Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Modificari la structura anului scolar: Vacanta de iarna va fi mai scurta. Bacalaureatul si Evaluarile Nationale se vor da mai devreme

de Laura Galescu la 22 Ian. 2019
17 comentarii

Modificari la structura anului scolar: Vacanta de iarna va fi mai scurta. Bacalaureatul si Evaluarile Nationale se vor da mai devreme22Ian.2019

Ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu, a anuntat modificari la structura anului scolar, cu scopul de a fragmenta mai putin semestrele. Pentru elevi, acest lucru se traduce in vacante mai putine si mai scurte. De asemenea, Evaluarea Nationala de la clasa a VIII-a si examenul de Bacalaureat vor fi programate mai devreme.

Ministrul Educatiei propune scurtarea vacantei de iarna cu o saptamana. Semestrul I s-ar incheia in decembrie odata cu inceperea vacantei de iarna, iar vacanta intersemestriala din februarie ar urma sa dispara. 
 
"Saptamana trecuta am regandit structura anului scolar. Este vorba despre structura anului scolar 2019-2020. Si cred ca sunt modificari importante. As vrea sa punem aceasta discutie, rezultatul ei in dezbatere publica, sa vedem care sunt reactiile. Dupa opinia mea, pare o regandire a structurii anului scolar ceva mai potrivita, atat pentru parinti, cat si pentru profesori.
 
De exemplu, foarte multi parinti mi-au reprosat ca au luat vacanta copiii pe 21 decembrie, au avut vacanta pana in 15 ianuarie, o perioada ingrozitor de lunga, prea mult, dupa care mai au 3 saptamani de vacanta, se termina semestrul si incep, mai au inca o vacanta si semestrul urmator.
 
Dupa parerea mea, vacanta aceasta este mult prea lunga. Sau, daca o facem la fel de lunga, sa incercam sa inchidem altfel semestrul. In asa fel incat, dupa vacanta, copilul sa inceapa un alt semestru. Pentru ca altfel il zapacim. Trei saptamani sta acasa, a uitat, il cheama profesorul la scoala inca trei saptamani, ii incheie situatia, copilul este inca nereconectat la programul de invatamant dupa trei saptamani de vacanta", a afirmat ministrul Educatiei, conform realitatea.net
 
Prin urmare, vacanta de iarna va fi mai scurta, iar elevii se vor intoarce la scoala direct in semestrul al II-lea. Apoi ar urma vacanta de primavara de doua saptamani si vacanta de vara care incepe in iunie. 
 
Insa aceasta nu este singura modificare pe care o planuieste ministrul.
 
 "Ne gandim sa organizam putin diferit semestrele pentru clasele 1-12. Sa aducem examenele din vara ceva mai devreme, evaluarea de la clasa a VIII-a si examenul de Bacalaureat, sa aiba si profesorii vacanta, ca noi tot le cerem, le cerem, dar trebuie sa le dam si vacanta", a adaugat ministrul.
 
Ministrul Educatiei a precizat ca aceste propuneri le-a discutat cu profesorii din ciclul preuniversitar, iar propunerea de modificare a structurii anului scolar se afla in dezbatere publica. De asemenea, aceasta se discuta cu inspectorii scolari.

Dupa actuala structura a anului scolar, vacanta de iarna a inceput in 22 decembrie si s-a incheiat in 13 ianuarie. Elevii se intorc astfel la scoala pentru trei saptamani, dupa care vine vacanta intersemestriala, de o saptamana.

Mai exact, structura anului scolar 2018 - 2019 este urmatoarea:
 
Perioada Vacanta
 
10 Sept - 01 Feb Semestrul I
22 Dec - 13 Ian Vacanta de iarna
02 Feb - 10 Feb Vacanta intersemestriala
11 Feb - 14 Iunie Semestrul al II-lea
20 Apr - 5 Mai Vacanta de primavara

Calendar Bacalaureat 2019
 
3 - 4 iunie - evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala in limba romana
5 - 6 iunie - evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala in limba materna
7, 10, 11 iunie - evaluarea competentelor digitale
12 - 13 iunie - evaluarea competentelor lingvistice intr-o limba de circulatie internationala.
 
