Titlul proiectului: "ADSE-A doua sansa pentru educatie" POCU/666/6/23 Cod SMIS: 136066
Nr.64/POCU/666/6/23/21.09.2021 Anexa 3 la Procedura 2903/12.02.2021
Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti anunta scoaterea la concurs
in cadrul proiectului „ADSE-A doua sansa pentru educatie” POCU/666/6/23 Cod SMIS: 136066
a posturilor de experti in cadrul activitatilor A1.1, A.4.1,A.4.2, A.4.3, pentru perioada de implementare a proiectului
24.12.2020-23.12.2023
I. INFORMATII PROIECT
OBIECTIVUL GENERAL al proiectului este:
Remedierea fenomenului de abandon de scolar in regiune ade dezvoltare Bucuresti-Ilfov prin implementarea de masuri
integrate de sutinere a educatiei de tip “A Doua sansa”, destinate stimularii reintoarcerii in sistemul formal de educatie si formare
a tinerilor si adultilor care nu si-au finalizat educatia obligatorie si imbunatatirii competentelor personalului didactic din
invatamantul preuniversitar in vederea promovarii unor servicii de calitate.
BENEFICIAR - Fundatia Convergente Europene
PARTENER - Inspectoratul scolar al Municipiului Bucuresti
- Inspectoratul scolar al Judetului Ilfov
DURATA PROIECTULUI este de 36 de luni de la momentul intrarii in vigoare a Contractului de finantare din data de 23.12.2020
BUGETUL PROIECTULUI este in valoare de 9523800,43. lei.
II. OBIECTUL ANUNTULUI DE SELECTIE
A1.1. Campanie de promovare a programului "A doua sansa" si a masurilor complementare
A4.1. Organizarea si proiectarea procesului de invatamant in cadrul programului “A doua sansa”
A4.2. Derularea si monitorizarea procesului de invatamant in cadrul programului “A doua sansa”
A4.3. Furnizarea de sprijin financiar si material membrilor GT
in vederea atingerii rezultatelor proiectului „ADSE-A doua sansa pentru educatie” POCU/666/6/23, Cod
SMIS: 136066 din Cererea de finantare, Inspectoratul scolar al Municipiului Bucuresti va selecta si contracta experti potrivit
tabelului de mai jos:
Conform Ordinului M.E.N. nr. 3920/08.06.2018 de aprobare a Procedurii de sistem privind selectia si recrutarea expertilor, in
procesul de recrutare si selectie experti in cadrul proiectelor cu finantare externa nerambursabila vor fi evaluati candidatii care
corespund cumulativ conditiilor generale si termenilor de referinta pentru participare, mai jos mentionate.
III. CONDITII GENERALE:
Expertul:
a) are cetatenie romana/cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic
European cu resedinta in Romania;
b) are capacitate de exercitiu deplina;
c) indeplineste conditiile de studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
d) are cel putin 3 ani experienta in domeniul postului;
e) nu a fost condamnat/(a) definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii,
de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei
infractiuni savarsite cu intentie, care l-ar face/care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in
care a intervenit reabilitarea;
f) indeplineste alte conditii generale in functie de specificul proiectului.
IV. TERMENII DE REFERINTA PENTRU POSTURILE SCOASE LA CONCURS:
IV.1. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Limba si literatura romana
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 16 ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii universitare de scurta sau de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta;
Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare continua pe componenta de formare „A
doua sansa” invatamant primar/ secundar inferior – diploma de absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate: Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile. Abilitati utilizare a calculatorului in activ. didactica
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
-Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
-Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor; - Utilizeaza materialele didactice adecvate;
-Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
-Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
-Sprijina comunicarea profesor- grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare.
IV.2. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Matematica
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 12
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii universitare de scurta sau de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in
domeniul matematicii; Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare continua pe
componenta de formare „A doua sansa” - invatamant primar/ secundar inferior, 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate: Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile Abilitati utilizare a calculatorului in activitatea didactica.
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
-Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
-Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
-Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor;
-Supravegheaza si indruma grupul tinta in efectuarea temelor;
-Utilizeaza materialele didactice adecvate;
-Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
-Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
-Sprijina comunicarea profesor- grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare.
IV.3. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Limba moderna 1 (engleza)
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 8
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii universitare de scurta sau lunga durata, absolvite cu licenta- limbi straine;
Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare continua pe componenta de formare
„A doua sansa” invatamant primar/ secundar inferior – diploma de absolvire - 3
ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate: Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei
elevilor, stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin
grupurilor vulnerabile. Abilitati utilizare a calculatorului in activitatea didactica.
