Indicatori de eficienta si de impact pentru Programul "Masa sanatoasa" in scoli. Model de raport semestrial elaborat de unitatea de invatamant

De Portal Invatamant
la 15 Mar. 2024
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Indicatori de eficienta si de impact pentru Programul "Masa sanatoasa" in scoli. Model de raport semestrial elaborat de unitatea de invatamant15Mar.2024

Ministerul Educatiei va monitoriza si va evalua implementarea Programului National "Masa sanatoasa" in scoli, in functie de mai multi indicatori de eficienta si de impact, enumerati intr-un proiect de Ordin pus in consultare publica.

Programul „Masa sanatoasa” se desfasoara pe perioada cursurilor anului scolar si are ca scop sprijinirea accesului la educatie al tuturor copiilor, prin oferirea unei alimentatii sanatoase care sa sustina invatarea.

Potrivit documentului, indicatorii de eficienta evalueaza masura in care calitatea produselor, a serviciilor alimentare si gradul de satisfactie a beneficiarilor programului au fost atinse, cu resursele alocate. Acestia sunt:
a) Calitatea zilnica a suportului alimentar: aportul caloric adecvat varstei, conform etichetei nutritionale;
b) Calitatea zilnica a suportului alimentar: diversitatea produselor alimentare servite beneficiarilor;
c) Calitatea zilnica a suportului alimentar: echilibrul nutritional al produselor alimentare servite beneficiarilor;
d) Conditiile de pastrare a produselor inainte de servire;
e) Intervalul de timp de la livrare pana la servirea mesei;
f) Calitatea conditiilor de servire a mesei;
g) Disponibilitatea resurselor umane: necesitatea suplimentarii personalului necesar derularii PNMS, prin
detasare, delegare sau angajare;
h) Managementul resturilor alimentare;
i) Risipa alimentara;
j) Gradul de satisfactie al elevilor;
k) Gradul de satisfactie al parintilor/reprezentantilor legali.
 
Indicatorii de impact se refera la evaluarea pe termen mediu si lung a beneficiilor implementarii Programului national „Masa sanatoasa”. Acestia sunt:
a) Participarea scolara;
b) Calitatea educatiei, apreciata prin rezultatele scolare obtinute de prescolari/elevi si, respectiv, prin procentul de cadre didactice necalificate din numarul total de cadre didactice, raportat la anul scolar in curs.
 
In scopul monitorizarii si evaluarii Programului National „Masa sanatoasa”, inspectoratele scolare judetene/ISMB desemneaza un inspector responsabil cu monitorizarea si evaluarea implementarii programului in unitatea/unitatile de invatamant din judet/municipiu si cu elaborarea rapoartelor semestriale privind implementarea PNMS, pe baza informatiilor furnizate de unitatile de invatamant.
 
Rapoartele elaborate de inspectoratele scolare judetene/ISMB vor fi publicate pe site-ul propriu si vor fi transmise catre Ministerul Educatiei.
 

[Proiect] Indicatori de eficienta si de impact ai Programului National „Masa sanatoasa”

 
Art. 1.
(1) Programul National „Masa sanatoasa” (PNMS) se desfasoara pe perioada cursurilor anului scolar, pentru beneficiarii directi din invatamantul preuniversitar, avand ca scop sprijinirea accesului la educatie al tuturor copiilor, prin crearea motivatiei pentru studiu, mentinerea echilibrului socio emotional, intarirea starii de bine si dezvoltarea igienei muncii intelectuale a prescolarilor si elevilor, precum si prin oferirea unei alimentatii sanatoase care sa sustina invatarea.
 
(2) Implementarea Programului National „Masa sanatoasa” contribuie la formarea unor obiceiuri alimentare sanatoase, precum adoptarea unei diete diversificate, echilibrate si sanatoase, respectiv sustenabile - precum reducerea risipei alimentare, reducerea cantitatii de deseuri, colectarea si valorificarea deseurilor alimentare.
 
