Programa si [MODELE de] Subiecte Definitivat Educatori 2025

De Portal Invatamant
la 07 Mai. 2025 Exclusiv
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Programa si [MODELE de] Subiecte Definitivat Educatori 202507Mai.2025

Examenul de Definitivat 2025 pentru educatori reprezinta un pas important pentru candidatii care vor o cariera didactica in invatamantul prescolar. In centrul acestei profesii se afla misiunea educatorului de a ghida primii pasi ai copilului in procesul de invatare, prin joc si explorare, sprijinind dezvoltarea cognitiva, emotionala si sociala.

In programa pentru Definitivat Educatori 2025 se arata ca misiunea educatorului este "de a permite fiecarui copil sa-si urmeze drumul sau personal de evolutie, oferindu-i suport pentru integrarea in viata sociala si activitatea scolara". In randurile de mai jos prezentam structura actualizata a programei si modele de Subiecte Definitivat Educatori 2025, pentru a veni in ajutorul celor care vor sustine examenul pe 8 iulie 2025.
 

Programa Definitivat Educatori 2025
 

Disciplinele de examen la Definitivat Educatori 2025 sunt:
- Limba romana si Literatura pentru copii – scris;
- Metodica predarii activitatilor instructiv-educative in gradinita de copii – scris;
► Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de definitivare in invatamantul prescolar...detalii AICI<<
 
NOTA: - Portofoliul si proba practica se realizeaza in conformitate cu Metodologia – cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar, in vigoare.
 

Limba Romana si Literatura pentru Copii

 
Candidatii vor dovedi formarea urmatoarelor competente specifice:
 identificarea temei si a modului de reflectare a acesteia in textele studiate
 valorificarea valentelor educative ale textelor literare utilizate
 identificarea si analiza principalelor elemente de structura, de compozitie si de limbaj specifice textului narativ
 identificarea si analiza principalelor elemente de structura, de compozitie si de limbaj specifice textului dramatic
 identificarea si analiza principalelor elemente de structura, de compozitie si de limbaj specifice textului liric
 elaborarea unei argumentari scrise pe baza textelor studiate
 utilizarea normelor ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea adecvata a unitatilor lexicosemantice, compatibile cu situatia de comunicare
 utilizarea relatiilor de sinonimie, antonimie, omonimie, polisemie in organizarea mesajului scris
 utilizarea unui lexic diversificat, recurgand la categoriile semantice studiate, precum si la mijloacele de imbogatire a vocabularului, pentru exprimarea nuantata
 identificarea organizarii morfologice si sintactice a textelor realizand corelatii inter-/intradisciplinare
 

Continut tematic Limba Romana 

1. FONETICA SI FONOLOGIE
a) Aparatul fonator si sunetele limbii romane
b) Clasificarea articulatorie si acustica a vocalelor si a consoanelor limbii romane. Semivocale
c) Corespondenta dintre litere si sunete
d) Segmentul vocalic: Diftong. Triftong. Hiat
e) Silaba. Regulile silabatiei in limba romana
f) Ortografia si despartirea cuvintelor in silabe
g) Unitatile suprasegmentale intensive si extensive (accentul si intonatia)
h) Accentul. Reguli de folosire corecta a accentului in limba romana

2. PUNCTUATIE, ORTOGRAFIE SI ORTOEPIE
a) Principii care stau la baza ortografiei
b) Norme ortografice si norme ortoepice
c) Semnele de punctuatie si de ortografie
d) Functionalitatea semnelor de punctuatie si a semnelor ortografice
e) Scrierea cu majuscula. Abrevierile

3. LEXICOLOGIE
a) Cuvantul ca unitate de baza a vocabularului
b) Sensul cuvintelor: sensul propriu si sensul figurat
c) Relatii semantice intre cuvinte (sinonimie, antonimie, omonimie, paronimie, polisemie)
d) Imbogatirea vocabularului (mijloace interne, mijloace externe)
e) Expresii si locutiuni
 
