaga de filme cu acelasi titlu.
 
Cel care imi place mie mult este partea a doua si are ca protagonist un adolescent, John Connor, care afla ca el este cel care va avea misiunea sa salveze omenirea de suprematia robotilor care incercau sa distruga oamenii definitv. John este ajutat insa tot de un robot, pe care el insusi il trimite din viitor sa ii fie aproape, dar si de mama lui, Sarah Connor, care il pregatise inca din copilarie pentru rolul de salvator al lumii. Insa cei trei au de infruntat un robot foarte avansat, T1000, si, in plus, incearca sa distruga Skynet, compania care urma sa creeze robotii inteligenti ce au atacat apoi oamenii. Dupa o serie de aventuri palpitante, John si mama lui, alaturi de Terminatorul care ii ajuta, reusesc sa-i distruga atat pe T1000, cat si compania de la care a pornit totul. insa, pentru ca niciun pericol sa nu mai existe, trebuie distrus si Terminatorul care le-a fost alaturi, chiar daca aceasta decizie ii sfasie inima lui John, care gasise in robotul rece si impersonal cel mai bun tata pe care il avusese vreodata.
 
M-a impresionat mult filmul acesta si, ori de cate ori il revad, inteleg valoarea adevaratei prietenii si puterea sacrificiului.
 
4. a) Relatarea unei experiente personale amuzante
 
Redacteaza o compunere de 150 - 300 de cuvinte in care sa relatezi o experienta personala amuzanta. in compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 
Cu ceva timp in urma, in vacanta de vara dinaintea clasei a VIII-a, eram la bunici, intr-un sat de munte pierdut intre livezi umbroase si gradini inmiresmate. Ma bucuram din plin de vacanta in care nu faceam nimic altceva cat era ziua de lunga decat sa ma joc cu prietenii mei si sa colindam toate imprejurimile satului.
 
Nimic nu imi placea, insa, mai mult, decat sa mergem la scaldat in raul de la marginea satului si adesea uitam cu desavarsire de trecerea timpului cand ne zbenguiam in apele racoroase. Intr-una din zile, insa, bunica ma roaga sa o ajut cu ceva treburi prin gospodarie... lucru pe care il faceam cu placere, de altfel, mai ales ca nu se intampla prea des. I-am zis deci bunicii ca o ajut, dar mintea mea era in cu totul alta parte, la scaldat alaturi de tovarasii mei de joaca de care stiam ca sunt acolo. Ma simteam ca Nica din „Amintirile” lui Creanga, asa as fi vrut si eu sa ma duc la scaldat. si... m-am dus. Dar tot ca la Creanga, bunica a venit si mi-a luat hainele ca sa-mi dea o lectie…
 
Lectia a fost bine-meritata si inca rad cu bunica atunci cand ne amintim de figura spasita pe care o aveam cand am venit de la scaldat fara haine si infometat pe deasupra.
 
 
4. b) Relatarea unei experiente personale fericite
 
Redacteaza o compunere de 150 - 300 de cuvinte in care sa relatezi o experienta personala fericita.
In compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 
Una dintre cele mai fericite clipe din viata mea de pana acum a fost atunci cand am luat premiul I la un important concurs de desen, unul dintre cele mai grele de acest gen.
 
Imi place sa desenez de cand ma stiu, dintodeauna mi-a placut sa imi exprim gandurile si ideile sub forma unor linii care, incetul cu incetul, capata forme si culori. intreaga casa, de altfel, este plina cu desenele mele, caci parintii mei le pastreaza pe absolut toate.
 
Participam din cand in cand la concursuri de desen, la indemnul doamnei profesoare de la scoala, dar nu ma gandeam niciodata la ce premiu voi lua. Pentru mine, mult mai importanta era ocazia de a desena si, mai ales, provocarea de a-mi supune imaginatia sa ilustreze tema data, care nu era chiar accesibila.
 
Cu atat mai mult, la concursul national de desen dedicat pictorului Nicolae Grigorescu, nu ma gandeam ca voi lua vreun premiu. Ma pregatisem, totusi, mult pentru acest concurs, pentru ca orice prilej era bun sa-mi exersez calitatile, iar in ziua concursului, eram detasata si cu sufletul impacat. Totusi, aveam in sufletul meu o mare liniste, iar tema care imi picase imi placea foarte mult. Am dat, astfel, tot ce a fost mai bun, iar la sfarsit, chiar eram multumita de creatia mea. 

A fost prima data cand ma gandeam ca, intr-adevar, lucrarea mea este buna si ca, poate, voi lua o mentiune. Nu mica mi-a fost mirarea, insa, cand numele meu a fost strigat ultimul, deoarece luasem premiul I al concursului, care imi aducea si o excursie de studii in Italia, in galeriile pictorilor celebri ai Renasterii.
 
