Agentia Romana de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Preuniversitar (ARACIP) anunta, intr-un
comunicat postat pe site-ul institutiei, ca declansarea procedurii de monitorizare in vederea extinderii activitatii/ schimbarii de sediu sau reorganizarii unor unitati de invatamant se realizeaza
prin completarea unei Cereri si a unei Fise-tip.
Cele doua documente completate se inregistreaza si se avizeaza la Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti/ Inspectoratele Scolare Judetene, dupa care se depun/ transmit la ARACIP.
Agentia anunta ca "monitorizarea si controlul vor fi realizate de catre Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti/ Inspectoratele Scolare Judetene, care vor intocmi un raport de monitorizare si control in care se va consemna respectarea, in noile localii, a cerintelor standardelor corespunzatoare nivelurilor/ specializarilor/ calificarilor profesionale pentru care unitatile de invatamant respective au fost autorizate sa functioneze provizoriu/ acreditate, fiind emis ordin al ministrului Educatiei in acest sens, cu atestarea capacitatii maxime de scolarizare" se mai arata in comunicat.
Raportul de monitorizare si control va fi apoi inaintat spre analiza ARACIP care, pe baza constatarilor privind asigurarea standardelor de calitate pentru componentele organizatorice ale unitatilor de invatamant care intra in proces de reorganizare, propune ministrului Educatiei ordinul privind unitatile de invatamant supuse procesului de reorganizare.
1. CERERE in vederea SCHIMBARII sediului/ EXTINDERII activitatii de invatament
Nr. inregistrare ARACIP.................................
Nr. inregistrare ISMB/ISJ.....................
Cerere de monitorizare in vederea schimbarii sediului/ extinderii activitatii de invatamant
Avand in vedere prevederile art. 29 alin. (2) din O.UG nr. 75/2005 privind asigurarea calitatii educatiei, aprobata cu completari si modificari prin Legea nr. 87/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,
In temeiul prevederilor Ordinului Ministrului Educatiei nr. 3557 din 11 aprilie 2022 pentru modificarea si completarea Metodologiei privind fundamentarea cifrei de scolarizare pentru invatamantul preuniversitar de stat, evidenta efectivelor de anteprescolari/prescolari si elevi scolarizati in unitatile de invatamant particular, precum si emiterea avizului conform in vederea organizarii retelei unitatilor de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2022-2023, aprobata prin Ordinului Ministrului Educatiei nr. 5511/2021
Unitatea de invatamant (Furnizorul de educatie, dupa caz) cu denumirea ..............................................................................., cu sediul - strada, nr., cod postal, localitate, judet (se vor mentiona sediul principal si toate celelalte locatii secundare) ................................................................,Tel./fax........................................, e-mail...............................................................,
Cod de identificare fiscala.............................................................., atribuit la data de...................................,
Cont nr......................................................................, deschis la..............................................................................,
Reprezentant legal: .................................................., functia.....................tel.........................., e-mail....................
Persoana de contact:……………………....…........., functia………………, tel……………....., e-mail……….....
Cod SIIIR ..................................................................................................................................................................
autorizata sa functioneze provizoriu/ acreditata prin O.M. nr..............................., pentru:
nivelul/ nivelurile de invatamant*................................................................................................................................,
filiera/ filierele*...................………………………………………………………..............................................................., profilul/ domeniul*................................................................................................................................................................, specializarea/calificarea profesionala*....................................................................................................................................,
forma/ formele de invatamant.................................................................................................................................................,
programul de studiu................................................................................................................................................................,
limba de predare.............................................................................,
va solicita declansarea procedurii de monitorizare si control in vederea schimbarii sediului/ extinderii activitatii de invatamant, intr-un nou sediu (strada, nr., cod postal, localitate, judet) ................................................................................. ..............................................................................