4. MORFOLOGIE
a) Partile de vorbire flexibile:
- Verbul - Clasificare. Categorii gramaticale specifice. Functii sintactice
- Substantivul - Clasificare. Categorii gramaticale specifice. Functii sintactice
- Articolul - Clasificare
- Pronumele - Clasificare. Categorii gramaticale specifice. Functii sintactice
- Adjectivul - Clasificare. Categorii gramaticale specifice. Functii sintactice
- Numeralul - Clasificare. Categorii gramaticale specifice. Functii sintactice
b) Partile de vorbire neflexibile (Clasificare. Functii sintactice):
- Adverbul - Clasificare. Grade de comparatie. Functii sintactice
- Conjunctia - Clasificare
- Prepozitia - Clasificare. Prepozitii care se construiesc cu genitivul, dativul, acuzativul
- Interjectia - Clasificare. Functii sintactice
 
5. SINTAXA
A. Sintaxa propozitiei:
a) Parti principale de propozitie:
- Subiectul – Clasificare
- Predicatul – Clasificare
- Acordul dintre subiect si predicat
b) Parti secundare de propozitie:
- Atributul – Clasificare
- Complementul – Clasificare
B. Sintaxa frazei:
a) Propozitia si felul propozitiilor
b) Fraza
c) Raporturile sintactice in fraza si in propozitie
d) Mijloacele de exprimare a raporturilor sintactice in propozitie si in fraza
e) Tipuri de propozitii subordonate in fraza: subiectiva, predicativa, atributiva, completiva directa si completiva indirecta, circumstantiale
 

Continut tematic Literatura pentru copii

 
1. CREATIA POPULARA
a) Genul liric – lirica populara
- Colinde
- Proverbe, zicatori, ghicitori
- Folclorul copiilor (cantece formula, recitative, numaratori)
b) Genul epic
- Basmul: Greuceanu, Tinerete fara batranete si viata fara de moarte, Praslea cel voinic si merele de aur
 
2. CREATIA CULTA
a) Genul epic
- Fabula: Jean de La Fontaine – Greierele si furnica. Grigore Alexandrescu – Oglindele
- Legenda: Calin Gruia – Povestea florii-soarelui, Eugen Jianu – Legenda ghiocelului/ Legenda buburuzei
- Basmul: Mihai Eminescu – Fat-Frumos din lacrima; Ion Creanga – Povestea lui Harap-Alb; Basmul modern: Carlo Collodi – Pinocchio; Lyman Frank Baum – Vrajitorul din Oz.; Joseph Jacobs – Jack si vrejul de fasole
- Povesti: Ion Creanga - Fata babei si fata mosneagului / Punguta cu doi bani; Ioan Slavici – Doi feti cu stea in frunte; Hans Christian Andersen – Ratusca cea urata; Fratii Grimm – Alba ca Zapada; Charles Perrault – Scufita Rosie
- Povestirea: Emil Garleanu – Gandacelul; Ion Creanga – Ursul pacalit de vulpe/ Capra cu trei iezi; Octav Pancu Iasi – Iedul cu trei capre; Barbu Stefanescu-Delavrancea – Bunicul/ Bunica; Mihail Sadoveanu – Dumbrava minunata; Eric Carle – Vrei sa fii prietenul meu?, Omida mancacioasa; Sigrid Laube - Balul florilor; David Mckee – Elefantul Elmer; Ion Creanga – Mos Ion Roata si Unirea; Dumitru Almas – Povestiri istorice
- Schite: I.L.Caragiale – D-l. Goe…/ Vizita…
- Romanul pentru copii si despre copii: Ion Creanga – Amintiri din copilarie; Mark Twain – Aventurile lui Tom Sawyer/ Aventurile lui Huckleberry Finn; Antoine de Saint-Exupéry – Micul print
b) Genul liric
- Poezia despre copilarie: George Cosbuc – Iarna pe ulita, La oglinda/ La Pasti; Elena Farago – Sfatul degetelor
- Poezia despre natura si vietuitoare: Mihai Eminescu – Revedere, Somnoroase pasarele; Vasile Alecsandri – Pasteluri; Tudor Arghezi – Zdreanta/ Talharul pedepsit; George Toparceanu – Balada unui greier mic/ Gospodina; Elena Farago – Catelusul schiop/ Gandacelul
 
Nota:
Componenta Limba romana si Literatura pentru copii din structura probei de concurs va fi dimensionata pe doua module:
- aplicarea elementelor de limba romana pe un text la prima vedere, car e poate fi selectat atat din opera scriitorilor studiati, cat si din opera altor autori;
- redactarea unui eseu structurat, un eseu liber sau un eseu argumentativ pe un text apartinand scriitorilor studiati.
 

