Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

SUBIECT EVALUARE INI┼IAL─? ISTORIA MUZICII - CLASA A IX-A

de portalInvatamant.ro la 05 Oct. 2011
0 comentarii
Fii primul care comenteaza


TEST DE EVALUARE INIŢIALĂ
Anul ┼čcolar 2011-2012
Disciplina Istoria muzicii
Clasa a IX-a

MODEL

âÇó Pentru rezolvarea corect─â a tuturor cerin┼úelor din Partea I si din Partea a II-a se acord─â 90 de puncte. Din oficiu se acord─â 10 puncte.
âÇó Timpul efectiv de lucru este de 30 de minute.
âÇó Rezolv─ârile testului se vor scrie pe o foaie separat─â.

PARTEA I (40 de puncte)

Scrieţi litera corespunzătoare răspunsului corect pentru fiecare dintre afirmaţiile de mai jos:

1. Corul âÇťa capellaâÇŁ este:
a) un gen muzical instrumental
b) un gen muzical vocal
c) un gen vocal-instrumental

10 puncte

2. ĂÄn─âl┼úimea si durata sunt:
a) calităţi ale sunetului muzical
b) unităţi de măsură motrice
c) elemente ale dinamicii muzicale

10 puncte

3. Au compus simfonii:
a) Beethoven si Ceaikovski
b) Monteverdi si Corelli
c) Palestrina si Scarlatti

10 puncte

4. Sonata este:
a) un gen dramatic
b) un gen vocal-instrumental
c) un gen muzical instrumental

10 puncte

PARTEA a II-a (50 de puncte)

Prezenta┼úi Ă«n 1,5 pagini importan┼úa ┼či rolul cunoa┼čterii istoriei compozitorilor, a stilurilor muzicale ┼či a audi┼úiei muzicale pentru formarea unei culturi de specialitate. Ave┼úi Ă«n vedere:
- semnifica┼úia studiului la disciplina principal─â de specialitate studiat─â Ă«n gimnaziu, pentru stabilirea unor repere stilistice Ă«n interpretare (abord─âri ale lucr─ârilor de stil ┼či caracter diferit ca reper pentru recunoasterea diferitelor epoci muzicale; de exemplu: o sonat─â preclasic─â pentru un instrument de suflat, o lucrare de virtuozitate apar┼úinĂónd romantismului muzical etc.);
- rolul audi┼úiei muzicale Ă«n preg─âtirea de specialitate (audierea, Ă«n interpret─âri consacrate, a unei lucr─âri aflate Ă«n studiu);
- influenţa frecventării sălilor de concerte dar si a participării personale la diferite
concursuri, serb─âri, recitaluri asupra propriei interpret─âri.


BAREM DE EVALUARE SI DE NOTARE

MODEL

âÇó Se puncteaz─â oricare alte formul─âri/ modalit─â┼úi de rezolvare corect─â a cerin┼úelor.
âÇó Nu se acord─â punctaje intermediare, altele decĂót cele precizate explicit prin barem. Nu se acord─â frac┼úiuni de punct.
âÇó Se acord─â 10 puncte din oficiu. Nota final─â se calculeaz─â prin Ă«mp─âr┼úirea punctajului total acordat la 10.

PARTEA I (40 de puncte)

1.a - 10 puncte
2.b - 10 puncte
3.a - 10 puncte
4.b - 10 puncte

PARTEA a II-a (50 de puncte)

- prezentarea surselor istorice privind originile artei - 10 puncte
- prezentarea sincretismului in perioada greco-romana (exemplu: triuna horeia) -
20 puncte
- patru concepte operationale:( exemplu: mimesis, ethos, chatarsis, sincretism etc.) -
4 concepte x 5 puncte fiecare 20 puncte

Pentru răspunsuri incomplete sau parţial corecte se pot acorda punctaje intermediare.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

istoria muzicii barem subiect model


x

Lasa un raspuns




26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
Va oferim GRATUIT Raportul Special
26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
Descarca GRATUIT
Raportul Special

26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
Va oferim GRATUIT Raportul Special
26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!