Limbi straine solicitate: engleza
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
-Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
-Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
-Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor;
- Utilizeaza materialele didactice adecvate;
-Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
-Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
-Sprijina comunicarea professor-grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare.
IV.4. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Limba moderna 2 (franceza)
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 8
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii universitare de scurta sau lunga durata, absolvite cu licenta - limbi straine;
Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare continua pe componenta de formare „A
doua sansa” invatamant primar/ secundar inferior, diploma absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate: Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile. Abilitati utilizare a calculatorului in activitatea didactica.
Limbi straine solicitate: franceza
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
- Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
- Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor;
- Utilizeaza materialele didactice adecvate;
- Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
- Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
Sprijina comunicarea profesor- grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare.
IV.5. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic stiinte
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 12
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii universitare de scurta / de lunga durata, absolvite cu licenta in domeniul
stiintelor (fizica/chimie/biologie); Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare
continua pe componenta de formare „A doua sansa” invatamant primar/ secundar
inferior, diploma absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate:
Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile
ATRIBUTII
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
- Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
- Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor;
- Supravegheaza si indruma grupul tinta in efectuarea temelor;
- Utilizeaza materialele didactice adecvate;
- Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
- Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
- Sprijina comunicarea profesor-grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare.
IV.6. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Educatie Civica/ Educatie antreprenoriala
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 8
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii univ de scurta / de lunga durata, absolvite cu licenta in domeniul Socio-uman;
Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare continua pe componenta de formare „A
doua sansa” invatamant primar/ secundar inferior, diploma absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate:
Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
- Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
- Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor;
- Supravegheaza si indruma grupul tinta in efectuarea temelor;
- Utilizeaza materialele didactice adecvate;
- Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
- Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
- Sprijina comunicarea profesor- grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare.
IV.7. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Istorie
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 8
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii univ de scurta / de lunga durata, absolvite cu licenta in domeniul Istorie;
Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare continua pe componenta de formare „A
doua sansa” invatamant primar/ secundar inferior, diploma absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate: Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile.
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
- Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
- Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor;
- Supravegheaza si indruma grupul tinta in efectuarea temelor;
- Utilizeaza materialele didactice adecvate;
- Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
- Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
-Sprijina comunicarea profesor-grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare.
IV.8. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Geografie
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 8
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii univ de scurta / de lunga durata, absolvite cu licenta in domeniul Geografie;
Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare continua pe componenta de formare „A
doua sansa” invatamant primar/ secundar inferior,– diploma absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate:
Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
- Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
- Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor;
- Supravegheaza si indruma grupul tinta in efectuarea temelor;
- Utilizeaza materialele didactice adecvate;
- Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
- Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
-Sprijina comunicarea profesor-grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare
IV.9. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Educatie muzicala/Educatie plastica
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 6 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 4
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii univ de scurta/de lunga durata, absolvite cu licenta in domeniul Artelor plastice/
Muzica; Modulul psihopedagogic; Cursuri formare continua pe componenta de
formare „A doua sansa” invatamant primar/ secundar inferior, diploma absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate:
Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
- Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
- Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor;
- Supravegheaza si indruma grupul tinta in efectuarea temelor;
- Utilizeaza materialele didactice adecvate;
- Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
-Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
-Sprijina comunicarea profesor-grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare
IV.10. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Tehnologia Informatiei si a Comunicatiilor
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 8
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii univ de scurta/de lunga durata, absolvite cu licenta in domeniul TIC;
Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare continua pe componenta de formare
„A doua sansa” invatamant primar/secundar inferior, diploma absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate:
Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei
elevilor, stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin
grupurilor vulnerabile
Limbi straine solicitate: engleza
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
-Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale grupului tinta;
-Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
-Utilizeaza materialele didactice adecvate;
-Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
-Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
-Sprijina comunicarea profesor- grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare.