Metodica activitatilor instructiv-educative in gradinita de copii 

 
Candidatii vor dovedi formarea urmatoarelor competente specifice:
 abordarea flexibila a curriculumului pentru educatie timpurie;
 alegerea si adecvarea principiilor si strategiilor didactice de predare-invatare-evaluare utilizate in cadrul activitatilor desfasurate in invatamantul prescolar, in vederea formarii comportamentelor stabilite prin curriculumul pentru educatie timpurie;
 adaptarea demersului didactic la nevoile reale ale copiilor, prin individualizarea si diferentierea invatarii;
 abordarea integrata a invatarii in invatamantul prescolar prin valorificarea corelatiilor intra- si interdisciplinare;
 valorificarea lecturii personalizate a programei scolare in proiectarea didactica pe termen lung si scurt;
 conceperea unor instrumente de evaluare, analiza si interpretarea rezultatelor in scopul optimizarii actiunii didactice;
 dezvoltarea unor parteneriate educationale, in vederea sustinerii calitatii educatiei si a dezvoltarii institutionale.
 

Continut tematic Curriculum pentru Educatie timpurie 
 

 Structura curriculumului pentru educatia timpurie; Principii si valori fundamentale
 Concepte de baza ale curriculumului pentru educatia timpurie (domenii de dezvoltare, dimensiuni ale dezvoltarii, comportamente observabile, domenii experientiale, teme anuale de studiu)
 Planul de invatamant – importanta si organizare
 Metodologia de aplicare a planului de invatamant - elemente de baza:
 Programul zilnic de activitate;
 Activitati pe domenii experientiale;
 Jocuri si activitati liber-alese;
 Activitati pentru dezvoltare personala (rutine, tranzitii, activitati optionale si activitatile de dezvoltare a inclinatiilor personale/predispozitiilor/aptitudinilor din perioada dupa-amiezii, activitatile extrascolare).
 

Continut tematic Proiectarea activitatilor de invatare 
 

 Lectura personalizata a programei pentru educatia timpurie si implicatiile ei in proiectarea didactica pe termen lung si scurt
 Structura si continutul planificarii anuale/planificarii calendaristice
 Structura si continutul proiectelor tematice
 Structura si continutul proiectelor de activitate (integrata si/sau pe discipline)
 Categoriile de activitati de invatare si modul de integrare in proiectarea didactica; Activitati integrate si activitati monodisciplinare
 

Continut tematic Managementul activitatilor de invatare. Organizare si realizare 
 

 Jocul - principala forma de organizare a procesului de invatamant in gradinita; Clasificarea jocurilor; Functiile jocului. Valente formative/educative ale jocului
 Organizarea spatiului/mediului educational (intern si extern, fizic si social); cerinte psiho-pedagogice si ergonomice
 Combinatii intre diferite strategii didactice, in viziune sistemica
- Metode, tehnici si procedee folosite in cadrul diferitelor tipuri de activitati de invatare.
- Modalitati de optimizare a situatiilor/contextelor de invatare prin intermediul mijloacelor didactice si a materialului didactic.
 Diferentiere si individualizare in procesul de invatamant desfasurat in gradinita. Adaptare curriculara
 Variante de organizare si de realizare a activitatilor de invatare pe domenii experientiale: povestirea; repovestirea; lectura educatoarei; jocul didactic; convorbirea; memorizarea; lectura dupa imagini; observarea, jocul de rol, jocul de miscare, jocul muzical, modelaj, desen, pictura etc.
 Variante de organizare si de realizare a activitatilor pentru dezvoltare personala: rutine (intalnirea de dimineata), tranzitii, activitati optionale, activitati de dezvoltare a inclinatiilor personale/predispozitiilor/aptitudinilor din perioada dupa-amiezii, activitati extrascolare
 Variante de organizare si realizare a jocurilor si activitatilor liber-alese
 Variante de organizare si de realizare a activitatilor integrate
 Parteneriatul educational. Relatia gradinita‒scoala si relatia gradinita‒familie–comunitate
 

Continut tematic Evaluarea in invatamantul prescolar


 Conceptul de evaluare: definire si analiza. Forme ale evaluarii specifice invatamantului prescolar. Functiile evaluarii in gradinita
 Metode si instrumente de evaluare a rezultatelor si a progreselor in invatare ale copilului prescolar. Fisa de apreciere a progresului copilului inainte de intrarea in clasa pregatitoare – structura si modalitatea de completare; roluri
 Proiectarea evaluarii. Interpretarea si valorificarea rezultatelor evaluarii in invatamantul prescolar
 

