Cei mai ingeniosi doi scenaristi vor fi rasplatiti cu o excursie cu intreaga familie la parcul tematic Nickelodeon Land din Madrid. Alte premii speciale vor fi oferite autorilor ale caror scenarii primesc cele mai multe voturi, precum si celor care inscriu cel mai rapid scenarii in concurs – acestea din urma valabile pentru primii 100 de inscrisi abonati ai Telekom Romania si NextGen.
Concursul este deschis pentru copii cu varste cuprinse intre 9 si 14 ani, care sunt invitati sa scrie o povestire cu subiect la libera alegere si sa o inscrie in competitie pana pe 20 septembrie. Pentru a participa la concurs, parintii copiilor trebuie sa acceseze www.povestianimate.ro si sa inscrie o povestire cu cel mult 5.000 de caractere (inclusiv spatii), impreuna cu datele de identificare (nume, adresa de e-mail, numar de telefon, optional codul de abonat Telekom / NextGen).
In urmatoarele zece zile, pana pe 30 septembrie, toate povestirile inscrise vor fi supuse votului publicului pe website – unde oricine poate vota pentru povestirea favorita. Apoi, cele mai votate zece povestiri vor fi analizate de catre un juriu format din Dana Rogoz – actrita si bloggerita, Laura Frunza – bloggerita si scriitoare, Monica Bolocan – psiholog si Felician Lepadatu – specialist efecte vizuale, pentru a selecta cei doi mari castigatori. De asemenea, primii 100 de abonati la serviciul TV de la Telekom sau NextGen care se inscriu in concurs vor primi cate un premiu garantat.
„Acest concurs este o provocare la creativitate, dar si o sansa pentru fiecare dintre participanti de a ajunge in fata unei audiente internationale. Telekom Romania incurajeaza astfel imaginatia si, in acelasi timp, talentul de a scrie, mai ales ca cele mai bune doua lucrari vor deveni desene animate cu ajutorul Nickelodeon”, a spus Ruxandra Voda, Corporate Communication Director, Telekom Romania.
“La Nickelodeon punem copiii pe primul loc in tot ceea ce facem. Am creat si modelat postul nostru TV pentru a implica si distra copii cu varste de la 4 la 14 ani, intr-un mod extrem de amuzant. De aceea, este important pentru noi sa livram continut inspirational si creativ pentru copii, precum si sa le oferim ocazii de a-si pune la incercare creativitatea. Concursul in parteneriat cu Telekom Romania este o initiativa ampla de a inspira audienta adolescenta sa indrazneasca sa gandeasca, sa fie creativa si sa-si foloseasca imaginatia – aspecte care sunt esentiale pentru dezvoltarea intelectuala a fiecarui copil si care sunt intens sustinute de Nickelodeon”, a spus Melinda Dóczi, Director de Marketing la Viacom International Media Networks CEE.
Castigatorii vor fi anuntati public pe 3 octombrie si vor fi contactati de catre organizatori pana pe 5 octombrie, pentru a fi validati si a furniza informatiile necesare pentru decernarea premiilor.
Pe langa realizarea desenelor animate pe baza scenariilor primite, cele doua mari premii constau din cate o excursie cu familia la Nickelodeon Land din Madrid. Urmatoarele opt clasate povesti ale caror scenarii au beneficiat de cel mai mare numar de voturi vor fi premiate cu seturi cadou de produse promotionale originale Nickelodeon. Alte 100 de premii speciale garantate sunt destinate primilor 100 de abonati Telekom Romania si NextGen care se inscriu in concurs – acestea vor fi acordate pe baza datei la care s-a efectuat inscrierea in concurs, pentru cei care completeaza si codul de facturare/abonat al parintilor.