IV.11. Denumire post vacant/expert: Cadru didactic Cultura de specialitate si instruire practica
a) CODUL OCUPATIEI: 233002 profesor in invatamantul gimnazial
b) Numar posturi vacante: 3 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 6
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii universitare de scurta / de lunga durata, absolvite cu licenta; Modulul
psihopedagogic; Cursuri de formare continua pe componenta de formare „A doua
sansa” - invatamant primar/ secundar inferior, diploma absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate:
Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Asigura formarea competentelor si abilitatilor practice ale grupului tinta;
- Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
- Utilizeaza materialele didactice adecvate;
- Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele grupului tinta;
- Trateaza diferentiat grupul tinta, in functie de nevoile lor specifice;
-Sprijina comunicarea profesor- grup tinta si utilizeaza feedback-ul bidirectional in comunicare.
IV.12. Denumire post vacant/expert: Tutore stagii de pregatire practica (instructor practica)
a) CODUL OCUPATIEI: 235902 mentor
b) Numar posturi vacante: 3 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 180
ore/an/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii universitare de scurta / de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta; diploma
de absolvire - 3 ani
Experienta solicitata: Experienta de lucru - 2 ani
Competente solicitate: Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor,
stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta/ de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor
vulnerabile
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Informarea cu privire la regulile, codurile si cultura organizationala;
- Favorizarea integrarii in cadrul locului de practica si accesul la informatiile necesare;
- Sustinerea grupului tinta in procesul dobandirii competentelor specifice domeniului;
- Atribuirea sarcinilor din ziua curenta pentru practicantul de care este responsabil; - Indrumareapracticantului in realizarea
sarcinilor primite;
- Prezentarea succinta dintr-o perspectiva aplicata a notiunilor specifice domeniului cu carepracticantul va lucra in ziua curenta;
- Supravegherea practicantilor pe toata perioada desfasurarii practicii;
- Asigurarea unei urmariri regulate a activitatilor practicantilor;
- Evaluarea competentelor dobandite de practicantilor pe durata stagiului de pregatire practica;
IV.13. Denumire post vacant/expert: Consilier Vocational
a) CODUL OCUPATIEI: 242315 consilier vocational
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 4
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii universitare de scurta sau de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta; - 3 ani
Experienta solicitata: Experienta de lucru - 2 ani
Competente solicitate: Capacitate de predare si evaluare obiective, analiza si monitorizarea evolutiei elevilor, stabili relatii,
toleranta, calm, perseverenta/de a lucra cu elevii ce apartin grupurilor vulnerabile.
ATRIBUTII:
Implicat in urmatoarele activitati: A 4.2;
- Pregateste materialele de consiliere care vor fi utilizate pentru desfasurarea activitatii de consiliere vocationala
- Stabileste calendarul de lucru;
- Stabileste cadrul de realizare a activitatilor in care este implicat;
- Supervizeaza sustinerea activitii de consiliere vocationala a grupului tinta implicat;
IV.14. Denumire post vacant/expert: Invatator
a) CODUL OCUPATIEI: 234102 invatator
b) Numar posturi vacante: 5 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: 28 luni. Expertul va presta activitati intr-un numar total de 80
ore/luna/expert.
d) Descrierea activitatilor conform cererii de finantare: „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
e) Descrierea sarcinilor/atributiilor:
Educatie solicitata: Studii univ de scurta/e lunga durata, absolvite cu licenta; Modulul psihopedagogic; Cursuri de formare
continua pe componenta de formare „A doua sansa” - invatamant primar/ secundar inferior, diploma - 3 ani
Experienta solicitata: Cadru didactic intr-o institutie de invatamant - 2 ani
Competente solicitate:
- Capacitate de predare si evaluare obiective/de a lucra cu elevii care apartin grupurilor vulnerabile/ de analiza si
monitorizarea evolutiei elevilor/ de a stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta
- Abilitati de utilizare a calculatorului
ATRIBUTII:
- Supravegheaza si indruma participantii in efectuarea temelor;
- Elaborareaza un portofoliu educational individual al participantilor in vederea monitorizarii evolutiei acestora;
- Desfasoara activitati practice – aplicative menite sa recreeze (arte, tehnologie, sport, etc.);
- Identifica si valorifica posibilitatile de invatare ale participantilor;
- Promoveaza continuu importanta efectuarii temelor;
- Stabileste strategii didactice optime in vederea obtinerii rezultatelor maxime;
- Asigura formarea competentelor specifice disciplinei necesare efectuarii temelor;
- Utilizeaza materialele didactice adecvate;
- Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele participantilor;
- Trateaza diferentiat participantii, in functie de nevoile lor specifice;
- Sprijina comunicarea profesor-participant si utilizeaza feedback-ului bidirectional in comunicarea acestora
V. DOSARUL DE CONCURS:
In conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, dosarul de inscriere
la concurs va contine urmatoarele documente obligatorii:
a) Cerere de inscriere, conform modelului din Anexa 1 la anuntul de selectie;
b) Scrisoare de intentie;
c) Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz (semnata de candidat);
d) Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor
care atesta indeplinirea conditiilor specifice;
e) Alte acte doveditoare privind calificarile specifice, experienta/expertiza specifica, aferente pozitiei;
f) CV format Europass datat si semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie sa contina obligatoriu date de contact valide –
adresa de e-mail si numar de telefon);
g) Cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale;
h) Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult sase luni anterior derularii
concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de la medicul de medicina muncii .