Model Subiect Definitivat Educatori 2025


Testul nr. 1

SUBIECTUL I (60 de puncte)
Cititi cu atentie textul de mai jos:
S-a intors, apoi a scris cu litere uriase de tipar, pe toata tabla: ,,Principiul din septembrie al domnului Browne: Cand ai de ales intre a fi corect si a fi bun, alege sa fii bun.”
– Bine, fiti atenti, a zis el, intorcandu-se din nou cu fata la noi. Vreau sa incepeti un capitol nou in caietele voastre. Se va intitula ,,Principiile domnului Browne”.
A continuat sa vorbeasca, in timp ce noi faceam ce ne ceruse.
– Puneti data de azi pe prima pagina a acestui capitol. De acum inainte, la inceputul fiecarei luni voi scrie pe tabla un nou ,,principiu al domnului Browne”, iar voi il veti scrie pe caiet. Pe urma vom discuta ce inseamna acest principiu. La sfarsitul lunii veti scrie un text despre el, si anume despre ce inseamna pentru voi. Pana la sfarsitul anului veti avea o lista de principii pe care s-o luati cu voi. In vacanta de vara, le cer tuturor elevilor sa vina cu un principiu personal. Sa mi-l scrie pe o carte postala si sa mi-l trimita de oriunde se afla in vacanta.
 (R.J. Palacio – Alege sa fii bun)

A. Limba romana (30 puncte)
Scrieti, pe foaia de examen, raspunsul la fiecare dintre urmatoarele cerinte, cu privire la textul de mai sus:
1. Transcrieti, din textul dat, un cuvant care contine diftong si doua cuvinte care contin vocale in hiat.
2. Contrageti o propozitie subordonata din text.
3. Mentionati rolul cratimei in constructia s-a (S-a intors).
4. Construiti cate un enunt in care sa utilizati omonimele cuvintelor: luni, noi, vara.
5. Construiti un enunt in care cuvantul voi (s-o luati cu voi) sa aiba o alta valoare morfologica decat cea din text, precizand-o.
6. Indicati valoarea morfologica si functia sintactica pentru fiecare dintre cuvintele subliniate in secventa: Vreau sa incepeti un capitol nou in caietele voastre.
7. Precizati valoarea morfologica a lui a fi (a fi corect...).
8. Rescrieti propozitia subordonata din aceasta fraza, precizandu-i felul: In vacanta de vara, le cer tuturor elevilor sa vina cu un principiu personal.
 9. Explicati, intr-un text de 30-50 de cuvinte, semnificatia enuntului: Cand ai de ales intre a fi corect si a fi bun, alege sa fii bun.

B. Literatura pentru copii (30 puncte)
Redactati un eseu, de 300 – 600 de cuvinte, in care sa prezentati valorile educative ale unei povesti culte, apartinand genului epic, inclusa in programa de examen.
In elaborarea eseului veti avea in vedere urmatoarele repere:
– evidentierea a doua trasaturi care fac posibila incadrarea povestii culte selectate in genul literar mentionat;
– indicarea a doua valori educative ale povestii culte selectate;
– ilustrarea posibilitatii de valorificare a celor doua valori educative indicate;
– exprimarea unei opinii cu privire la modul in care pot fi utilizate aceste valori educative ale povestii culte selectate.

Nota: Ordinea integrarii reperelor in cuprinsul eseului este la alegere. Pentru continutul eseului veti primi 20 puncte, iar pentru redactarea eseului veti primi 10 puncte (organizarea ideilor in scris – 2 puncte; utilizarea limbii literare – 2 puncte; abilitati de analiza si de argumentare – 2 puncte; ortografie – 1 punct; punctuatie – 1 punct; asezare in pagina si lizibilitate – 1 punct; incadrare in numarul de cuvinte indicat – 1 punct). In vederea acordarii punctajului pentru redactare, eseul trebuie sa aiba minimum 300 de cuvinte si sa dezvolte subiectul propus.