Art. 2
Pentru monitorizarea si evaluarea implementarii Programului National „Masa sanatoasa”, precum si pentru stabilirea masurilor necesare pentru remedierea deficientelor aparute in derularea acestuia, Ministerul Educatiei stabileste indicatori de eficienta si de impact.
 
Art. 3
(1) Indicatorii de eficienta evalueaza masura in care calitatea produselor, a serviciilor alimentare si gradul de satisfactie a beneficiarilor programului au fost atinse, cu resursele alocate.
 
(2) Indicatorii de eficienta sunt:
a) Calitatea zilnica a suportului alimentar: aportul caloric adecvat varstei, conform etichetei nutritionale;
b) Calitatea zilnica a suportului alimentar: diversitatea produselor alimentare servite beneficiarilor;
c) Calitatea zilnica a suportului alimentar: echilibrul nutritional al produselor alimentare servite beneficiarilor;
d) Conditiile de pastrare a produselor inainte de servire;
e) Intervalul de timp de la livrare pana la servirea mesei;
f) Calitatea conditiilor de servire a mesei;
g) Disponibilitatea resurselor umane: necesitatea suplimentarii personalului necesar derularii PNMS, prin detasare, delegare sau angajare;
h) Managementul resturilor alimentare;
i) Risipa alimentara;
j) Gradul de satisfactie al elevilor;
k) Gradul de satisfactie al parintilor/reprezentantilor legali.
 
(3) Indicatorii de eficienta sunt apreciati, prin intermediul unei scale de la 1 la 3, cifrele reprezentand:
 1- nesatisfacator;
 2 - bine;
 3 - foarte bine;
 
(4) Calitatea produselor si a serviciilor oferite pentru implementarea Programului National „Masa sanatoasa” este apreciata pe baza unui set de instrumente, alcatuit din:
a) Grila de monitorizare a calitatii produselor si a serviciilor oferite lanivelul unitatii de invatamant;
b) Chestionar de satisfactie cu privire la calitatea produselor si a serviciilor - pentru elevi;
c) Chestionar de satisfactie cu privire la calitatea produselor si a serviciilor - pentru parinti/reprezentanti legali.
 
(5) Setul de instrumente pentru aprecierea calitatii produselor si a serviciilor oferite in cadrul Programului National „Masa sanatoasa” este prevazut in Anexa nr. 2.
 
Art. 4
(1) Indicatorii de impact se refera la evaluarea pe termen mediu si lung a beneficiilor implementarii Programului National „Masa sanatoasa”.
 
(2) Indicatorii de impact sunt:
a) Participarea scolara;
b) Calitatea educatiei, apreciata prin rezultatele scolare obtinute de prescolari/elevi si, respectiv, prin procentul de cadre didactice necalificate din numarul total de cadre didactice, raportat la anul scolar in curs.
 
(3) Participarea scolara este raportata la anul scolar anterior celui in care se face selectia si este analizata in functie de nivelul de invatamant, astfel:
 - pentru nivelul de invatamant prescolar: rata de participare a prescolarilor cu varste intre 4 si 6 ani la programul zilnic de activitati;
 - pentru nivelul de invatamant primar: rata de abandon scolar calculata, pe cohorta, ca diferenta dintre numarul elevilor inscrisi la debutul scolaritatii in clasa pregatitoare si cel al elevilor care au finalizat invatamantul primar in anul scolar, exprimata ca raport procentual fata de numarul elevilor inscrisi la debutul scolaritatii;
 - pentru nivelul de invatamant gimnazial: rata de abandon scolar calculata, pe cohorta, ca diferenta dintre numarul elevilor inscrisi la debutul invatamantului gimnazial in clasa a V-a si cel al elevilor care au finalizat invatamantul gimnazial in anul scolar, exprimata ca raport procentual fata de numarul elevilor inscrisi la debutul invatamantului gimnazial;
 - pentru nivelul de invatamant liceal: rata de abandon scolar calculata, pe cohorta, ca diferenta dintre numarul elevilor inscrisi la debutul invatamantului liceal in clasa a IX-a si cel al elevilor care au finalizat invatamantul liceal in anul scolar, exprimata ca raport procentual fata de numarul elevilor inscrisi la debutul invatamantului liceal;
 