1 iulie - proba scrisa la Limba si literatura romana 
2 iulie -  proba  scrisa la Limba si literatura materna
3 iulie - proba scrisa obligatorie a profilului 
4 iulie -  proba scrisa la alegere a profilului si specializarii
 
8 iulie - afisarea primelor rezultate; depunerea contestatiilor
13 iulie - afisarea rezultatelor finale 

Calendar Evaluarea Nationala 2019
 
18 iunie - proba de Limba Romana
20 iunie - proba de Matematica
21 iunie - proba la limba si literatura materna
25 iunie - afisarea primelor rezultate
29 iunie - afisarea rezultatelor finale. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 4.26 din 168 voturi

x

Lasa un raspuns




Comentarii [17 comentarii]Adauga comentariul tau

05Feb.2019

Monica O 05 Feb. 2019 12:26:29

Nu sunt de acord cu foarte multe propuneri ale doamnei ministru, care, de altfel, s-a dovedit ineficienta si cu gandire limitata si in alte mandate la sefia acestui minister. Inteleg dorinta dansei de a se afirma si gandirea comunista cu care a ramas din vechiul regim pe care se pare ca nu il poate abandona, dar totusi traim intr-o alta epoca decat acum 30 ani si in invatamant este nevoie de schimbari radicale, nu de cusaturi cu ata alba. Decat sa se afirme mult si prost, mai bine ar initia discutii publice pe aceste teme pe care le propune si ar opera schimbari esentiale in sistemul de invatamant, cum ar fi:
- schimbari radicale in programa de invatamant la toate materiile acest aspect ar ajuta mult atat elevii, cat si profesorii
- reducerea numarului de ore pe materie
- gandirea unui sistem practic necesar unui viitor adult... cateva materii esentiale neoptionale si o arie curiculara de 10-12 materii dintre care elevul sa isi aleaga 5-6 materii pe care doreste sa le scudieze, sa poata opta pentru o anumita specializare cel putin la liceu este absolut necesara aceasta schimbare.
Ideea introducerii treptei a II-a este total nepotrivita. Acum stresul este cuvantul la ordinea zilei din viata unui elev... printr-un nou examen nu facem decat sa stresam si mai mult elevii, sa ii indepartam radical de scoala. Si oricum... cine doreste ca dupa 10 clase sa renunte la scoala, o poate face independent sau poate opta pentru o scoala profesionala.
Doamna ministru, deschideti discutii publice pe marginea temelor pe care le propuneti si intrebati si elevii, si profesorii, si parintii ce parere au inainte de a da pe banda rulanta HG-uri!
24Ian.2019

Maria Andi 24 Ian. 2019 15:17:47

As adauga la postarea mea anterioară că sunt total impotriva introducerii din nou a examenului de treapta a 2.a.
Eu inteleg ca doamna ministru are o vârstă si e nostalgica,dar asta nu.i da dreptul sa readucă în discuție schimbari care au mai fost făcute în trecut și s.au dovedit a nu fi eficiente. Crede dansa că rezultatele vor fi mai bune dacă se reintroduce examenul de treapta? Am serioase îndoieli.
24Ian.2019

Maria Andi 24 Ian. 2019 15:12:01

Nu inteleg de ce trebuie schimbată o structură care s.a dovedit a fi bună. Sunt profesoară și stiu ce greu ne era pe vremea când semestrul I se încheia înainte de Crăciun. Semestrul I era mult prea scurt. Era o goană după note, trebuia mult efort să termini de corectat tezele și să și închei mediile. Iar ideea cu trei trimestre propusa de cineva pe forum e pur si simplu o prostie total nefunctionala.
Nu inteleg de ce doamna ministru vrea neaparat sa ne arate ce activa este. O stim din mandatele anterioare și ne.a fost de ajuns....
24Ian.2019

Viorel 24 Ian. 2019 08:28:19

Nu sunt de acord cu 2 semestre de lungimi diferite. Daca tot trebuie schimbata structura anului scolar atunci sa fie impartita in 3 trimestre cu vacanta de iarna 2 saptamani si vacanta de Pasti 2 saptamani.
De asemenea, nu vad rostul corijentelor la clasele primare din moment ce profesorii de la gimnaziu si liceu nu prea lasa corijenti.
23Ian.2019

Un Parinte 23 Ian. 2019 17:00:38

Buna ziua!
Sunt de acord cu schimarea de structura a anului scolar. De ce nu 3 trimestre!
Vacanta de iarna sa fie de 2 saptamani, la fel si cea de Pasti.