Documentele doveditoare ale studiilor si experientei/expertizei, declarate in CV (copii ale diplomelor de studii,
adeverinte, alte documente doveditoare) se prezinta insotite de documentele originale si se depun certificate pentru conformitate
cu originalul sau in copii legalizate.
Lipsa unui document din cele mentionate la punctele a) – h) conduce la eliminarea candidatului de la evaluarea dosarului.
VI. MODALITATEA DE DEPUNERE A CANDIDATURII:
Candidatii vor depune documentele la sediul Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti, pana la data de 05.10.2021, ora 16,00.
Candidaturile transmise dupa data limita indicata in anuntul de selectie, precum si cele incomplete vor fi respinse.
VII. PROBE DE CONCURS:
Concursul consta in parcurgerea a doua etape, astfel:
a) Proba eliminatorie: verificarea eligibilitatii administrative a dosarelor
Lista candidatilor declarati admisi/respinsi in aceasta etapa va fi publicata la sediul Inspectoratului scolar al
Municipilului Bucuresti, strada Icoanei Nr 19, sector 2, si pe pagina web a Inspectoratului scolar al Municipiului Bucuresti, la
Eventualele contestatii vor fi depuse la sediul Inspectoratului scolar al Municipiului Bucuresti, in termen de 24 ore de la
data publicarii rezultatelor acestei etape, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
Candidatii declarati admisi la aceasta proba vor participa la proba de evaluare a dosarelor.
b) Proba de evaluare a dosarelor
Punctajul maxim pentru conditia specifica „Educatie solicitata si durata solicitata” este 50 puncte si pentru conditia
specifica „Experienta solicitata si durata solicitata” este maxim 50 puncte.
in situatia in care un post este solicitat de mai multi candidati cu acelasi punctaj, prioritate la angajarea cu contract
individual de munca pe perioada determinata o are candidatul care este salariat la unitatea de invatamant, partener asociat in cadrul
proiectului, punct de lucru in care solicita postul. in situatia in care nici calitatea de salariat nu conduce la departajare, atunci
departajarea se realizeaza, luandu-se in considerare, in ordine, urmatoarele criterii de departajare:
- gradul didactic;
- a doua specializare obtinuta;
- numarul de credite profesionale obtinute in ultimii 5 ani calendaristici (la data depunerii dosarului de candidatura la inspectoratul
scolar);
- cunoasterea unei/unor limbi straine de circulatie internationala, dovedita prin documente emise de o autoritate in materie sau prin
foaia matricola/suplimentul la diploma de licenta/absolvire a studiilor universitare/postuniversitare (pentru candidatii care au pe
diploma de licenta/absolvire, ca specializare, o limba straina, este suficienta prezentarea copiei de pe diploma).
Eventualele contestatii vor fi depuse la sediul Inspectoratului scolar al Municipiului Bucuresti,strada Icoanei nr 19, sector
2, Bucuresti, in termen de 24 ore de la data publicarii rezultatelor, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la sediul Inspectoratului scolar Inspectoratului scolar
al Municipiului Bucuresti, strada Icoanei nr 19, sector 2, Bucuresti si pe pagina web, in termen de 7
zile lucratoare de la
solutionarea contestatiilor.
Ca urmare a desfasurarii probei de evaluare, comisia va stabili clasamentul candidatilor in ordinea descrescatoare a
punctajului acordat. Candidatii vor fi declarati admisi in ordinea descrescatoare a punctajului, in limita numarului de posturi din
anuntul de selectie.
Rezultatele finale in urma solutionarii contestatiilor se vor afisa la sediul Inspectoratului scolar Inspectoratului scolar al
Municipiului Bucuresti,strada Icoanei nr 19, sector 2, Bucuresti, si pe pagina web , in termen de 7 zile lucratoare de la ultima
proba de concurs, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii „admis” sau „respins”.