(4) Calitatea educatiei este apreciata prin rezultatele scolare obtinute de prescolari/elevi, in functie de nivelul de invatamant, obtinute in anul scolar anterior celui in care se face selectia, astfel:
 - pentru nivelul de invatamant prescolar: procent de prescolari din grupa mare, cu varsta de 5 - 6 ani, care au mai mult de 50% dintre comportamentele mentionate in Fisa pentru aprecierea progresului individual al copilului inainte de intrarea in invatamantul primar cu mentiunea Necesita sprijin;
 - pentru nivelul de invatamant primar: procent de elevi in clasa a IV-a cu rezultate sub media nationala la evaluarea nationala la finalul clasei a IV-a;
 - pentru nivelul de invatamant gimnazial: procent de elevi care au obtinut note sub 5 la evaluarea nationala pentru absolventii clasei a VIII-a;
 - pentru nivelul de invatamant liceal: procent de elevi care au obtinut note sub 6 la examenul national de bacalaureat.
 
(5) Calitatea educatiei este apreciata si prin procentul de cadre didactice necalificate din numarul total de cadre didactice, raportat la anul scolar in curs.
 
Art. 5
(1) La nivelul unitatilor de invatamant preuniversitar, conducerea desemneaza un coordonator local al PNMS care poate fi din categoria personal didactic, didactic-auxiliar sau nedidactic, cu exceptia personalului de ingrijire si de intretinere. In unitatile de invatamant care functioneaza cu structuri scolare arondate se desemneaza cate un responsabil la nivelul fiecarei structuri. Responsabilul completeaza Grila de monitorizare a calitatii produselor si serviciilor la nivelul unitatii de invatamant.
 
(2) La nivelul unitatii de invatamant se completeaza semestrial Grila de monitorizare a calitatii produselor si a serviciilor oferite la nivelul unitatii de invatamant (la finalul lunii iunie si la finalul lunii decembrie) si sunt aplicate si colectate chestionarele de satisfactie cu privire la calitatea produselor si a serviciilor pentru elevi si, respectiv, pentru parinti/reprezentanti legali, mentionate la art.3 alin.(4), lit. a –c).
 
(3) Informatiile/sugestiile furnizate de elevi si de parinti/reprezentati legali, prin completarea chestionarelor de satisfactie cu privire la calitatea produselor si a serviciilor sunt mentionate in rapoartele intocmite semestrial la nivelul unitatii de invatamant preuniversitar, conform modelului prevazut in Anexa 2 si sunt analizate in vederea imbunatatirii implementarii programului.
 
(4) Evaluarea pe termen mediu si lung a beneficiilor implementarii Programului National „Masa sanatoasa” se realizeaza pe baza unei grile de evaluare si se completeaza doar in raportul ultimei luni de implementare a programului din anul scolar in curs.
 
Art. 6
(1) In scopul monitorizarii si evaluarii Programului National „Masa sanatoasa”, inspectoratele scolare judetene/ISMB desemneaza un inspector responsabil cu monitorizarea si evaluarea implementarii programului in unitatea/unitatile de invatamant din judet/municipiu si cu elaborarea rapoartelor semestriale privind implementarea PNMS, pe baza informatiilor furnizate de unitatile de invatamant, potrivit modelului prevazut in Anexa 2.
 
(2) Rapoartele elaborate de inspectoratele scolare judetene/ISMB vor fi publicate pe site-ul propriu si vor fi transmise catre Ministerul Educatiei.
 
(3) Monitorizarea si evaluarea implementarii Programului National „Masa sanatoasa”, la nivel national, este asigurata de catre Ministerul Educatiei care elaboreaza raportul anual, conform modelului prevazut in Anexa 2, care se publica pe site-ul institutiei.
 

Model de raport semestrial elaborat de unitatea de invatamant



Atentie: Acest browser nu suporta fisiere PDF.
Click aici pentru a descarca fisierul pdf.


