Pentru ca grija pentru mediu se educa,
Garnier Romania s-a implicat pe plan local, alaturi de Asociatia Viitor Plus, in proiectul educational Eco Provocarea - un program extracurricular de protectie a mediului si dezvoltare personala.
In cadrul proiectului Eco Provocarea, echipe de elevi si profesori au participat la o serie de activitati practice si educative de reciclare, igienizare, plantare, targuri de economie circulara, dar si sesiuni nonformale educationale pentru mediu (ateliere, campanii de constientizare, webinarii de instruire).
Anul acesta, pe durata campaniei desfasurata in primavara, la achizitionarea oricarui produs Garnier semnalizat in campanie, L'Oréal Romania a oferit spre sponsorizare catre Asociatia Viitor Plus un procent din vanzare in vederea premierii celor mai activi tineri voluntari pentru mediu, desemnati castigatori in urma unor competitii educationale privind sustenabilitatea.
Iar rezultatele campaniei pentru un viitor sustenabil nu au intarziat sa apara:
- aproximativ 151.000 kg de deseuri reciclate corect,
- aproximativ 53.000 puieti plantati,
- aproximativ 1.600 de saci colectati din natura de deseuri nebiodegradabile.
Garnier este un brand global de beauty, accesibil tuturor, care isi propune sa devina primul brand natural cu adevarat sustenabil de pe piata mass-market. Din 1904, Garnier ofera produse de beauty eficiente, inovatoare, inspirate si imbogatite de natura.
Este unul dintre brandurile cele mai mari si mai extinse pe plan international pe care Cruelty Free International le-a aprobat vreodata in cadrul programului Leaping Bunny, acesta fiind un salt urias nu numai pentru Garnier, ci si pentru industria frumusetii in ansamblu.
In 2020, brandul a lansat Green Beauty: Angajamentele Garnier pentru Sustenabilitate, o abordare 360 in materie de sustenabilitate, care a condus la transformarea fiecarei etape din lantul valoric si la reducerea drastica a impactul brandului asupra mediului inconjurator.