SUBIECTUL al II-lea (30 de puncte)
1. Prezentati trei etape ale unei activitati de invatare, avand ca forma de realizare jocul didactic (domeniul experiential Stiinte, nivel de studiu: 3 − 5 ani); sugestie de continut: diferentieri ale obiectelor dupa marime (mare, mic, mijlociu), tinand cont de urmatoarele repere:
– mentionarea etapelor activitatii, trei dintre acestea putand fi captarea atentiei copiilor, reactualizarea cunostintelor si desfasurarea propriu-zisa;
– descrierea continuturilor etapelor enumerate.
2. Realizati un eseu argumentativ, de aproximativ 300-600 de cuvinte, avand ca tema rolul rutinelor
in dezvoltarea personala a prescolarilor. Aveti in vedere aceste aspecte:
– prezentarea valentelor formative ale rutinelor, pornind de la perspectiva lor organizatorica in cadrul activitatilor de dezvoltare personala a prescolarilor;
– exprimarea unui punct de vedere argumentat despre rolul rutinelor in dezvoltarea lor personala.

Nota: Ordinea integrarii reperelor in cuprinsul eseului este la alegere. Pentru continutul eseului veti primi 10 puncte, iar pentru redactare veti primi 5 puncte (organizarea ideilor in scris – 1 punct; abilitati de analiza si de argumentare – 2 puncte; ortografie, punctuatie, asezare in pagina si lizibilitate – 1 punct; incadrare in limita de spatiu indicata – 1 punct)

...vezi AICI mai multe modele de Subiecte Definitivat Educatori 2025<< 
 

Rezolvarea subiectului propus la Definitivat 2025 Educatori



Atentie: Acest browser nu suporta fisiere PDF.
Click aici pentru a descarca fisierul pdf.



Ti-a placut acest articol?
Distribuie-l pe Facebook sau trimite-l pe WhatsApp altor parinti sau profesori!

0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

definitivat educatori 2025programa definitivat educatori 2025subiecte definitivat 2025subiect definitivat educatori


x
Lasa un raspuns



Noile Teste rezolvate pentru Titularizare si Definitivat
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Noile Teste rezolvate pentru Titularizare si Definitivat
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Iti oferim Gratuit Raportul Special
Noile Teste rezolvate pentru Titularizare si Definitivat
Citeste GRATUIT toate
informatiile despre
invatamantul primar,
gimnazial si liceal.
Noile Teste rezolvate pentru Titularizare si Definitivat
Adauga mai jos adresa ta de email si
primesti Raportul Gratuit


Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Iti oferim GRATUIT
Raportul Special
Noile Teste rezolvate pentru Titularizare si Definitivat
Noile Teste rezolvate pentru Titularizare si Definitivat
Primesti GRATUIT noile
TESTE REZOLVATE pentru Evaluarea Nationala
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
//
mai
ianuarie
februarie
martie
aprilie
mai
iunie
iulie
august
septembrie
octombrie
noiembrie
decembrie
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
DLMMJVS
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
00:00
00:01
00:02
00:03
00:04
00:05
00:06
00:07
00:08
00:09
00:10
00:11
00:12
00:13
00:14
00:15
00:16
00:17
00:18
00:19
00:20
00:21
00:22
00:23
00:24
00:25
00:26
00:27
00:28
00:29
00:30
00:31
00:32
00:33
00:34
00:35
00:36
00:37
00:38
00:39
00:40
00:41
00:42
00:43
00:44
00:45
00:46
00:47
00:48
00:49
00:50
00:51
00:52
00:53
00:54
00:55
00:56
00:57
00:58
00:59
01:00
01:01
01:02
01:03
01:04
01:05
01:06
01:07
01:08
01:09
01:10
01:11
01:12
01:13
01:14
01:15
01:16
01:17
01:18
01:19
01:20
01:21
01:22
01:23
01:24
01:25
01:26
01:27
01:28
01:29
01:30
01:31
01:32
01:33
01:34
01:35
01:36
01:37
01:38
01:39
01:40
01:41
01:42
01:43
01:44
01:45
01:46
01:47
01:48
01:49
01:50
01:51
01:52
01:53
01:54
01:55
01:56
01:57
01:58
01:59
02:00
02:01
02:02
02:03
02:04
02:05
02:06
02:07
02:08
02:09
02:10
02:11
02:12
02:13
02:14
02:15
02:16
02:17
02:18
02:19
02:20
02:21
02:22
02:23
02:24
02:25
02:26
02:27
02:28
02:29
02:30
02:31
02:32
02:33
02:34
02:35
02:36
02:37
02:38
02:39
02:40
02:41
02:42
02:43
02:44
02:45
02:46
02:47
02:48
02:49
02:50
02:51
02:52
02:53
02:54
02:55
02:56
02:57
02:58
02:59
03:00
03:01
03:02
03:03
03:04
03:05
03:06
03:07
03:08
03:09
03:10
03:11
03:12
03:13
03:14
03:15
03:16
03:17
03:18
03:19
03:20
03:21
03:22
03:23
03:24
03:25
03:26
03:27
03:28
03:29
03:30
03:31
03:32
03:33
03:34
03:35
03:36
03:37
03:38
03:39
03:40
03:41
03:42
03:43
03:44
03:45
03:46
03:47
03:48
03:49
03:50
03:51
03:52
03:53
03:54
03:55
03:56
03:57
03:58
03:59
04:00
04:01
04:02
04:03
04:04
04:05
04:06
04:07
04:08
04:09
04:10
04:11
04:12
04:13
04:14
04:15
04:16
04:17
04:18
04:19
04:20
04:21
04:22
04:23
04:24
04:25
04:26
04:27
04:28
04:29
04:30
04:31
04:32
04:33
04:34
04:35
04:36
04:37
04:38
04:39
04:40
04:41
04:42
04:43
04:44
04:45
04:46
04:47
04:48
04:49
04:50
04:51
04:52
04:53
04:54
04:55
04:56
04:57
04:58
04:59
05:00
05:01
05:02
05:03
05:04
05:05
05:06
05:07
05:08
05:09
05:10
05:11
05:12
05:13
05:14
05:15
05:16
05:17
05:18
05:19
05:20
05:21
05:22
05:23
05:24
05:25
05:26
05:27
05:28
05:29
05:30
05:31
05:32
05:33
05:34
05:35
05:36
05:37
05:38
05:39
05:40
05:41
05:42
05:43
05:44
05:45
05:46
05:47
05:48
05:49
05:50
05:51
05:52
05:53
05:54
05:55
05:56
05:57
05:58
05:59
06:00
06:01
06:02
06:03
06:04
06:05
06:06
06:07
06:08
06:09
06:10
06:11
06:12
06:13
06:14
06:15
06:16
06:17
06:18
06:19
06:20
06:21
06:22
06:23
06:24
06:25
06:26
06:27
06:28
06:29
06:30
06:31
06:32
06:33
06:34
06:35
06:36
06:37
06:38
06:39
06:40
06:41
06:42
06:43
06:44
06:45
06:46
06:47
06:48
06:49
06:50
06:51
06:52
06:53
06:54
06:55
06:56
06:57
06:58