Materiile sunt foarte stufoase!!! Avem copii nu roboti!!! Va rog, umblati la programa!!!

Am un copil elev in clasa a 6-a.
Va rog uitati-va prin manualul de Biologie...
Informatii cumulate de botanica, zoologie si anatomie... Cum sa retina un copil de clasa a VI-a atatea informatii? Cum le va aprofunda? TOCIND?

Clasele a VIII-a si a XII-a sa se termine la 31 mai.
Intre 1 si 15 iunie sa se definitiveze intrarile la liceu si facultate. Copiii sunt epuizati sa dea examene in aceasta perioada. Intrebati profesorii de gimnaziu...
Vacanta de vara sa fie vacanta pentru toti!!!
Sa se termine scoala pe 15 iunie si sa inceapa pe 15 septembrie.
23Ian.2019

Liliana 23 Ian. 2019 12:35:02

D-na ministru, ce-ar fi daca v-ați propune să fiți ministrul care a inițiat realizarea unui consens politic în privința dezvoltării sistemului de învățământ din România, ministrul care a reușit strângerea la aceeași masă a reprezentanților tuturor partidelor politice și specialiștilor în educație, pentru a stabili ? simplist spus ? ce ne dorim, unde vrem să ajungem, astfel încât indiferent cine vine la guvernare sau în funcția de ministru să urmeze, să respecte aceeași viziune, principiile, obiectivele și direcțiile de acțiune majore convenite. Nu se mai poate ca fiecare ministru să vină cu tot felul de idei, de modificări ? unele chiar aberante ? care nu fac decât sa bulverseze întregul sistem și pe actorii implicați.
Ce-ar fi d-na ministru dacă de data aceasta nu v-ați mai repezi la a propune modificări, ci ați purcede la o evaluare temeinică a tuturor problemelor?! Administrația Prezidențială a finalizat evaluarea subsumată proiectului România educată, ministerul are probabil propria evaluare dacă nu, atunci cu asta ar trebui să înceapă. Ce-ar fi dacă ar fi lăsate deoparte orgoliile prostești și v-ați așeza cu toții la masă pentru a prezenta, analiza, dezbate concluziile la care a ajuns echipa prezidențială și echipa guvernamentală?! De asemenea, să nu îi uităm pe specialiștii în educație, pe psihologi, pe cei implicați efectiv în procesul educațional, ale căror opinii trebuie să conteze.
Copiilor mei le spun mereu să facă lucrurile temeinic. Faceți d-nă ministru lucrurile temeinic!!! Ideile cu care ați venit sunt total nepotrivite ca să mă exprim elegant. Fac doar câteva observații scurte:
1. Copiii să rămână repetenți încă din clasa I, căci ne trezim că foarte mulți nu sunt în stare să obțină nota 5 la evaluarea națională

? intră în contradicție cu principiul pentru care au fost introduse calificativele la ciclul primar.
- numărul mare de copiii din clase și programa reprezintă principalele probleme. Psihologii au atenționat că, în general, programele școlare nu țin cont de nivelul de dezvoltare al copilului.
- programele mult prea încărcate, stilul de predare total neatractiv, transformarea copiilor în roboți care trebuie să învețe pe dinafară lucruri pe care fie nu le înțeleg, fie nu le sunt de niciun folos, atitudinea profesorilor sunt câteva din cauzele dezinteresului elevilor față de carte.
-
2. Introducerea treptei a II-a, ca să dăm posibilitatea celor care vor să treacă din sistemul teoretic în cel tehnic să o poată face

- în prezent, dacă un elev vrea să se mute de la filologie la mate-info , cu îndeplinirea unor condiții testare diferențe, medii o poate face
- nu ar fi mai simplu să gândiți d-nă ministru anumite condiții exclusiv pentru cei care ar vrea să treacă după clasa a 10 ? a la o școală profesională, decăt să ii pedepsiți pe toți? Chiar trebuie elevii să fie într-un continuu stres? Chiar numai pe ei trebuie să fie presiunea?

