Este vorba despre documentele specifice inspectiei scolare de specialitate, pentru anul scolar 2022—2023:
Fisa de evaluare a activitatii didactice pentru acordarea gradului didactic II/ gradul I, precum si
Raportul scris incheiat la inspectia curenta/speciala pentru acordarea gradului didactic II/ gradul I.
Potrivit Ordinului de ministru, inspectorul scolar sau cadrul didactic metodist care a efectuat inspectia preda (la finalizarea activitatii) inspectorului scolar pentru dezvoltarea resursei umane raportul scris incheiat la inspectie si fisele de evaluare a activitatii didactice (in numar de 4 dintre care una pentru o activitate de evaluare sau, in cazul invatamantului prescolar/primar, un numar de minimum doua fise de evaluare a activitatilor didactice desfasurate la grupa/clasa si fisele de la alte activitati evaluate in cadrul inspectiei).
Raportul scris incheiat la inspectie este valabil numai insotit de fisele de evaluare a activitatii cadrului didactic inspectat.
Documentele au fost publicate in Monitorul Oficial, Partea I.
FISA DE EVALUARE a activitatii didactice in cadrul inspectiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II
Unitatea de invatamant: ............
Data:............
Numele si prenumele cadrului didactic:.............
Specializarea:.................
Domeniul/Disciplina/Modulul*:..................
Unitatea tematica/Unitatea de invatare:..................
Tema activitatii didactice:.................
Tipul activitatii didactice:.................
Tipul inspectiei:.................
Numele inspectorului scolar/metodistului:.................
N O T A:
Inspectorul scolar/Cadrul didactic metodist care a efectuat inspectia:
— utilizeaza fisa de evaluare a activitatii didactice pentru redactarea raportului de inspectie scris si pentru stabilirea calificativului final;
— preda (la finalizarea activitatii) inspectorului scolar pentru dezvoltarea resursei umane raportul scris incheiat la inspectie si fisele de evaluare a activitatii didactice (in numar de 4 dintre care una pentru o activitate de evaluare sau, in cazul invatamantului prescolar/primar, un numar de minimum doua fise de evaluare a activitatilor didactice desfasurate la grupa/clasa si fisele de la alte activitati evaluate in cadrul inspectiei).
Raportul scris incheiat la inspectie este valabil numai insotit de fisele de evaluare a activitatii cadrului didactic inspectat.
RAPORT SCRIS incheiat la inspectia curenta/speciala pentru acordarea gradului didactic II
Tipul inspectiei*.....................
Numele si prenumele cadrului didactic evaluat ...............
Functia didactica si specialitatea ...............
Unitatea de invatamant......................
Nivelul de invatamant la care se desfasoara activitatile didactice**....................
Domeniul/Disciplina/Modulul*** in/la care se desfasoara activitatea didactica ............
Numar de activitati didactice evaluate****...............
Data efectuarii inspectiei .......................
Cine efectueaza inspectia........................
(numele si prenumele, functia, gradul didactic, unitatea/institutia de la care provine)
Constatari si aprecieri
N O T A:
In consemnarea constatarilor si aprecierilor pe domenii de evaluare, se va avea in vedere raportarea la fiecare dintre
criteriile asociate acestora.
Activitatea didactica
a) Activitati verificate:
.....................................................................................................................................................................................................
b) Proiectare curriculara
.....................................................................................................................................................................................................
c) Predare. Facilitarea invatarii
.....................................................................................................................................................................................................
d) Feedback si evaluare
.....................................................................................................................................................................................................
e) Mediu/climat educational
.....................................................................................................................................................................................................
f) Autoevaluarea activitatii didactice
.....................................................................................................................................................................................................
g) Activitatea educativa in scoala si in afara ei, inclusiv in sistem blended-learning (maximum 5 p)
.....................................................................................................................................................................................................
h) Dezvoltare profesionala continua — preocupare pentru studiu individual, pentru invatare si sprijin intre colegi, pentru dezvoltarea competentei digitale in procesul de predare-invatare-evaluare, participarea la activitati de formare, reuniuni profesionale, conferinte, mobilitati etc. (maximum 5 p)
.....................................................................................................................................................................................................
i) Aprecierea Consiliului de administratie al unitatii de invatamant cu privire la conduita in cadrul scolii si al comunitatii scolare (maximum 5 p):
.....................................................................................................................................................................................................
j) Concluzii — puncte forte, arii de ameliorare (Se completeaza obligatoriu.):
.....................................................................................................................................................................................................
k) Recomandari (Se completeaza obligatoriu.):
.....................................................................................................................................................................................................