06:59
07:00
07:01
07:02
07:03
07:04
07:05
07:06
07:07
07:08
07:09
07:10
07:11
07:12
07:13
07:14
07:15
07:16
07:17
07:18
07:19
07:20
07:21
07:22
07:23
07:24
07:25
07:26
07:27
07:28
07:29
07:30
07:31
07:32
07:33
07:34
07:35
07:36
07:37
07:38
07:39
07:40
07:41
07:42
07:43
07:44
07:45
07:46
07:47
07:48
07:49
07:50
07:51
07:52
07:53
07:54
07:55
07:56
07:57
07:58
07:59
08:00
08:01
08:02
08:03
08:04
08:05
08:06
08:07
08:08
08:09
08:10
08:11
08:12
08:13
08:14
08:15
08:16
08:17
08:18
08:19
08:20
08:21
08:22
08:23
08:24
08:25
08:26
08:27
08:28
08:29
08:30
08:31
08:32
08:33
08:34
08:35
08:36
08:37
08:38
08:39
08:40
08:41
08:42
08:43
08:44
08:45
08:46
08:47
08:48
08:49
08:50
08:51
08:52
08:53
08:54
08:55
08:56
08:57
08:58
08:59
09:00
09:01
09:02
09:03
09:04
09:05
09:06
09:07
09:08
09:09
09:10
09:11
09:12
09:13
09:14
09:15
09:16
09:17
09:18
09:19
09:20
09:21
09:22
09:23
09:24
09:25
09:26
09:27
09:28
09:29
09:30
09:31
09:32
09:33
09:34
09:35
09:36
09:37
09:38
09:39
09:40
09:41
09:42
09:43
09:44
09:45
09:46
09:47
09:48
09:49
09:50
09:51
09:52
09:53
09:54
09:55
09:56
09:57
09:58
09:59
10:00
10:01
10:02
10:03
10:04
10:05
10:06
10:07
10:08
10:09
10:10
10:11
10:12
10:13
10:14
10:15
10:16
10:17
10:18
10:19
10:20
10:21
10:22
10:23
10:24
10:25
10:26
10:27
10:28
10:29
10:30
10:31
10:32
10:33
10:34
10:35
10:36
10:37
10:38
10:39
10:40
10:41
10:42
10:43
10:44
10:45
10:46
10:47
10:48
10:49
10:50
10:51
10:52
10:53
10:54
10:55
10:56
10:57
10:58
10:59
11:00
11:01
11:02
11:03
11:04
11:05
11:06
11:07
11:08
11:09
11:10
11:11
11:12
11:13
11:14
11:15
11:16
11:17
11:18
11:19
11:20
11:21
11:22
11:23
11:24
11:25
11:26
11:27
11:28
11:29
11:30
11:31
11:32
11:33
11:34
11:35
11:36
11:37
11:38
11:39
11:40
11:41
11:42
11:43
11:44
11:45
11:46
11:47
11:48
11:49
11:50
11:51
11:52
11:53
11:54
11:55
11:56
11:57
11:58
11:59
12:00
12:01
12:02
12:03
12:04
12:05
12:06
12:07
12:08
12:09
12:10
12:11
12:12
12:13
12:14
12:15
12:16
12:17
12:18
12:19
12:20
12:21
12:22
12:23
12:24
12:25
12:26
12:27
12:28
12:29
12:30
12:31
12:32
12:33
12:34
12:35
12:36
12:37
12:38
12:39
12:40
12:41
12:42
12:43
12:44
12:45
12:46
12:47
12:48
12:49
12:50
12:51
12:52
12:53
12:54
12:55
12:56
12:57
12:58
12:59
13:00
13:01
13:02
13:03
13:04
13:05
13:06
13:07
13:08
13:09
13:10
13:11
13:12
13:13
13:14
13:15
13:16
13:17
13:18
13:19
13:20
13:21
13:22
13:23
13:24
13:25
13:26
13:27
13:28
13:29
13:30
13:31
13:32
13:33
13:34
13:35
13:36
13:37
13:38
13:39
13:40
13:41
13:42
13:43
13:44
13:45
13:46
13:47
13:48
13:49
13:50
13:51
13:52
13:53
13:54
13:55
13:56
13:57
13:58
13:59
14:00
14:01
14:02
14:03
14:04
14:05
14:06
14:07
14:08
14:09
14:10
14:11
14:12
14:13
14:14
14:15
14:16
14:17
14:18
14:19
14:20
14:21
14:22
14:23
14:24
14:25
14:26
14:27
14:28
14:29
14:30
14:31
14:32
14:33
14:34
14:35
14:36
14:37
14:38
14:39
14:40
14:41
14:42
14:43
14:44
14:45
14:46
14:47
14:48
14:49
14:50
14:51
14:52
14:53
14:54
14:55
14:56
14:57
14:58
14:59
15:00
15:01
15:02
15:03
15:04
15:05
15:06
15:07
15:08
15:09
15:10
15:11
15:12
15:13
15:14
15:15
15:16
15:17
15:18
15:19
15:20
15:21
15:22
15:23
15:24
15:25
15:26
15:27
15:28
15:29