Iar argumentul dvs că avem evaluări din doi în doi ani începând cu clasa a II-a și ar fi normal să avem și la clasa a 10 ?a este incorect. Vă reamintesc faptul că evaluările au fost gândite exclusiv pentru a avea o imagine asupra gradului la care elevii și-au însușit cunoștințele, pentru a ști profesorii și părinții ce mai trebuie făcut. Evaluarea de la clasa a VIII-a este altceva, este practic admiterea la liceu.

3. Terminarea sem. I în decembrie și scurtarea vacanței de iarnă

- am avea un semestru de 3 luni și un semestru de aproape 6 luni. Este normal? Sa ne gândim doar la teze. E normal?
Nu este bine nici cu atâtea fragmentări, aici aveți dreptate. Din experiență spun că vacanța de 1 săptămână, cea din noiembrie pentru ciclul primar și cea intersemestrială din februarie și chiar și cea de dinainte de Paște nu fac decăt să îi scoată pe copii din ritm. Dar atunci nu facem un semestru de 3 luni și unul de 6 luni. Nu ar fi logic și eficient să avem trimestru I 15 septembrie - până la vacanța de iarnă care să fie de 3 săptămâniÎ, trimesrul II ianuarie ? vacanța de primăvară de 2 săptămâni, după care trim al III ? lea? Faptul că așa era structura în perioada comunistă nu cred că poate fi un argument pentru a nu ne organiza astfel. E logic și benefic pentru copii. Au învățare, evaluare teză, vacanță.

- vacanțele nu pot fi scurtate! Copiii trebuie să își încarce bateriile și chiar să redevină puțin copii, întrucât în timpul anului școlar de abia au timp să respire. Plus că sunt și multe alte probleme de care trebuie să se țină cont. De exemplu de acei copii nevoiți să meargă kilometri pe jos, prin frig și nămeți.

Ar fi multe de spus și mai multe de făcut.
23Ian.2019

Putina Adrian 23 Ian. 2019 09:08:59

Este o idee eronata din partea ministerului.. Din punctul "nostru" de vedere scurtarea vacantei ar aduce la mai multe absente. Si asa terminam anul scolar pe la inceptul lunii iulie.. Acum ne luati si din vacanta de iarna?
23Ian.2019

Lucian Sabareanu 23 Ian. 2019 06:50:39

Ar trebui dezbateri mai serioase, in care sa fie implicati parinti, elevi, profesori . Ne-am cam saturat de schimbari facute fara transparenta si fara sa se tina cont de parerile celor implicati.
23Ian.2019