M-am simtit extrem de fericita pentru reusita mea si asta mi-a dat incredere si curaj sa merg mai departe cu pasiunea pe care o am.


Modele de texte imaginative

 
5. Continuarea unui text cu inceput dat
 
Redacteaza o compunere deminumum 150 de cuvinte in care sa continui textul care incepe cu urmatoarea fraza: „ inca de cand m-am trezit dimineata, stiam ca ziua urma sa fie...”
 
In compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 
Inca de cand m-am trezit dimineata, stiam ca ziua urma sa fie grozava de-a dreptul. Soarele stralucea afara cu putere si eu ma simteam fantastic. Era ziua mea de nastere si asteptam cu nerabdare sa vad ce surpriza mi-au pregatit parintii mei... doar implineam 14 ani.
 
Nu le cerusem niciun cadou in mod deosebit, le spusesem doar sa-mi faca o surpriza, deci nu prea stiam la ce sa ma astept. De jos, de la bucatarie se simtea miros de clatite, micul meu dejun preferat. Am coborat, iar mama ma astepta cu un teanc mare de clatite cu dulceata de zmeura aburinde. Am mancat si apoi m-am schimbat in graba caci mama ma tot zorea. imi spunea ca trebuie sa plecam, dar fara sa-mi spuna unde. in cateva minute, eram toti in masina, iar tata a pornit la drum. Atmosfera era placuta, pana si sora mea care, de obicei, este din cale-afara de stresanta era acum chiar suportabila. Dar... tot asteptam sa vad unde mergem si ce surpriza mi s-a pregatit.
 
Am mers ce am mers cu masina si, destul de previzibil, ne-am oprit la Gradina Zoologica a orasului, unul dintre locurile mele favorite, de altfel. Am petrecut cateva ore bune printre animale pana cand ii vad pe parintii mei ca se tot privesc semnificativ si am inteles ca trebuie sa plecam.
 
Credeam ca mergem direct acasa, dar... abia acum urma surpriza... toti colegii si prietenii mei erau adunati la o terasa din apropierea casei mele si mi se pregatise o minunata petrecere-surpriza... cea mai grozava din viata mea.
 
M-am simtit extraordinar alaturi de cei dragi mie la petrecerea de ziua mea... intr-adevar, ziua a fost grozava.
 
6. Continuarea unui text cu final dat
 
Redacteaza o compunere de 150 - 300 de cuvinte in care sa imaginezi inceputul si cuprinsul unui text narativ care sa se incheie cu fraza: „Mai mult chiar, dupa toate cele intamplate, am inteles valoarea adevaratei prietenii.”
 
In compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 
Intr-una din zilele vacantei de vara a anului trecut eram impreuna cu prietenii mei la joaca in satul bunicilor, undeva intr-un sat de munte din judetul nostru. Vremea era frumoasa si calduroasa, numai buna pentru a sta afara si a te zbengui cat e ziua de lunga.
 
Eram cu totii veseli si pusi pe sotii, ne alergam si ne ascundeam prin livada intinsa a bunicului si, cand oboseam, ne asezam pe o patura la umbra si jucam carti. Deodata, insa, Maria, una dintre fete, se ridica speriata de pe patura, tipand cat o tinea gura. Niciunul dintre noi nu intelegea ce i s-a intamplat. Ba mai mult, Mihai, unul dintre baieti, a inceput sa rada de ea. Maria, insa, era ingrozita de-a dreptul. Cu chiu cu vai, s-a linistit si a reusit sa ne spuna ca tocmai fusese intepata de o albina si era alergica la albine... Toti am incremenit, fara sa stim ce avem de facut... Doar Alexandra, cea mai mare din grupul nostru si prietena cea mai buna a Mariei, nu si-a pierdut cumpatul. A luat telefonul si a sunat la salvare, iar apoi a fugit la farmacia din apropiere si in cateva minute s-a intors cu un medicament antialergic pe care i l-a dat Mariei. Noi priveam speriati cum Maria se simte din ce in ce mai rau si cele 15 minute pana a venit salvarea ni s-au parut 15 ani.
 
Medicul de pe ambulanta a fost impresionat de gestul Alexandrei care a si mers cu Maria la spital ca sa fie sigura ca este in afara de orice pericol. Atunci mi-am dat seama cat de bine este sa fii atent la orele de prim-ajutor de la scoala, care nu credeam ca au vreun rost. Mai mult chiar, dupa toate cele intamplate, am inteles valoarea adevaratei prietenii.
 
7. Compunere narativa cu o fraza integrata in cuprins
 
Redacteaza o compunere de 150 - 300 de cuvinte in care sa povestesti o intamplare, iar in cuprinsul compunerii sa fie integrata urmatoarea fraza: „Dar aventura nu s-a terminat aici, caci protagonistii erau departe de a fi inteles lectia primita.”
 
In compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 
Intr-una din zilele de scoala ale semestrului trecut, eram la ora de sport in sala. Tocmai terminaseram incalzirea si domnul profesor ne anuntase ca urma sa dam probele la baschet si gimnastica pentru a primi note. Eu nu aveam nicio emotie la aceste probe, caci sunt o fire sportiva si ma descurc bine la elementele de gimanstica, iar baschetul este sportul meu preferat.
 
Nu stateau lucrurile la fel si pentru unii dintre colegii mei, insa mai ales pentru cei care lipsisera mult de la orele de sport. Doi dintre ei, Mihai si Andrei, erau hotarati sa faca in asa fel incat sa il pacaleasca pe domnul profesor si sa obtina o nota mare. Spre nenorocul lor, insa, domnul profesor avea notat cu strictete absentele fiecaruia si nu le-a acordat nicio sansa, oricat de mult au incercat ei sa-l impresioneze.
 
Notele primite urmau sa fie o lectie pentru ei.
 
Dar aventura nu s-a terminat aici, caci protagonistii erau departe de a fi inteles lectia primita. Cei doi au continuat sa lipseasca la orele de sport, chiar daca la primele probe fiecare luase nota 5. La sfarsitul semstrului, au urmat alte probe, iar Mihai si Andrei aveau din nou foarte multe absente la ore. De data aceasta, insa, notele au fost de 4 pentru fiecare, si asa cei doi s-au trezit corigenti la sport. Mai mare rusinea a fost pentru ei sa le spuna parintilor ca sunt corigenti... la sport.
 
De atunci, Mihai si Andrei sunt nelipsiti la orele de sport si acum au primit note pe masura. Au invatat cu prisosinta lectia primita.
 
8. Povestirea unei intamplari la care autorul sa fie martor
 
Redacteaza o compunere de 150 - 300 de cuvinte in care sa povestesti o intamplare la care ai fost martor.
 
In compunerea ta trebuie:
– sa precizezi cadrul spatio-temporal al intamplarii;
– sa relatezi o intamplare, respectand succesiunea logica a evenimentelor;
– sa ai un continut adecvat cerintei formulate;
– sa respecti limitele de spatiu indicate.
 
Intr-una din zilele vacantei de iarna, ma aflam cu mai multi colegi si prieteni la patinoarul nou-deschis in parcul din centrul orasului nostru. Eram veseli si plini de entuziasm caci afara ninsese mult si zapada acoperea totul in jur, iar gheata era numai perfecta pentru acrobatii pline de ingeniozitate.
 
Alunecam fara grija pe gheata cand, deodata, vad pe o doamna din fata mea cum se dezechilibreaza si cade. Nimic extraordinar, imi spun, si merg mai departe. Dar curiozitatea m-a facut dupa cateva secunde sa intorc capul sa vad ce se mai intampla. Cand, spre surprinderea mea, mai multe persoane erau stranse acolo si se auzeau exclamatii si gemetele de durere ale doamnei respective. Nu e bine deloc, am gandit eu. in scurta vreme, sirena Salvarii a acoperit orice alt zgomot si doi infirmieri au pasit cu grija pe gheata alunecoasa si, cu ajutorul mai multor persoane, au ridicat-o pe accidentata si au pus-o pe targa.
 
Salvarea a plecat apoi in graba spre spital, iar cei din jur vorbeau despre un picior rupt. Mi-a parut rau ca s-a intamplat asa ceva, dar, in acelasi timp, incidentul acela m-a facut si pe mine sa fiu mult mai atenta la patinoar.
 
Dupa ceva timp, tot in iarna aceea, am revazut-o pe acea doamna la patinoar. Nu avusese piciorul rupt, ci doar luxat, si asta m-a bucurat mult.
 

...gasesti mai multe texte in culegerea  Modele de texte pentru nota 10 la Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a ...click AICI pentru detalii<<

 
Sfaturi pentru Nota 10 - Raspunsuri si Explicatii
Ce MODIFICARI avem la Romana si Matematica pentru clasele V-VIII?

Clasele V-VIII din viata copilului necesita un efort de adaptare si de invatare constanta.

Programa scolara este destul de greoaie. Nu pierdeti din vedere:
  • Rezumatele textelor studiate
  • Teste rezolvate de matematica
  • Gramatica - Fise de lucru rezolvate

...Vezi AICI noile Teste rezolvate <<


Ti-a placut acest articol?
Distribuie-l pe Facebook sau trimite-l pe WhatsApp altor parinti sau profesori!

Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

modele compuneri evaluarea nationalaevaluare nationala


x
Lasa un raspuns



Comentarii [1 comentariu]Adauga comentariul tau
22Iun.2023

Igornec 22 Iun. 2023 09:14:16

Ukraine
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Descarca GRATUIT
Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala Clasa a II-a, Clasa a IV-a, Clasa a VI-a si (mai ales) Clasa a VIII-a

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
x
//