15:30
15:31
15:32
15:33
15:34
15:35
15:36
15:37
15:38
15:39
15:40
15:41
15:42
15:43
15:44
15:45
15:46
15:47
15:48
15:49
15:50
15:51
15:52
15:53
15:54
15:55
15:56
15:57
15:58
15:59
16:00
16:01
16:02
16:03
16:04
16:05
16:06
16:07
16:08
16:09
16:10
16:11
16:12
16:13
16:14
16:15
16:16
16:17
16:18
16:19
16:20
16:21
16:22
16:23
16:24
16:25
16:26
16:27
16:28
16:29
16:30
16:31
16:32
16:33
16:34
16:35
16:36
16:37
16:38
16:39
16:40
16:41
16:42
16:43
16:44
16:45
16:46
16:47
16:48
16:49
16:50
16:51
16:52
16:53
16:54
16:55
16:56
16:57
16:58
16:59
17:00
17:01
17:02
17:03
17:04
17:05
17:06
17:07
17:08
17:09
17:10
17:11
17:12
17:13
17:14
17:15
17:16
17:17
17:18
17:19
17:20
17:21
17:22
17:23
17:24
17:25
17:26
17:27
17:28
17:29
17:30
17:31
17:32
17:33
17:34
17:35
17:36
17:37
17:38
17:39
17:40
17:41
17:42
17:43
17:44
17:45
17:46
17:47
17:48
17:49
17:50
17:51
17:52
17:53
17:54
17:55
17:56
17:57
17:58
17:59
18:00
18:01
18:02
18:03
18:04
18:05
18:06
18:07
18:08
18:09
18:10
18:11
18:12
18:13
18:14
18:15
18:16
18:17
18:18
18:19
18:20
18:21
18:22
18:23
18:24
18:25
18:26
18:27
18:28
18:29
18:30
18:31
18:32
18:33
18:34
18:35
18:36
18:37
18:38
18:39
18:40
18:41
18:42
18:43
18:44
18:45
18:46
18:47
18:48
18:49
18:50
18:51
18:52
18:53
18:54
18:55
18:56
18:57
18:58
18:59
19:00
19:01
19:02
19:03
19:04
19:05
19:06
19:07
19:08
19:09
19:10
19:11
19:12
19:13
19:14
19:15
19:16
19:17
19:18
19:19
19:20
19:21
19:22
19:23
19:24
19:25
19:26
19:27
19:28
19:29
19:30
19:31
19:32
19:33
19:34
19:35
19:36
19:37
19:38
19:39
19:40
19:41
19:42
19:43
19:44
19:45
19:46
19:47
19:48
19:49
19:50
19:51
19:52
19:53
19:54
19:55
19:56
19:57
19:58
19:59
20:00
20:01
20:02
20:03
20:04
20:05
20:06
20:07
20:08
20:09
20:10
20:11
20:12
20:13
20:14
20:15
20:16
20:17
20:18
20:19
20:20
20:21
20:22
20:23
20:24
20:25
20:26
20:27
20:28
20:29
20:30
20:31
20:32
20:33
20:34
20:35
20:36
20:37
20:38
20:39
20:40
20:41
20:42
20:43
20:44
20:45
20:46
20:47
20:48
20:49
20:50
20:51
20:52
20:53
20:54
20:55
20:56
20:57
20:58
20:59
21:00
21:01
21:02
21:03
21:04
21:05
21:06
21:07
21:08
21:09
21:10
21:11
21:12
21:13
21:14
21:15
21:16
21:17
21:18
21:19
21:20
21:21
21:22
21:23
21:24
21:25
21:26
21:27
21:28
21:29
21:30
21:31
21:32
21:33
21:34
21:35
21:36
21:37
21:38
21:39
21:40
21:41
21:42
21:43
21:44
21:45
21:46
21:47
21:48
21:49
21:50
21:51
21:52
21:53
21:54
21:55
21:56
21:57
21:58
21:59
22:00
22:01
22:02
22:03
22:04
22:05
22:06
22:07
22:08
22:09
22:10
22:11
22:12
22:13
22:14
22:15
22:16
22:17
22:18
22:19
22:20
22:21
22:22
22:23
22:24
22:25
22:26
22:27
22:28
22:29
22:30
22:31
22:32
22:33
22:34
22:35
22:36
22:37
22:38
22:39
22:40
22:41
22:42
22:43
22:44
22:45
22:46
22:47
22:48
22:49
22:50
22:51
22:52
22:53
22:54
22:55
22:56
22:57
22:58
22:59
23:00
23:01
23:02
23:03
23:04
23:05
23:06
23:07
23:08
23:09
23:10
23:11
23:12
23:13
23:14
23:15
23:16
23:17
23:18
23:19
23:20
23:21
23:22
23:23
23:24
23:25
23:26
23:27
23:28
23:29
23:30
23:31
23:32
23:33
23:34
23:35
23:36
23:37
23:38
23:39
23:40
23:41
23:42
23:43
23:44
23:45
23:46
23:47
23:48
23:49
23:50
23:51
23:52
23:53
23:54
23:55
23:56
23:57
23:58
23:59