In noul sediu mentionat anterior, urmeaza sa functioneze, dupa emiterea ordinului de ministru in acest sens:
nivelul/ nivelurile de invatamant*................................................................................................................................,
filiera/ filierele*...................………………………………………………………..............................................................., profilul/ domeniul*................................................................................................................................................................, specializarea/calificarea profesionala*....................................................................................................................................,
forma/ formele de invatamant.................................................................................................................................................,
programul de studiu................................................................................................................................................................,
limba de predare.............................................................................
Unitatea de invatamant............................................................... este publica/privata:
Persoana juridica initiatoare este (dupa caz):.....................................................................CUI/CIF..................
Prezenta solicitare este insotita de:
• fisa -tip, avizata de ISJ/ISMB.
Nume si prenume.............................................
Semnatura........................................................
Functie……………………………………….
L.S.
2. CERERE in vederea REORGANIZARII unitatii de invatament
Nr. inregistrare ARACIP.................................
Nr. inregistrare ISMB/ISJ.....................
Cerere de de monitorizare in vederea reorganizarii unitatii de invatamant
Avand in vedere prevederile art. 29 alin. (2) din O.UG nr. 75/2005 privind asigurarea calitatii educatiei, aprobata cu completari si modificari prin Legea nr. 87/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,
In temeiul prevederilor Ordinului Ministrului Educatiei nr. 3557 din 11 aprilie 2022 pentru modificarea si completarea Metodologiei privind fundamentarea cifrei de scolarizare pentru invatamantul preuniversitar de stat, evidenta efectivelor de anteprescolari/prescolari si elevi scolarizati in unitatile de invatamant particular, precum si emiterea avizului conform in vederea organizarii retelei unitatilor de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2022-2023, aprobata prin Ordinului Ministrului Educatiei nr. 5511/2021
Unitatea de invatamant (Furnizorul de educatie, dupa caz) cu denumirea ..............................................................................., cu sediul - strada, nr., cod postal, localitate, judet (se vor mentiona sediul principal si toate celelalte locatii secundare) ................................................................,Tel./fax........................................, e-mail...............................................................,
Cod de identificare fiscala.............................................................., atribuit la data de...................................,
Cont nr......................................................................, deschis la..............................................................................,
Reprezentant legal: .................................................., functia.....................tel.........................., e-mail....................
Persoana de contact:……………………....…........., functia………………, tel……………....., e-mail……….....
Cod SIIIR ..................................................................................................................................................................
autorizata sa functioneze provizoriu/ acreditata prin O.M. nr..............................., pentru:
nivelul/ nivelurile de invatamant*................................................................................................................................,
filiera/ filierele*...................………………………………………………………..............................................................., profilul/ domeniul*................................................................................................................................................................, specializarea/calificarea profesionala*....................................................................................................................................,
forma/ formele de invatamant.................................................................................................................................................,
programul de studiu................................................................................................................................................................,
limba de predare.............................................................................,
va solicita declansarea procedurii de monitorizare si control in vederea reorganizarii unitatii de invatamant prin1 ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................,
iar noua unitate/ noile unitati de invatamant rezultata/ rezultate din procesul de reorganizare va avea/ vor avea sediul/ sediile la urmatoarea/ urmatoarele adrese si date de contact (strada, nr., cod postal, localitate, judet, tel., fax, email) ................................................................................. ..............................................................................
In noul sediu/ noile sedii mentionat / mentionate anterior, urmeaza sa functioneze, dupa emiterea ordinului de ministru in acest sens:
nivelul/ nivelurile de invatamant*................................................................................................................................,
filiera/ filierele*...................………………………………………………………..............................................................., profilul/ domeniul*................................................................................................................................................................, specializarea/calificarea profesionala*....................................................................................................................................,
forma/ formele de invatamant.................................................................................................................................................,
programul de studiu................................................................................................................................................................,
limba de predare.............................................................................
3. FISA – TIP in vederea EXTINDERII activitatii/ SCHIMBARII DE SEDIU
AICI poti descarca Fisa-tip pentru extindere/ schimbare de sediu
4. FISA – TIP in vederea REORGANIZARII
AICI poti descarca Fisa-tip pentru extindere/ schimbare de sediu