Alina Sturzoiu 23 Ian. 2019 06:06:21

Nu am inteles cum e dezbaterea asta publica doar cu inspectorii scolari..... public inseamna cu toata lumea. Va rog sa clarificati, furnizati informatia corect pt ca este important. Noi ne dam aici cu parerea, iar ei la Minister.... fiecara la scara lui sau cum?
Da, ceva trebuie schimbat in structura anului scolar, nu pot face o propunere pt ca nu stiu toate datele, pe vremea mea era altfel. Dar asa ritm 3 sapt vacanta, 3 scoala, iar vacanta... e aiuristic. Daca se inchide semestrul, trimestul inainte de Craciun, ok, dar sa nu se scurteze vacanta de iarna. E ok 3 saptamani, e iarna totusi, zapada, unii merg la ski, unii nu au bani de haine groase.. asta e realitatea, sa ne gandim la toti. Si sa inceapa anul scolar pe 15 septembrie!!!!!!!!! Nu se poate mai devreme pt ca este inuman de cald. In ultimii 2 ani am vazut socata, la stiri, cum stateau bietii copii in soare la peste 30 grade pt deschiderea anului scolar! Pe bune? !?
Cat despre programa si manuale tampite, pline de info care nu folosesc la nimic, materii perimate ... sa nu ma pornesc ca imi creste tensiunea de nervi! Cand am auzit ca s-a facut manual de sport, am refuzat sa cred ca e adevarat, am zis ca e o stire falsa care a devenit virala ca asa inteleg unii umorul. Deci dna Ministru, cu tot respectul, dar suntem in 2019!!! nu 1985!!! Hai sa invete si copiii de azi, adultii de maine ceva util, sa invete cum sa invete, unde sa caute info, cum sa faca conexiuni, nu toceala!! Ce ar fi daca ar invata nutritie si prepararea corecta a alimentelor la scoala? Cursuri de prim ajutor si minima educatie sanitara pt toata lumea. Cu filme,cu documentare, cu info corecte de la Ministerul Sanatatii. Si mai ales: toate scolile sa fie trecute la Ministerul educatiei, toate sa ofere aceleasi conditii elevilor pt ca asa este normal. Sa aibe toate scolile toalete, acoperisuri care nu le cad in cap, incalzire, apa curenta, cantina si apoi sa veniti cu manuale pe tableta. Si sa fie invatamantul cu adevarat gratis!!!!!! Nu sa cumpar eu pt gradi diverse de la hartie igienica pana la hartie de copiator, nu sa platesc eu mancarea, nu sa scoata parintii bani si pe stanga si pe dreapta ca niste fantani ateziene. Ca din munca lor deja platesc taxe si impozite nu? Statul trebuie sa aibe grija de oamenii de maine, adica copiii de azi!!! Statul prin politici inteligente, coerente, pe termen lung, luuuuung!!! Nu sa schimbe fiecare ministru ceva, in fiecare an, ca asta seamana a balamuc!

E de munca, sunt multe de indreptat, de facut.....
Multumesc!
23Ian.2019

Florea Mihaela 23 Ian. 2019 00:05:24

Ceea ce este mai trist este ca nu se tine cont nici în acest proiect de faptul ca este greu pentru copiii sa între în examene imediat cum se termina semestrul. Ne gândim doar la profesori... Și anul trecut au fost organizate examenele tot la o săptămână dupa terminarea scolii, iar pentru ei este cumplit. Mulți învață în schimbul 2, ajung acasă seara după ce ajungem noi adulții, pregătesc teme și învață pentru medii mari doar pt ca asa dorește sistemul sa fie buni la toate, dar sa nu știe nimic. Unii profesori își sporesc pretențiile la clasa, lucrează din culegeri de parca toți copii vor fi chimiști, fizicieni.. etc. Și asta pentru ca pot cere orice în situația în care copiii au nevoie de medii.. Din cauza asta ii pierdem.. Se satura și se sârbesc de tot ceea ce înseamnă școală.. Cat sunt mici ii mai putem forța sa se adapteze "sistemului", dar la liceu.. gata.. I-am pierdut..
22Ian.2019

Savu Cristiana 22 Ian. 2019 21:13:17

Parerea mea este că vacanța trebuie sa urmeze unei perioade de studiu care se finalizează cu încheierea situației școlare, deci as renunța la fragmentarea semestrului I, dar as lasă vacanța de iarna de 3 săptămâni sau chiar de 4 având in vedere faptul ca foarte mulți elevi de liceu fac naveta din mediul rural și pe timp de iarna transportul public poate fi anevoios. As merge tot pe 2 semestre cu o vacanța nu prea lunga de Paste, de o săptămâna. As stabili examenele naționale in luna Iunie și mai ales, as merge pe examen de admitere și as stabili minim nota 5 la fiecare materie de examen pentru admitere la liceu. Bacalaureat diferențiat cu medie de absolvire 5 atâta timp cât nota de promovare pe disciplina e 5. E o părere...
22Ian.2019