 
Sfaturi pentru Nota 10 - Raspunsuri si Explicatii
Ati inceput antrenamentul pentru Evaluarea Nationala la clasa a VIII-a?

Va doriti o pregatire eficienta si SUCCES deplin pentru copilul dvs. la Evaluarea Nationala?

Oferiti-i copilului dvs. suportul unei pregatiri conforme programei scolare in vigoare!

Culegerile ajuta acum elevul:

-> sa recapituleze/asimileze/lamureasca/fixeze notiunile de examen;
-> sa exerseze rezolvari similare celor de la examen;
-> sa capete incredere in fortele proprii;
-> sa atinga performante cu efect benefic pentru evolutia ulterioara.

...Vezi AICI detaliile complete <<


Ti-a placut acest articol?
Distribuie-l pe Facebook sau trimite-l pe WhatsApp altor parinti sau profesori!

0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

programul national masa sanatoasaministerul educatiei


x
Lasa un raspuns



Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Iti oferim Gratuit Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Citeste GRATUIT toate
informatiile despre
invatamantul primar,
gimnazial si liceal.
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Adauga mai jos adresa ta de email si
primesti Raportul Gratuit


Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Va oferim GRATUIT Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Iti oferim GRATUIT
Raportul Special
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Teste Rezolvate pentru Evaluarea Nationala
Primesti GRATUIT noile
TESTE REZOLVATE pentru Evaluarea Nationala
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
x
//
mai
ianuarie
februarie
martie
aprilie
mai
iunie
iulie
august
septembrie
octombrie
noiembrie
decembrie
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
DLMMJVS
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
00:00
00:01
00:02
00:03
00:04
00:05
00:06
00:07
00:08
00:09
00:10
00:11
00:12
00:13
00:14
00:15
00:16
00:17
00:18
00:19
00:20
00:21
00:22
00:23
00:24
00:25
00:26
00:27
00:28
00:29
00:30
00:31
00:32
00:33
00:34
00:35
00:36
00:37
00:38
00:39
00:40
00:41
00:42
00:43
00:44
00:45
00:46
00:47
00:48
00:49
00:50
00:51
00:52
00:53
00:54
00:55
00:56
00:57
00:58
00:59
01:00
01:01
01:02
01:03
01:04
01:05
01:06
01:07
01:08
01:09
01:10
01:11
01:12
01:13
01:14
01:15
01:16
01:17
01:18
01:19
01:20
01:21
01:22
01:23
01:24
01:25
01:26
01:27
01:28
01:29
01:30
01:31
01:32
01:33
01:34
01:35
01:36
01:37
01:38
01:39
01:40
01:41
01:42
01:43
01:44
01:45
01:46
01:47
01:48
01:49
01:50
01:51
01:52
01:53
01:54
01:55
01:56
01:57
01:58
01:59
02:00
02:01
02:02
02:03
02:04
02:05
02:06
02:07
02:08
02:09
02:10
02:11
02:12
02:13
02:14
02:15
02:16
02:17
