"Copii, haideti sa facem o poza pentru Facebook". Sunteti de acord ca profesorii sa posteze poze cu copiii dvs.?

de Ion Andreea la 20 Iul. 2018 Exclusiv
10 comentarii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

"Copii, haideti sa facem o poza pentru Facebook". Sunteti de acord ca profesorii sa posteze poze cu copiii dvs.?20Iul.2018

"Repetam de zor pentru serbare", "ne jucam in curte, e un soare superb", "il sarbatorim pe Mihai si ne simtim excelent", "am plantat cei mai frumosi copacei din cartier". Cu siguranta unii dintre dvs. vad zilnic astfel de poze pe Facebook, postate de profesori. Mai artistice sau mai putin reusite, cu taguri sau fara, puse direct album sau "doar" 5-6 bucati, aceste poze de la scoala au ajuns sa-i exaspereze pe unii parinti si copii. De aceea am decis sa va intrebam pe voi, parintii, daca sunteti de acord cu astfel de practici din partea profesorilor.

Pana unde poate merge "obsesia" postarilor pe Facebook? Zilele trecute am primit pe adresa redactiei un mesaj de la un parinte exasperat, pe care il redam mai jos.
 
"Buna ziua,
 
Va rog sa ma ajutati cu un sfat, pentru ca, efectiv, nu stiu ce sa mai fac. Doamna invatatoare a baiatului meu are o placere deosebita sa le faca poze copiilor. Macar una pe zi, daca nu mai multe. Din pacate, are si un alt hobby: sa le posteze pe Facebook. Si nu o poza din cand cand, ci multe, cat mai des.
 
La inceput ni s-a parut ceva distractiv, dar acum am ajuns sa fim extrem de stresati de faptul ca nu trece nicio o zi sau activitate la clasa fara ca acestea sa fie "documentate" cu poze pe Facebook. Poze care sunt publice si cat se poate de multe. Copilul vine acasa si ne anunta din prag: "iar ne-a facut doamna poze, le gasiti pe Facebook".
 
Noi nu suntem atat de innebuniti de Facebook si postarea pe el, dar nici habotnici sau indarjiti impotriva lui. Totusi, devine o problema din ce in ce mai stresanta pentru copii, caci am inteles ca mai sunt cativa colegi din clasa care se simt si ei agresati de aceasta fotografiere continua.
 
Intrebarea mea catre dvs. este: de ce fac profesorii acest lucru? Nu este un caz singular la mine in clasa, am mai vazut si alti profesori facand acelasi lucru (poate nu chiar atat de insistent). Ii ajuta cu ceva din punct de vedere profesional? Trebuie sa documenteze diversele activitati si sa le puna la dosar? Va intreb pentru ca nu stiu exact care este legea in aceasta situatie.
 
La una dintre sedintele cu parintii am semnat o hartie prin care eram de acord ca al meu copil sa apara in poze care promoveaza scoala, sau ceva de genul acesta. Nu ma deranjeaza absolut deloc, atata timp cat nu se exagereaza.
 
Trebuie sa va spun ca ezit si sa merg la doamna pentru a-i spune ca nu sunt de acord sa-mi mai pozeze baiatul atat de insistent. Asta ar insemna sa-l exclud din colectiv, sa atraga o atentie nedorita asupra lui, ceea ce nu l-ar ajuta deloc.  
 
Sincer, nu stiu ce sa mai fac, poate ma ajutati cu un sfat. 
 
O mamica ingrijorata".
 
Ce ar putea sa faca parintii intr-o astfel de situatie? Evident, primul sfat ar fi sa mearga la "doamna" si sa discute cu ea. Dar...stim foarte bine ca un astfel de gest ar putea fi interpretat si ar putea avea urmari asupra copilului.
 
De aceea, va intrebam si pe dvs, parinti sau profesori: sunteti de acord ca profesorii sa posteze poze cu copiii de la clasa pe Facebook?
 
Ce sfat ii dati doamnei de mai sus, in situatia descrisa?

Sfaturi pentru Nota 10 - Raspunsuri si Explicatii

Copilul tau se pregateste pentru examenul de limba engleza la un liceu bilingv?


