Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Fisa de evaluare a performantelor individuale pentru profesori

de Banu Alexandra la 03 Feb. 2016
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Fisa de evaluare a performantelor individuale pentru profesori Fisele de evaluare a performantelor individuale pentru profesori trebuie intocmite in mod obligatoriu de conducerea unitatii de invatamant, si pastrate la arhviva. Scolile au de asemenea obligatia de a intocmi fise de evaluare atat pentru personalul didactic, cat si pentru personalul auxiliar sau nedidactic.

Evaluarea angajatilor se realizeaza in functie de responsabilitatile postului, munca depusa, cantitatea si calitatea acesteia, importanta sociala a muncii, rezultatele obtinute, dar si dupa urmatoarele criterii:
 
- cunostinte si experienta
- complexitate, creativitate si diversitatea activitatilor
- judecata si impactul deciziilor
- influenta, coordonare si supervizare
- contacte si comunicare
- conditii de munca
- incompatibilitati si regimuri speciale
 
 
Va prezentam un model de Fisa de evaluare a performantelor individuale pentru Profesori
Culegerea de teste pentru Evaluarea Nationala clasa a VI-a
Culegerea de teste pentru Evaluarea Nationala clasa a VI-a
Vezi detalii
Capcanele GRAMATICII si LITERATURII Romane
Capcanele GRAMATICII si LITERATURII Romane
Vezi detalii
Fise de lucru pentru invatarea limbii germane
Fise de lucru pentru invatarea limbii germane
Vezi detalii
 
 
Unitatea: ___________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: _________________________
CUI: ____________________
Sediu: __________________________________________________
 
Fisa de evaluare a performantelor individuale
 
Evaluare dupa perioada de proba/Evaluare semestriala/Evaluare anuala /Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Educatie
Postul: Profesor in invatamantul liceal, postliceal, profesional si de maistri (cod COR 233001)
Nr. de Marca:
 
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
 
A.    Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
 
A.1.    Comunicare profesionala
A.1.1.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
A.1.2.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
A.1.3.    Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu     
A.1.4.    Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu     
A.1.5.    Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.      Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.2.    Managementul calitatii
A.2.1.    Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii     
A.2.2.    Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.3.      Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1.    Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate     
A.3.2.    Realizarea de cocumente si prezentari utilizate in activitatea didactica    
A.3.3.    Cresterea eficientei activitatii didactice utilizand e-learning     
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.4.      Coordonare si lucrul in echipa
A.4.1.    Dezvolta o strategie de lucru in echipa    
A.4.2.    Monitorizeaza activitatea echipei     
A.4.3.    Contribuie la consolidare echipei     
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.5    Comunicarea cadru didactic-elev
A.5.1.    Stabilirea modalitatilor de comunicare    
A.5.2.    Transmiterea informatiilor cu caracter instructiv-educativ    
A.5.3.    Folosirea feed-back-ului in comunicare    
A.5.4.    Asigurarea facilitarii comunicarii elev-elev    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)
 
A.6.    Comunicarea intre cadre didactice
A.6.1.    Stabilirea posibilelor domenii conexe de colaborare    
A.6.2.    Realizarea informarii despre elevi    
A.6.3.    Realizarea discutiilor privind aspectele metodice si pedagogice ale activitatii didactice    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.7.    Dezvoltarea de curriculum optional
A.7.1.    Stabilirea curriculumului optional    
A.7.2.    Alegerea continutului pentru curriculumul optional    
A.7.3.    Asigurarea dezvoltarii curriculumului optional    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.8.    Elaborarea proiectului didactic
A.8.1.    Identificarea obiectivelor operationale ale lectiei    
A.8.2.    Alegerea continutului activitatii de invatare    
A.8.3.    Stabilirea strategiilor didactice    
A.8.4.    Efectuarea proiectului didactic    
A.8.5.    Asigurarea adaptarii informatiei la posibilitatile de invatare si nivelul de pregatire al elevilor    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.9.    Programarea activitatii de invatare
A.9.1.    Efectuarea analizei planului de invatamant si a programei scolare    
A.9.2.    Stabilirea manualelor si a materialelor auxiliare    
A.9.3.    Realizarea planificarilor    
A.9.4.    Efectuarea reviziei planificarii    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)
 
