Otilia Mantelers - trainer de Playful Parenting, psiholog in formare si specialist in joaca terapeutica cu copiii de la 0 - 10 ani, a definit cele cinci din cele mai intalnite frici ale copilariei: intuneric, monstri, separare, doctori si frica de straini. Astfel, Kinder a creat 5 masti traditionale romanesti - lucrand cu Otilia si cu Paul Buta - unul dintre cei mai cunoscuti artisti creatori de masti traditionale din Romania, fiecare masca devenind un personaj cu un nume amuzant, personalitate si o frica specifica.
„Kinder crede in micile momente, iar cele petrecute de copii cu parinti sunt magice, astfel ca ne-am dorit sa ii apropiem, in timp ce ii ajutam pe cei mici sa-si invinga fricile, iar pe parinti sa vorbeasca despre ele cu copiii. Ne-am dorit sa gasim o modalitate prin care sa aducem o influenta pur romaneasca in sarbatoarea americana, pentru ca atunci cand copilul se deghizeaza in frica lui, devine ea si asta il ajuta sa o cucereasca, astfel ca am transformat mastile traditionale romanesti in masti de Halloween. Partea de masti traditionale este forma mai inovativa pe care o ia educatia emotionala prin joaca, devenind instrumentul perfect pentru copii de a vorbi despre frica, intr-un mod vesel. In opinia noastra, jocurile reprezinta o modalitate usoara de a conecta parintii cu copii, in timp ce acestia isi inving fricile intr-un mod vesel.”, transmit reprezentantii companiei.
Campania a cuprins si o serie de workshopuri destinate parintilor si copiilor - unde Otilia Mantelers a discutat despre frici si ce inseamna ele, in timp ce mesterul popular Paul Buta le-a explicat participantilor cum sa faca aceste masti care fac trimitere la cele cinci frici.
Kinder ii invita pe toti parintii sa isi ajute copiii sa-si sperie fricile, accesand site-ul Kinder –
kinder.com. Totodata, pe site sunt disponibile propuneri de jocuri, sfaturi despre cum parintii pot aborda frica copilului in cel mai vesel si non-invaziv mod, dar si un tutorial pentru asamblarea mastilor cu mesterul Paul Buta.
Despre Kinder
Inca de la inceput, Kinder a pus in centrul preocuparilor familia, calitatea produselor si inovatia. In 1968, o idee pornita din inima s-a transformat in brandul Kinder, avand la baza crearea de momente magice, atat pentru copii, cat si pentru parinti. Astfel, fiecare produs a fost creat cu scopul de a aduce momente mici, dar speciale, cu ingrediente de calitate.
Toate sortimentele inovative de ciocolata sunt realizate pentru a fi impartite cu ceilalti, pentru familie, pentru sentimentul de apropiere.