Candidatii care indeplinesc baremul minim pentru selectie, dar nu sunt in lista celor declarati admisi,vor constitui corpul de
rezerva pentru pozitia respectiva pe toata perioada desfasurarii activitatii.
VIII. BIBLIOGRAFIA DE CONCURS :
- Programul Operational Capital Uman 2014-2020;
- Ghidul solicitantului — orientari generale, Programul Operational Capital Uman 2014-2020;
- Ghidul solicitantului — conditii specifice „Masuri de educatie de tip A doua sansa” aferent Progamului Operational
Capital Uman 2014-2020;
- Ordinul nr. 5248 din 31 august 2011 privind aplicarea Programului "A doua sansa”;
- Legea educatiei nationale nr. 1/2011;
- Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce prive$e prelucrarea datelor cu
caracter personal privind libera circulatie a acestor date;
IX. CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:
Perioada Activitatea (dupa caz)
In perioada 21 septembrie - 5 octombrie 2021, de luni pana joi, intre orele 8.00 - 16.30 si vinerea intre orele 8.00 -14.00 - Depunerea dosarelor
6 -7 octombrie 2021 - Verificarea eligibilitatii administrative a dosarelor
7 octombrie 2021– pana la ora 12.00 - Afisarea rezultatelor selectiei in urma verificarii eligibilitatii dosarelor
7 octombrie 2021– intre orele 12.00-14.00 - Depunerea eventualelor contestatii
8 octombrie 2021 - Solutionarea eventualelor contestatii
11 octombrie 2021 - Realizarea evaluarii dosarelor. Evaluarea dosarelor de candidatura in situatia in care la concurs s-a inscris o singura persoana/post, comisia de concurs o poate declara admisa fara parcurgerea etapei interviului, in baza evaluarii dosarului.
12 octombrie 2021 - Interviu
13 octombrie 2021– pana la ora 10.00 - Afisarea rezultatelor in urma etapelor de evaluare a dosarelor si a
interviului
13 octombrie 2021 – intre 10.00 -12.00 - Depunerea eventualelor contestatii
14 octombrie 2021 - Solutionarea eventualelor contestatii si afisarea rezultatelor finale
Anexa 1 la Anuntul de selectie
CERERE DE INSCRIERE
la procesul de recrutare si selectie a expertilor pentru posturile vacante
din echipa Inspectoratului scolar al Municipiului Bucuresti
-in afara organigramei organizatiei conform anuntului de selectie nr. 64 POCU/666/6/23/21.09.2021
pentru proiectul „ADSE-A doua sansa pentru educatie”
Cod SMIS 136066
In cadrul (sub)activitatii .........................................................................
postul vizat .............................................................................................
1.DATE PERSONALE
Nume
Prenume
Telefon
E-mail
2. DISPONIBILITATE DE A EFECTUA DEPLASARI IN TARA
Da
Nu
3. DISPONIBILITATE
Sunt apt si disponibil sa lucrez ca expert in perioadele mentionate in declaratia privind disponibilitatea (conform
contractului care va fi semnat de parti)
Da
Nu
Data completarii
Semnatura
Fiecare candidat isi asuma responsabilitatea declaratiei disponibilitatii pentru perioada de angajare prevazuta in
anuntul de selectie.
Anexa 2 la Anuntul de selectie
DECLARATIE DE DISPONIBILITATE
Subsemnatul/subsemnata _______________________________________________, cu domiciliul
in ____________________________________________________________, legitimat cu CI/BI, seria: ___, nr.:______, declar ca,
in cazul in care sunt selectat pentru postul de ___________________________________________________________________,
sunt disponibil(a) pentru a indeplini in totalitate atributiile aferente postului de, in cadrul proiectului
______________________________________________________________________________________, desfasurat de
___________________________________________________, in parteneriat cu ______________________________________,
pe perioada :
De la Pana la
Mentionez ca in acesta perioada nu am alte obligatii de munca care sa impiedice indeplinirea in conditii optime a
atributiilor aferente postului de ______________________________________________, in cadrul proiectului sus-metionat.
Prezenta declaratie de disponibilitate isi mentine valabilitatea in cazul prelungirii perioadei de executie a proiectului.
Nume si prenume
Semnatura Data