Esti ingrijorat de performanta copilului tau?

Ofera-i acum solutia: Culegerea de Teste rezolvate pentru proba scrisa si orala!

Avantaje:

- siguranta unui antrenament conform cerintelor programei Ministerului Educatiei Nationale in vigoare;
- cunoasterea si intelegerea corecta a modului de rezolvare a testelor;
- reusita la examen prin exercitiul repetat;
- utilizarea eficienta a timpului de lucru.


...Vezi AICI detaliile complete <<


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

poze pe facebookpostarea pozelor fara acordfacebook copii


x

Lasa un raspuns




Comentarii [10 comentarii]Adauga comentariul tau

09Oct.2018

Negrut Claudia 09 Oct. 2018 16:46:45

D-nului Puchea Dorel
"Revin cu o antrebare: dacă profesorii nu au voie să posteze poze cu elevii, de ce părinții lor ar avea voie? Căci, an definitiv, este vorba despre copii, nu despre părinți!"
Raspuns: daca un copil este rapit din fata scolii, cine plange dupa el, dascalul sau parintele???
In general, parintii care nu doresc sa se puna poze cu copiii lor fara acordul lor sunt parintii care nu adauga locatia la poze si nu posteaza foarte des, poate chiar deloc poze cu copiii. Si daca posteaza poze cu copiii lor in parc, nu inseamna ca doresc sa imparta cu lumea intreaga informatia despre unde merge copilul lor la scoala.
Mi se pare ca furati acest drept de a decide din mainile parintilor, si contribuiti la punerea in pericol a copiilor asta avand in vedere ca in romania profesorii si invatatorii si asa se plang ca sunt prea putini pentru numarul mare de copii dintr-o clasa si nu fac fata.
Puteti posta si pe grupuri inchise ce faceti cu copiii, in asa fel incat sa vada doar parintii. Nu este corect sa presupuneti ca parintii n-ar trebui sa aiba o problema cu asta, si ar trebui intrebati inainte de a posta, nu sa spuna ei dupa ce ati postat deja.
09Oct.2018

Negrut Claudia 09 Oct. 2018 16:30:57

Nu mi se pare normal sa posteze nimeni poze pe facebook cu copilul meu cu ce face la scoala, atata timp cat profesorii isi rezerva dreptul de a nu fi filmati si inregistrati in timpul orelor.
In alte tari se fac campanii nationale de avertizare a parintilor despre asemenea lucruri, ca nu este ok sa postezi locurile frecventate de copii, si cu atat mai putin ai altor copii.
De ce ar fi ok ca cineva sa puna pe net poze cu copiii mei, dar eu sa nu am dreptul sa il filmez sau inregistrez pe el, de postat pe internet nici nu mai zic. Daca eu personal nu postez pe facebook locul unde merg copiii mei la gradinita sau la scoala, mi se pare abuziv si iresponsabil ca un cadru didactic sa faca asta fara o discutie cu parintele inainte cel putin.
Parintilor le poate arata in grupuri inchise ce fac copiii.
30Mai.2018

Tanasa Stefan 30 Mai. 2018 22:11:54

in principiu e o cale moderna de a comunica cu parintii , dar nu trebuie abuzat de ea si trebuie facuta in grupuri inchise in care sunt doar parintii si invatatoarea
30Mai.2018

Puchea Dorel 30 Mai. 2018 20:55:07

Revin cu o antrebare: dacă profesorii nu au voie să posteze poze cu elevii, de ce părinții lor ar avea voie? Căci, an definitiv, este vorba despre copii, nu despre părinți!
30Mai.2018