02:18
02:19
02:20
02:21
02:22
02:23
02:24
02:25
02:26
02:27
02:28
02:29
02:30
02:31
02:32
02:33
02:34
02:35
02:36
02:37
02:38
02:39
02:40
02:41
02:42
02:43
02:44
02:45
02:46
02:47
02:48
02:49
02:50
02:51
02:52
02:53
02:54
02:55
02:56
02:57
02:58
02:59
03:00
03:01
03:02
03:03
03:04
03:05
03:06
03:07
03:08
03:09
03:10
03:11
03:12
03:13
03:14
03:15
03:16
03:17
03:18
03:19
03:20
03:21
03:22
03:23
03:24
03:25
03:26
03:27
03:28
03:29
03:30
03:31
03:32
03:33
03:34
03:35
03:36
03:37
03:38
03:39
03:40
03:41
03:42
03:43
03:44
03:45
03:46
03:47
03:48
03:49
03:50
03:51
03:52
03:53
03:54
03:55
03:56
03:57
03:58
03:59
04:00
04:01
04:02
04:03
04:04
04:05
04:06
04:07
04:08
04:09
04:10
04:11
04:12
04:13
04:14
04:15
04:16
04:17
04:18
04:19
04:20
04:21
04:22
04:23
04:24
04:25
04:26
04:27
04:28
04:29
04:30
04:31
04:32
04:33
04:34
04:35
04:36
04:37
04:38
04:39
04:40
04:41
04:42
04:43
04:44
04:45
04:46
04:47
04:48
04:49
04:50
04:51
04:52
04:53
04:54
04:55
04:56
04:57
04:58
04:59
05:00
05:01
05:02
05:03
05:04
05:05
05:06
05:07
05:08
05:09
05:10
05:11
05:12
05:13
05:14
05:15
05:16
05:17
05:18
05:19
05:20
05:21
05:22
05:23
05:24
05:25
05:26
05:27
05:28
05:29
05:30
05:31
05:32
05:33
05:34
05:35
05:36
05:37
05:38
05:39
05:40
05:41
05:42
05:43
05:44
05:45
05:46
05:47
05:48
05:49
05:50
05:51
05:52
05:53
05:54
05:55
05:56
05:57
05:58
05:59
06:00
06:01
06:02
06:03
06:04
06:05
06:06
06:07
06:08
06:09
06:10
06:11
06:12
06:13
06:14
06:15
06:16
06:17
06:18
06:19
06:20
06:21
06:22
06:23
06:24
06:25
06:26
06:27
06:28
06:29
06:30
06:31
06:32
06:33
06:34
06:35
06:36
06:37
06:38
06:39
06:40
06:41
06:42
06:43
06:44
06:45
06:46
06:47
06:48
06:49
06:50
06:51
06:52
06:53
06:54
06:55
06:56
06:57
06:58
06:59
07:00
07:01
07:02
07:03
07:04
07:05
07:06
07:07
07:08
07:09
07:10
07:11
07:12
07:13
07:14
07:15
07:16
07:17
07:18
07:19
07:20
07:21
07:22
07:23
07:24
07:25
07:26
07:27
07:28
07:29
07:30
07:31
07:32
07:33
07:34
07:35
07:36
07:37
07:38
07:39
07:40
07:41
07:42
07:43
07:44
07:45
07:46
07:47
07:48
07:49
07:50
07:51
07:52
07:53
07:54
07:55
07:56
07:57
07:58
07:59
08:00
08:01
08:02
08:03
08:04
08:05
08:06
08:07
08:08
08:09
08:10
08:11
08:12
08:13
08:14
08:15
08:16
08:17
08:18
08:19
08:20
08:21
08:22
08:23
08:24
08:25
08:26
08:27
08:28
08:29
08:30
08:31
08:32
08:33
08:34
08:35
08:36
08:37
08:38
08:39
08:40
08:41
08:42
08:43
08:44
08:45
08:46
08:47
08:48
08:49
08:50
08:51
08:52
08:53
08:54
08:55
08:56
08:57
08:58
08:59
09:00
09:01
09:02
09:03
09:04
09:05
09:06
09:07
09:08
09:09
09:10
09:11
09:12
09:13
09:14
09:15
09:16
09:17
09:18
09:19
09:20
09:21
09:22
09:23
09:24
09:25
09:26
09:27
09:28
09:29
09:30
09:31