FISA DE EVALUARE a activitatii didactice in cadrul inspectiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic I
Unitatea de invatamant:..............
Data:..............
Numele si prenumele cadrului didactic:.................
Specializarea:..................
Domeniul/Disciplina/Modulul*:.......................
Unitatea tematica/Unitatea de invatare:....................
Tema activitatii didactice:......................
Tipul activitatii didactice:...................
Tipul inspectiei:...................
Numele inspectorului scolar/metodistului:..................
N O T A:
Inspectorul scolar/Cadrul didactic metodist care a efectuat inspectia:
— utilizeaza fisa de evaluare a activitatii didactice pentru redactarea raportului de inspectie scris si pentru stabilirea calificativului final;
— preda (la finalizarea activitatii) inspectorului scolar pentru dezvoltarea resursei umane raportul scris incheiat la inspectie si fisele de evaluare a activitatii didactice (in numar de 4 dintre care una pentru o activitate de evaluare sau, in cazul invatamantului prescolar/primar, un numar de minimum doua fise de evaluare a activitatilor didactice desfasurate la grupa/clasa si fisele de la alte activitati evaluate in cadrul inspectiei).
Raportul scris incheiat la inspectie este valabil numai insotit de fisele de evaluare a activitatii cadrului didactic inspectat.
RAPORT SCRIS incheiat la inspectia curenta/speciala pentru acordarea gradului didactic I
Tipul inspectiei*.....................
Numele si prenumele cadrului didactic evaluat ...............
Functia didactica si specialitatea ...............
Unitatea de invatamant......................
Nivelul de invatamant la care se desfasoara activitatile didactice**....................
Domeniul/Disciplina/Modulul*** in/la care se desfasoara activitatea didactica ............
Numar de activitati didactice evaluate****...............
Data efectuarii inspectiei .......................
Cine efectueaza inspectia........................
(numele si prenumele, functia, gradul didactic, unitatea/institutia de la care provine)
Constatari si aprecieri
N O T A:
In consemnarea constatarilor si aprecierilor pe domenii de evaluare, se va avea in vedere raportarea la fiecare dintre criteriile asociate acestora.
Activitatea didactica
a) Activitati verificate:
.....................................................................................................................................................................................................
b) Proiectare curriculara
.....................................................................................................................................................................................................
c) Predare. Facilitarea invatarii
.....................................................................................................................................................................................................
d) Feedback si evaluare
.....................................................................................................................................................................................................
e) Mediu/Climat educational
.....................................................................................................................................................................................................
f) Autoevaluarea activitatii didactice
.....................................................................................................................................................................................................
g) Activitatea educativa in scoala si in afara ei, inclusiv in sistem blended-learning (maximum 5 p)
.....................................................................................................................................................................................................
h) Dezvoltare profesionala continua — preocupare pentru studiu individual, pentru invatare si sprijin intre colegi, pentru dezvoltarea competentei digitale in procesul de predare-invatare-evaluare, participarea la activitati de formare, reuniuni profesionale, conferinte, mobilitati etc. (maximum 5 p)
.....................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................
i) Aprecierea Consiliului de administratie al unitatii de invatamant cu privire la conduita in cadrul scolii si al comunitatii scolare (maximum 5 p):
.....................................................................................................................................................................................................
j) Concluzii — puncte forte, arii de ameliorare (Se completeaza obligatoriu.):
.....................................................................................................................................................................................................
k) Recomandari (Se completeaza obligatoriu.):
.....................................................................................................................................................................................................
Vasile Caisa 30 Iul. 2022 10:47:26
Idiotenie romaneaca!sechele comuniste! Imbecilii din minister!