A.10.    Utilizarea de materiale didactice
A.10.1    Identificarea situatiilor care necesita folosirea materialelor didactice    
A.10.2    Alegerea materialelor didactice complementare    
A.10.3    Folosirea materialelor didactice    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.11.    Elaborarea instrumentelor de evaluare
A.11.1    Identificarea obiectivelor evaluarii    
A.11.2    Elaborarea instrumentelor de evaluare    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.12.    Evaluarea cunostintelor elevilor
A.12.1    Asigurarea administrarii instrumentelor de evaluare    
A.12.2    Aprecierea cantitativa si calitativa a rezultatelor elevilor    
A.12.3    Valorificarea rezultatelor evaluarii    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.13.    Evaluarea parametrilor psiho-pedagogici
A.13.1    Identificarea posibilitatilor de invatare ale elevilor    
A.13.2    Valorificarea evaluarii posibilitatilor de invatare ale elevilor    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.14.    Coordonarea activitatilor extracurriculare    
A.14.1    Identificarea potentialului de excelenta al elevilor    
A.14.2    Organizarea activitatile extracurriculare    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.15.    Dezvoltarea comportamentului social
A.15.1    Efectuarea medierii procesului de interiorizare a sistemului de valori al societatii    
A.15.2    Asigurarea cunoasterii, intelegerii si insusirii regulilor sociale    
A.15.3    Asigurarea promovarii unui comportament social dezirabil    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.16.    Organizarea activitatii de dezvoltare fizica a elevilor
A.16.1    Dezvoltarea potentialului fizic al elevilor    
A.16.2    Asigurarea educarii si dezvoltarii unui stil de viata igienic si sanatos    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.17.    Organizarea activitatilor de invatare
A.17.1    Organizarea procesului de transmitere de cunostinte    
A.17.2    Realizarea transmiterii cunostintelor    
A.17.3    Asigurarea formarii si dezvoltarii deprinderilor    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.18.    Organizarea activitatilor practice complementare procesului de transmitere de cunostinte
A.18.1    Identificarea obiectivelor activitatii de laborator    
A.18.2    Pregatirea activitatii experimentale    
A.18.3    Asigurarea indrumarii si supravegherii elevilor in activitatea de laborator    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.19.    Coordonarea activitatilor extrascolare
A.19.1    Organizarea activitatii extrascolare    
A.19.2    Punerea in valoare a rezultatelor activitatilor    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.20.    Implicarea familiei in activitatile formativ-educative
A.20.1    Asigurarea realizarii unitatii de cerinte scoala familie    
A.20.2    Determinarea implicarii familiei    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.21.    Mentinerea relatiei familie-unitate scolara
A.21.1    Anuntarea familiei cu privire la situatia elevului    
A.21.2    Cererea informatiilor    
A.21.3    Efectuarea consilierii familiei elevului    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
B.    Munca in echipa
B.1.    Adecveaza formele de comunicare in echipa activitatilor specifice si procedurilor interne, pentru transmiterea rapida si corecta a informatiilor.    
B.2.    Comunica cu promptitudine si claritate propunerile de imbunatatire a activitatii in echipa.    
B.3.    Identifica rolurile specifice muncii in echipa, in functie de sarcina specifica ce este realizata de echipa si de indicatiile sefului ierarhic.    
B.4.    Se incadreaza in activitatile echipei, in normele de lucru si de timp, prin respectarea rolurilor specifice si a responsabilitatilor individuale ale membrilor echipei.    
B.5.    Ofera prompt si corect informatii altor angajati, prin mijloace specifice.    
B.6.    Participa impreuna cu membrii echipei la activitatile, manevrele si manipularile necesare pentru rezolvarea problemelor comune.    B.7.    Rezolva sarcinile proprii printr-un proces agreat si acceptat de toti membrii echipei.    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)
 
C.    Respectarea procedurilor si regulilor SSM (Sanatate si Securitate in Munca), PSI (Prevenirea si Stingerea Incendilor) si SU (Situatii de urgenta)
C.1.    Aplica legislatia si reglementarile privind securitatea si sanatatea la locul de munca, prevenirea si stingerea incendiilor si situatiile de urgenta    Insusirea drepturilor si responsabilitatilor la locul de munca in functie de normele prevazute la instructajele, procedurile si regulile in materie de sanatatea si securitatea muncii, de prevenirea si stingerea incendiilor si cu privire la modul de comportare in cazul situatiilor de urgenta
Verificarea existentei si integritatii mijloacelor de protectie la locul de munca
Raportarea situatiilor care pun in pericol securitatea individuala si colectiva    
C.2.    Ia masuri pentru reducerea factorilor de risc     Identificarea factorilor de risc  
Raportarea prezentei factorilor de risc
Inlaturarea factorilor de risc    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
D.    Calitate rezultatelor obtinute
D.1    Cunoaste si respecta instructiunile de lucru aplicabile    
D.2    Colaboreaza eficient cu alte departamente pe probleme de calitate    
D.3    Demonstreaza responsabilitatea calitatii in activitatea desfasurata    
D.4    Trateaza corespunzator neconformitatile constatate in activitate    
D.5    Cand intuieste o posibila problema de calitate, actioneaza prompt pentru evitarea aparitiei acesteia    
D.6    Completeaza corespunzator documentele de calitate aplicabile     
D.7    Dovedeste responsabilitate in gestionarea si arhivarea documentelor si inregistrarilor calitatii    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)
 
E.    Disciplina in munca
E.1    Mentine in buna stare echipamentele din dotare    
E.2    Isi anunta absenta motivata din timp si corect    
E.3    Respecta programul de lucru    
E.4    Utilizeaza in mod responsabil documentatia de lucru    
E.5    Este onest cu colegii si superiorii    
E.6    Este receptiv la un program de lucru flexibil    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 30 puncte posibile)
TOTAL GENERAL: _________ puncte, procentaj: ____________ (din total maxim de 415 puncte posibile)
 
 
 
Obiective stabilite pentru angajat:
 
 
    Termen:
 
INTOCMIT    ANGAJAT    VERIFICAT    VIZAT
Coordonator direct        Management    Sef Resurse Umane
Data :
    Semnatura:    Data :
    Semnatura:    Data :
    Semnatura:    Data :
    Semnatura:
CONTESTAREA REZULTATELOR EVALUARII
Continutul contestatiei:
 
 
Semnatura persoanei evaluate:
 
PUNCTAJUL ACORDAT IN URMA CONTESTATIEI
Punctajul:
 
 
Semnatura Cordonatorului direct:
Data:
 
J. LUAREA LA CUNOSTINTA A REZULTATULUI CONTESTATIEI
Semnatura persoanei evaluate:
 
Data:
 
Autor: Banu Alexandra
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 4.5 din 10 voturi

x


Intrebare antispam: 1 + 2 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Va oferim GRATUIT Capcanele Gramaticii. Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Ce sa inveti? Cum sa inveti? Cand sa inveti? Modele si Exemple.
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
 
Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!

Alte stiri

eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Iti oferim Capcanele Gramaticii. 
Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau.
Citeste GRATUIT toate informatiile despre
CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi
din invatamantul primar, gimnazial si liceal.
 
Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
 
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!