Lucrator In Educatie 30 Mai. 2018 18:28:57

Daca simti ca vrei sa iti faci cu adevarat meseria,aplici regula valabila,stiuta;fara telefoane mobile in timpul orelor!
Unii colegi folosesc acest truc adorat de elevi}de pastrare a telefoanelor,pentru a se proteja facil ,invocand creativitatea in activitatile de la clasa.
Nu cred ca imaginile postate on line au efect pozitiv in educatie,cu atatea capcane negative inca neexplorate de parintii mandrii purtatori de smart phone vesnic conectate.
Recomand iesirea periodica in natura,activitati ecologice,excursii ,miscare fizica pentru elevi,eventual voluntariat,nu spectacole pe scaune ,mima pentru parinti,regizata de domn profesor{daca are curaj si inclinatie spre aceasta nobila profesie!}.
La final,cu scuze:sa nu uitam :este nevoie des sa consiliem in ultimii ani si parintii lor,tulburati de febra tehnologiei si depasiti de proprii copii,ha.ha
30Mai.2018

Puchea Dorel 30 Mai. 2018 17:20:34

Sunt anvățător și uneori și eu postez imagini cu elevii mei din dorința ca părinții să vadă anumite activități pe care le ?lucrăm?, ba uneori postez și unele filmulețe. Sau un alt motiv ar fi acela ca părinții să vadă cum se simt copiii la școală. De asemenea, o fac și de dragul copiilor. Eu am anființat atat o pagină de Facebook pentru clasa mea, cat și un grup Messenger pentru părinții copiilor, acolo unde postez ultimele noutăți, inclusiv imagini. Pană acum nimeni nu a venit la mine ca să-și manifeste angrijorarea sau nemulțumirea, ansă dacă vreun părinte nu mai dorește ca al lui copil să apară an imagini pe Facebook, atunci ne conformăm fără nicio problemă. Însă, repet, pană acum nu s-a antamplat acest lucru, ba dimpotrivă, părinții sunt entuziasmați cand ași văd copiii an imagini.
30Mai.2018

Maftei Florentin 30 Mai. 2018 10:11:00

Of, Doamne, asta e marea problema a scolii?! Sunteti culmea! Deturnati cu intentie adevarata imagine a scolii! Veti culege ce semanati: "o alta societate"!!!
29Mai.2018

Daniela 29 Mai. 2018 23:20:26

Evident că sunt de acord! În felul acesta nu numai că le arată părinților ceea ce face, dar și comunității. Este corect. Nu etichetează copiii ca să spună ?Acesta este Gigel Popescu?, ?Aceasta este Gigica Ionescu?. Dacă sunt părinți care nu vor acest lucru, să spună și nu le face poze. Dar va exista reversul medaliei: Copilul meu de ce nu participă la experiment? Copilul meu de ce nu.... ? ?Că n-am văzut pe Facebook c-ar fi implicat!?. Pană unde poate să meargă această isterie?
29Mai.2018

CORPODEAN SONIA 29 Mai. 2018 15:19:14

Postarea an mod excesiv a activităților poate constitui un motiv de angrijorare din partea părinților. Semnarea acelui acord de principiu trebuie corect percepută , atat de către părinți , cat și de către cadrele didactice implicate. Ceea ce nu mi se pare an ordine, este teama de a aborda acest subiect an mod direct cu doamna anvățătoare. Sunt convinsă că un adevărat dascăl n-ar avea motive de supărare și bănuiesc că, atunci cand a fost ales de către părinți pentru formarea copilului antr-o perioadă de maximă importanță pentru devenirea sa ulterioară, au luat an calcul și latura morală a acestuia.
În ceea ce mă privește , postez imagini de la activitățile importante pe grupul clasei sau pe site-ul școlii aici avand avizul conducerii școlii și, evident acordul de principiu al părinților.
Sunt convinsă că doamna respectivă a dorit să vă transmită cat mai mult din ceea ce realizează cu elevii săi, tocmai pentru că unii părinți se plang că nu știu ce fac copiii la școală, ori pentru că foarte mulți dintre cei aflați anafara sistemului au impresia că profesorii lucrează mult mai puțin decat alte categorii profesionale.
29Mai.2018

Mihaela 29 Mai. 2018 14:42:48

NU sunt deloc de acord! Copiii trebui protejati. Ar trebui ca profesorii sa inteleaga faptul ca datoria lor e sa-i invete, sa-i "creasca", nu sa posteze pe Facebook toata ziua buna ziua. E un fel de lauda de care se fac vinovati si multi parinti
Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
Descarca GRATUIT
Raportul Special

Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Noile Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Limba Romana -

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
x
//