Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce se intampla cu cadrele didactice in urma fuziunii, divizarii sau in cazul inchiderii unei scoli

de Banu Alexandra la 21 Oct. 2015 Exclusiv
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ce se intampla cu cadrele didactice in urma fuziunii, divizarii sau in cazul inchiderii unei scoli Selectia cadrelor didactice si a directorilor de scoli in situatiile fuziunii prin absorbtie a unitatilor de invatamant, a divizarii partiale sau totale a unei unitati de invatamant, a fuziunii prin contopire a doua unitati de invatamant, sau a desfiintarii unei unitati scolare se face prin evaluare de catre o comisie numita de inspectoratul scolar.

Comisia va fi formata din inspectori scolari si/sau cadre didactice care nu functioneaza in unitatile de invatamant aflate intr-una dintre aceste situatii.

 In situatia in care, ca urmare a restructurarii retelei scolare, dupa data de 1 septembrie 2015, urmeaza sa fie desfiintate unitati de invatamant cu personalitate juridica, se procedeaza astfel:

- in situatia fuziunii prin absorbtie a unei unitati de invatamant cu personalitate juridica de catre o alta unitate de invatamant cu personalitate juridica, incepand cu data de 1 septembrie 2015, daca la data la care se efectueaza evaluarea cadrelor didactice titulare de aceeasi specialitate, nu a intrat inca in vigoare actul administrativ cu privire la restructurarea retelei scolare si exista doua persoane juridice distincte, atunci evaluarea cadrelor didactice titulare de aceeasi specialitate se realizeaza obligatoriu la nivelul fiecarei catedre din fiecare unitate de invatamant cu personalitate juridica, de catre aceeasi comisie de evaluare, cu respectarea prevederilor art. 27 alin. (1); la nivelul inspectoratului scolar, pentru fiecare post didactic/catedra, se intocmeste o lista comuna cu rezultatele evaluarii cadrelor didactice titulare de aceeasi specialitate din cele doua unitati de invatamant cu personalitate juridica care urmeaza sa fuzioneze  prin  absorbtie,  iar  cadrele  didactice  se  distribuie,  in  ordinea  descrescatoare  a  punctajelor/mediilor,  in  unitatea cu 12 personalitate juridica rezultata in urma fuziunii prin absorbtie, fiind propuse pentru completare de norma didactica sau restrangere de activitate, incepand cu data de 1 septembrie 2015, daca este cazul, cadrele didactice titulare prevazute la art. 25 alin. (3), iar daca reducerea de activitate nu se solutioneaza, cadrele didactice cu punctajul cel mai mic/media cea mai mica din lista comuna, cu respectarea prevederilor art. 27 alin. (1);

- in situatia divizarii partiale a unei unitati de invatamant cu personalitate juridica, prin care una sau mai multe structuri sunt transferate la alta unitate de invatamant cu personalitate juridica, incepand cu data de 1 septembrie 2015, atunci comisia de evaluare stabileste existenta reducerilor de activitate in unitatea de invatamant cu personalitate juridica din care se scindeaza structura, prin raportare la numarul de posturi didactice/catedre ce vor exista ulterior datei de 1 septembrie 2015, cu respectarea prevederilor art. 27 alin. (1), iar la nivelul unitatii de invatamant cu personalitate juridica care absoarbe structura, prin raportare la situatia numarului de posturi didactice/catedre existente la momentul evaluarii; cadrele didactice titulare de aceeasi specialitate, aflate in situatia de reducere de activitate, se distribuie, in ordinea descrescatoare a punctajelor/mediilor, in unitatea de invatamant care absoarbe  structura, cu respectarea prevederilor art. 27 alin. (1);

- in situatia fuziunii prin contopire a doua unitati de invatamant cu personalitate juridica, incepand cu data de 1 septembrie 2015, daca la data la care se efectueaza evaluarea cadrelor didactice titulare de aceeasi specialitate, nu a intrat inca in vigoare actul administrativ cu privire la restructurarea retelei scolare si exista doua persoane juridice distincte, toate cadrele didactice titulare de aceeasi specialitate din ambele unitati de invatamant cu personalitate juridica se evalueaza de aceeasi comisie de evaluare, conform  procedurii  prevazute  la  lit.  a),  cu  respectarea  prevederilor  art.  27  alin.  (1) si  se  distribuie,  in  ordinea  descrescatoare  a punctajelor/mediilor, in noua unitate de invatamant creata in urma fuziunii, fiind propuse pentru completare de norma didactica sau restrangere de activitate, incepand cu data de 1 septembrie 2015, daca este cazul, cadrele didactice titulare prevazute la art. 25 alin. (3), iar daca reducerea de activitate nu se solutioneaza, cadrele didactice cu punctajul cel mai mic/media cea mai mica din lista comuna, cu respectarea prevederilor art. 27 alin. (1).

- in situatia incetarii functionarii totale a unei unitati de invatamant cu personalitate juridica, incepand cu data de 1 septembrie  2015, toate cadrele didactice titulare din respectiva unitate de invatamant cu personalitate juridica intra in restrangere de act ivitate.
Ghidul PowerPoint pentru elevi
Ghidul PowerPoint pentru elevi
Vezi detalii
Culegerea de teste pentru Evaluarea Nationala clasa a VI-a
Culegerea de teste pentru Evaluarea Nationala clasa a VI-a
Vezi detalii
Culegere pentru invatarea limbii engleze
Culegere pentru invatarea limbii engleze
Vezi detalii


Autor: Banu Alexandra
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 3.81 din 13 voturi

x


Intrebare antispam: 1 + 4 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Va oferim GRATUIT Capcanele Gramaticii. Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Ce sa inveti? Cum sa inveti? Cand sa inveti? Modele si Exemple.
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
 
Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!

Alte stiri

eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Iti oferim Capcanele Gramaticii. 
Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau.
Citeste GRATUIT toate informatiile despre
CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi
din invatamantul primar, gimnazial si liceal.
 
Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
 
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!