Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Finantare privata a taxelor de scolarizare din mediul universitar

de portalInvatamant.ro la 06 Iul. 2015 Exclusiv
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Finantare privata a taxelor de scolarizare din mediul universitar Anul acesta 30 de studenti au sansa sa urmeze cursurile specializarii de Marketing din cadrul Facultatii de Stiinte Economice din Sibiu fara a plati taxa. Compania KeepCalling si Facultatea de Stiinte Economice din cadrul ULBS au incheiat un parteneriat pentru anul scolar 2015-2016 prin care compania KeepCalling se angajeaza sa acopere integral taxa de scolarizare pentru 30 de studenti. Parteneriatul a fost semnat pentru a incuraja tinerii sa urmeze o cariera in marketing si pentru a le oferi totodata sansa de a urma cursurile facultatii fara a fi nevoiti sa achite taxa.

Admiterea in cadrul specializarii de Marketing se face pe baza concursului de dosare si incepe in 13 iulie. Mai multe detalii legate de admitere puteti gasi pe: www.economice.ulbsibiu.ro.

Studentii acceptati pe cele 30 de locuri disponibile au sansa de a se specializa gratuit in marketing.  Astfel, pe langa oportunitatea de a urma cursurile facultatii fara a plati taxa, ei o sansa reala sa se specializeze intr-un domeniu dinamic, care stimuleaza creativitatea si nu permite instalarea rutinei la job.   

Interesul companiei fata de viitorii profesionisti de maine se poate explica simplu. Grija pentru comunitate, pentru viitor si de ce nu, pentru urmatoarea generatie se numara printre valorile KeepCalling. De asemenea, compania detine un puternic departament de marketing online, in continua expansiune, iar studentii vor avea posibilitatea in viitor sa aplice la internship-uri sau la job-uri entry si middle-level disponibile in cadrul companiei inca din timpul facultatii.  

Parteneriatul KeepCalling include si o latura practica, sustinuta de specialistii KeepCalling, care ii vor familiariza pe studenti cu activitatile specifice marketing-ului online, cu tool-urile folosite pentru crearea si monitorizarea campaniilor de advertising. Studentii isi vor dezvolta astfel competente care ii vor ajuta sa isi gaseasca mai repede un loc de munca, iar ulterior sa deprinda mai usor abilitatile necesare indeplinirii task-urilor zilnice.
KeepCalling, angajator de top din Sibiu, ofera servicii de telefonie internationala pentru imigrantii din intreaga lume. Serviciul a fost creat pentru romanii din S.U.A., pentru a-i ajuta sa pastreze o relatie apropiata cu cei dragi de acasa, dar in prezent serviciile companiei sunt folosite la nivel global de sute de mii de clienti. Desi targetul tinta al companiei este reprezentat in majoritare de emigrantii din SUA, compania si-a pastrat sediul central in Romania, sprijinind activ dezvoltarea comunitatii locale. In aceste demersuri de Responsabilitate Sociala se inscrie si parteneriatul cu Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii Lucian Blaga din Sibiu.

Desi Marketingul nu este un domeniu de traditie in Romania, faptul ca marketing-ul se muta in mediul online reprezinta o oportunitate de formare de specialisti pentru intreaga tara. Rezultatele departamentului de marketing din cadrul KeepCalling, care a adus la o crestere de peste 500% a cifrei de afaceri in ultimii 3 ani, demonstreaza ca se poate face performanta in marketing online in Romania. “Tocmai de aceea am luat decizia de a incuraja in mod activ tinerii sa urmeze o cariera in marketing, iar subventionarea taxei de scolarizare este doar unul dintre proiectele pe care le avem in plan” a afirmat Silvana Tatu, Managing Director la KeepCalling.

KeepCalling deruleaza un program complex de activitati de sustinere a dezvoltarii comunitatilor locale, directionandu-si interesul in mod constant catre domenii din cele mai variate: educatie, protectia mediului, sport, protectia animalelor si implicare sociala. Printre cele mai cunoscute proiecte sprijinite de KeepCalling se numara:
Culegere de exercitii rezolvate la limba romana
Culegere de exercitii rezolvate la limba romana
Vezi detalii
Capcanele GRAMATICII si LITERATURII Romane
Capcanele GRAMATICII si LITERATURII Romane
Vezi detalii
Ghidul PowerPoint pentru elevi
Ghidul PowerPoint pentru elevi
Vezi detalii

- "Fiecare copil in gradinita", proiect al fundatiei OvidiuRo, ce are ca obiectiv reducerea ratei absenteismului de la gradinita al copiilor provenind din comunitati sarace;
- Habitat for Humanity, organizatie non-profit care construieste locuinte pentru familii defavorizate;
- donatii catre SOS Satele Copiilor Cisnadie, constand in alimente, rechizite, produse de igiena personala si produse pentru ingrijirea locuintei;
- Festivalul International de Teatru Sibiu, cunoscut ca fiind cel  mai mare festival de teatru din Romania, etc.
- Wikipedia, cel mai amplu proiect educational si cultural gratuit utilizat de mai mult de 500 de milioane de oameni in fiecare luna;

Mai multe informatii despre proiectele derulate de companie, stiri sau informatii despre serviciile KeepCalling gasiti pe www.keepcalling.net, pe pagina de Facebook KeepCalling Team sau pe profilul LinkedIn al companiei.


KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., Atlanta, ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003. Succesul companiei KeepCalling a fost recunoscut pe plan international de Inc. 5000 inca din 2010. In 2014, KeepCalling s-a situat pe locul 18 in topul companiilor de telecomunicatii cu cea mai rapida ascensiune din S.U.A.

Autor: portalInvatamant.ro
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

x


Intrebare antispam: 4 + 3 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Va oferim GRATUIT Capcanele Gramaticii. Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Ce sa inveti? Cum sa inveti? Cand sa inveti? Modele si Exemple.
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
 
Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!

Alte stiri

eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Iti oferim Capcanele Gramaticii. 
Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau.
Citeste GRATUIT toate informatiile despre
CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi
din invatamantul primar, gimnazial si liceal.
 
Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
 
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!