09:32
09:33
09:34
09:35
09:36
09:37
09:38
09:39
09:40
09:41
09:42
09:43
09:44
09:45
09:46
09:47
09:48
09:49
09:50
09:51
09:52
09:53
09:54
09:55
09:56
09:57
09:58
09:59
10:00
10:01
10:02
10:03
10:04
10:05
10:06
10:07
10:08
10:09
10:10
10:11
10:12
10:13
10:14
10:15
10:16
10:17
10:18
10:19
10:20
10:21
10:22
10:23
10:24
10:25
10:26
10:27
10:28
10:29
10:30
10:31
10:32
10:33
10:34
10:35
10:36
10:37
10:38
10:39
10:40
10:41
10:42
10:43
10:44
10:45
10:46
10:47
10:48
10:49
10:50
10:51
10:52
10:53
10:54
10:55
10:56
10:57
10:58
10:59
11:00
11:01
11:02
11:03
11:04
11:05
11:06
11:07
11:08
11:09
11:10
11:11
11:12
11:13
11:14
11:15
11:16
11:17
11:18
11:19
11:20
11:21
11:22
11:23
11:24
11:25
11:26
11:27
11:28
11:29
11:30
11:31
11:32
11:33
11:34
11:35
11:36
11:37
11:38
11:39
11:40
11:41
11:42
11:43
11:44
11:45
11:46
11:47
11:48
11:49
11:50
11:51
11:52
11:53
11:54
11:55
11:56
11:57
11:58
11:59
12:00
12:01
12:02
12:03
12:04
12:05
12:06
12:07
12:08
12:09
12:10
12:11
12:12
12:13
12:14
12:15
12:16
12:17
12:18
12:19
12:20
12:21
12:22
12:23
12:24
12:25
12:26
12:27
12:28
12:29
12:30
12:31
12:32
12:33
12:34
12:35
12:36
12:37
12:38
12:39
12:40
12:41
12:42
12:43
12:44
12:45
12:46
12:47
12:48
12:49
12:50
12:51
12:52
12:53
12:54
12:55
12:56
12:57
12:58
12:59
13:00
13:01
13:02
13:03
13:04
13:05
13:06
13:07
13:08
13:09
13:10
13:11
13:12
13:13
13:14
13:15
13:16
13:17
13:18
13:19
13:20
13:21
13:22
13:23
13:24
13:25
13:26
13:27
13:28
13:29
13:30
13:31
13:32
13:33
13:34
13:35
13:36
13:37
13:38
13:39
13:40
13:41
13:42
13:43
13:44
13:45
13:46
13:47
13:48
13:49
13:50
13:51
13:52
13:53
13:54
13:55
13:56
13:57
13:58
13:59
14:00
14:01
14:02
14:03
14:04
14:05
14:06
14:07
14:08
14:09
14:10
14:11
14:12
14:13
14:14
14:15
14:16
14:17
14:18
14:19
14:20
14:21
14:22
14:23
14:24
14:25
14:26
14:27
14:28
14:29
14:30
14:31
14:32
14:33
14:34
14:35
14:36
14:37
14:38
14:39
14:40
14:41
14:42
14:43
14:44
14:45
14:46
14:47
14:48
14:49
14:50
14:51
14:52
14:53
14:54
14:55
14:56
14:57
14:58
14:59
15:00
15:01
15:02
15:03
15:04
15:05
15:06
15:07
15:08
15:09
15:10
15:11
15:12
15:13
15:14
15:15
15:16
15:17
15:18
15:19
15:20
15:21
15:22
15:23
15:24
15:25
15:26
15:27
15:28
15:29
15:30
15:31
15:32
15:33
15:34
15:35
15:36
15:37
15:38
15:39
15:40
15:41
15:42
15:43
15:44
15:45
15:46
15:47
15:48
15:49
15:50
15:51
15:52
15:53
15:54
15:55
15:56
15:57
15:58
15:59
16:00
16:01
16:02
16:03
16:04
16:05
16:06
16:07
16:08
16:09
16:10
16:11
16:12
16:13
16:14
16:15
16:16
16:17
16:18
16:19
16:20
16:21
16:22
16:23
16:24
16:25
16:26
16:27
16:28
16:29
16:30
16:31
16:32
16:33
16:34
16:35
16:36
16:37
16:38
16:39
16:40
16:41
16:42
16:43
16:44
16:45
