Participantii din tarile partenere au prezentat materiale de tip "newsletter" cu subiecte de interes scolar, imbogatirea dictionarului electronic, precum si filme tematice cu referire la modalitatile tinerilor de petrecere a timpului liber in orasele de resedinta, specificul festivitatilor scolare ori atractiile regiunii din care provin. Acestea au fost realizate de elevi coordonati de catre profesorii de informatica si de limba engleza din cele cinci tari.
"Atelierele de lucru si concursurile din cadrul orelor de informatica au constituit una dintre cele mai bogate experiente stiintifice, alaturi de prezentele la orele de istorie, geografie, chimie si fizica sustinute de elevi dornici sa dovedeasca bogatia cunostintelor lor si seriozitatea abordarii actului educative.
De interes, generand discutii animate, au fost si orele de engleza sustinute cu scopul de a oferi oportunitatea unei analize comparative a sistemelor educationale ale tarilor partenere, unui nou schimb de experienta", a declarat profesoara Adriana Ambrozie, coordonator din partea romana a proiectului.
Potrivit acesteia, "in completarea activitatiilor stiintifice, programul a mai cuprins spectacole de folclor, o seara de dans, degustari culinare a unor produse realizate de elevi ori firme bacauane, precum si turistice in final de saptamana la obiective de interes din judet".
"A fost o saptamana fructuoasa in sensul experientei academice, tehnice, culturale si sociale acumulata, dar si o atestare a disponibilitatii si capacitatii institutiilor scolare de a accesa fonduri europene in scopul formarii profesionale si lingvistice in context european autentic", a mai precizat profesoara Adriana Ambrozie.