Elena 22 Ian. 2019 20:38:57

Trei trimestre ar fi binevenite si vacanta de 2 sapt iarna,2 sapt în perioada Sf Past sii din 15 iunie vacanta de vara.Anul scolar sa înceapa în 15 septembrie.Examenul de admitere in liceu,sa se dea gen concurs la liceul la care se doreste iar cei care nu au reusit saibe parte de o repartitie în functie de media de concurs..Admiterile la liceu si la facultate sa se faca pe baza unui concurs nu pe baza notelor de la gimnaziu sau a mediei de la bacalaureatconcurs de dosare mai bine spus concurs pe prostie.Notele din timpul anilor de studii sunt aleatorii în functie de dispozitia elevului și profesorilor.Trebuie ca elevul sa dobândeasca; cunostinte de baza dar nu toti pot avea note maxime la toate materiile.Lasati elevii sa aibe propria lor decizie.Parintii sa se ocupe mai mult de copii prin educatia lor cei 7 ani de acasa.Profesorul îndruma elevul,nu are timp sa recupereze anii pierduți prin lipsa de educatie data de părinți .Revizuiti programele scolare.Multe ore la anumite materii fara nici un rost,programe scolare încarcate.Manualul unic este cel mai bun,in rest pt cei care doresc,pot lucra dupa culegeri.Concurs la universitati, nu bataie de joc in functie de medie...sunt elevi destepti in anumite domenii dar din cauza mediilor mici la anumite materii ,nu pot dovedi inteligenta lor,ca de, nu au mediile necesare la dosar.
22Ian.2019

Nicoleta Luca 22 Ian. 2019 19:54:55

Nu la structura anului școlar trebuie umblat pentru că deja funcționează foarte bine așa cum e, programele școlare au nevoie urgentă de schimbare din temelii și la învățământul primar,deoarece copilul e pus în situaţia de a primi, păstra şi reproduce un număr imens de informaţii, care îl sperie și-l pune în situația de a munci la fel ca un adult.Consecințele se văd de ceva ani încoace,un rezultat nefericit este că aceşti elevi ajung să creadă că nu sunt buni de nimic dacă nu sunt ajutaţi de părinţi ori profesorii meditatori,urând într-un final școala.Nu repetenția la clasele primare va rezolva problema învățământului ci consider esenţială reformarea reală a programei, în sensul reducerii gradului de dificultate şi a cantităţii de informaţie; de asemenea, diferenţierea programei începând cu clasa a V-a,corelarea manualelor cu programa și cu metodele folosite,de aşa natură încât să stimuleze sensibilitatea şi creativitatea copilului, să-l îmbogăţească spiritual și să-l lase să se bucure de copilărie!
22Ian.2019

Mirela Oprea 22 Ian. 2019 18:38:25

Schimbări...începeți cu materia Doamnă,îmbuibati copiii cu materii care nu le folosesc in viitor și îi stresați din clasa zero să scrie si să citească in loc să facă liniute și bastonase..."vacanța de iarnă e lunga"...categoric nu ...nu sunt de acord
22Ian.2019

Babusanu Olga 22 Ian. 2019 16:55:19

Cu schimbarile propuse revenim la perioada comunistă cu vacanta de iarna si de pasti si trimestre de scoala
22Ian.2019

Cetatean 22 Ian. 2019 16:51:37

Interesant!
Dezbaterea publică se face acum doar cu inspectorii.
Doamna ministru se gândește și la copii ce merg prin nămeți exact când e iarna mai mare?
O vacanță mai mare în iarna îi scutește de acest efort.
O structură de an scolar ce a funcționat ani la rând nu mai este bună de când a venit doamna ministru septagenara?
22Ian.2019

Cristina 22 Ian. 2019 16:36:23

Dna ministru si parlamentarii sunt intr-o vacanta continua!
Copiii ar trebui sa mearga la scoala non-stop, 10 luni pe an.
Chiar sunt parinti care isi doresc asta?
In loc sa adaptati programele la zilele noastre vreti sa ii faceti pe copii sa urasca scoala cu totul!
Categoric nu unei asemenea propuneri imbecile!
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020
 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020
 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit



37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020
Va oferim GRATUIT Raportul Special
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!