16:46
16:47
16:48
16:49
16:50
16:51
16:52
16:53
16:54
16:55
16:56
16:57
16:58
16:59
17:00
17:01
17:02
17:03
17:04
17:05
17:06
17:07
17:08
17:09
17:10
17:11
17:12
17:13
17:14
17:15
17:16
17:17
17:18
17:19
17:20
17:21
17:22
17:23
17:24
17:25
17:26
17:27
17:28
17:29
17:30
17:31
17:32
17:33
17:34
17:35
17:36
17:37
17:38
17:39
17:40
17:41
17:42
17:43
17:44
17:45
17:46
17:47
17:48
17:49
17:50
17:51
17:52
17:53
17:54
17:55
17:56
17:57
17:58
17:59
18:00
18:01
18:02
18:03
18:04
18:05
18:06
18:07
18:08
18:09
18:10
18:11
18:12
18:13
18:14
18:15
18:16
18:17
18:18
18:19
18:20
18:21
18:22
18:23
18:24
18:25
18:26
18:27
18:28
18:29
18:30
18:31
18:32
18:33
18:34
18:35
18:36
18:37
18:38
18:39
18:40
18:41
18:42
18:43
18:44
18:45
18:46
18:47
18:48
18:49
18:50
18:51
18:52
18:53
18:54
18:55
18:56
18:57
18:58
18:59
19:00
19:01
19:02
19:03
19:04
19:05
19:06
19:07
19:08
19:09
19:10
19:11
19:12
19:13
19:14
19:15
19:16
19:17
19:18
19:19
19:20
19:21
19:22
19:23
19:24
19:25
19:26
19:27
19:28
19:29
19:30
19:31
19:32
19:33
19:34
19:35
19:36
19:37
19:38
19:39
19:40
19:41
19:42
19:43
19:44
19:45
19:46
19:47
19:48
19:49
19:50
19:51
19:52
19:53
19:54
19:55
19:56
19:57
19:58
19:59
20:00
20:01
20:02
20:03
20:04
20:05
20:06
20:07
20:08
20:09
20:10
20:11
20:12
20:13
20:14
20:15
20:16
20:17
20:18
20:19
20:20
20:21
20:22
20:23
20:24
20:25
20:26
20:27
20:28
20:29
20:30
20:31
20:32
20:33
20:34
20:35
20:36
20:37
20:38
20:39
20:40
20:41
20:42
20:43
20:44
20:45
20:46
20:47
20:48
20:49
20:50
20:51
20:52
20:53
20:54
20:55
20:56
20:57
20:58
20:59
21:00
21:01
21:02
21:03
21:04
21:05
21:06
21:07
21:08
21:09
21:10
21:11
21:12
21:13
21:14
21:15
21:16
21:17
21:18
21:19
21:20
21:21
21:22
21:23
21:24
21:25
21:26
21:27
21:28
21:29
21:30
21:31
21:32
21:33
21:34
21:35
21:36
21:37
21:38
21:39
21:40
21:41
21:42
21:43
21:44
21:45
21:46
21:47
21:48
21:49
21:50
21:51
21:52
21:53
21:54
21:55
21:56
21:57
21:58
21:59
22:00
22:01
22:02
22:03
22:04
22:05
22:06
22:07
22:08
22:09
22:10
22:11
22:12
22:13
22:14
22:15
22:16
22:17
22:18
22:19
22:20
22:21
22:22
22:23
22:24
22:25
22:26
22:27
22:28
22:29
22:30
22:31
22:32
22:33
22:34
22:35
22:36
22:37
22:38
22:39
22:40
22:41
22:42
22:43
22:44
22:45
22:46
22:47
22:48
22:49
22:50
22:51
22:52
22:53
22:54
22:55
22:56
22:57
22:58
22:59
23:00
23:01
23:02
23:03
23:04
23:05
23:06
23:07
23:08
23:09
23:10
23:11
23:12
23:13
23:14
23:15
23:16
23:17
23:18
23:19
23:20
23:21
23:22
23:23
23:24
23:25
23:26
23:27
23:28
23:29
23:30
23:31
23:32
23:33
23:34
23:35
23:36
23:37
23:38
23:39
23:40
23:41
23:42
23:43
23:44
23:45
23:46
23:47
23:48
23:49
23:50
23:51
23:52
23:53
23:54
23:55
23:56
23:57
23:58
23:59