Anunt de la ARACIP: au fost MODIFICATE documentele si fisele obligatorii

de Ana Ghiarasim la 20 Apr. 2022
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Anunt de la ARACIP: au fost MODIFICATE documentele si fisele obligatorii20Apr.2022

ARACIP, agentia responsabila de evaluarea si acreditarea scolilor si gradinitelor din Romania, a publicat noile modele de Cereri si Fise-tip pe care directorii unitatilor de invatamant de stat sau particulare trebuie sa le completeze in cazul extinderii activitatii/ schimbarii de sediu, respectiv in cazul unei reorganizari.

Agentia Romana de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Preuniversitar (ARACIP) anunta, intr-un comunicat postat pe site-ul institutiei, ca declansarea procedurii de monitorizare in vederea extinderii activitatii/ schimbarii de sediu sau reorganizarii unor unitati de invatamant se realizeaza prin completarea unei Cereri si a unei Fise-tip.
 
Cele doua documente completate se inregistreaza si se avizeaza la Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti/ Inspectoratele Scolare Judetene, dupa care se depun/ transmit la ARACIP.
 
Agentia anunta ca "monitorizarea si controlul vor fi realizate de catre Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti/ Inspectoratele Scolare Judetene, care vor intocmi un raport de monitorizare si control in care se va consemna respectarea, in noile localii, a cerintelor standardelor corespunzatoare nivelurilor/ specializarilor/ calificarilor profesionale pentru care unitatile de invatamant respective au fost autorizate sa functioneze provizoriu/ acreditate, fiind emis ordin al ministrului Educatiei in acest sens, cu atestarea capacitatii maxime de scolarizare" se mai arata in comunicat.
 
Raportul de monitorizare si control va fi apoi inaintat spre analiza ARACIP care, pe baza constatarilor privind asigurarea standardelor de calitate pentru componentele organizatorice ale unitatilor de invatamant care intra in proces de reorganizare, propune ministrului Educatiei ordinul privind unitatile de invatamant supuse procesului de reorganizare.

Schimbarea anuntata de ARACIP vine in contextul modificarilor anuntate de Ministerul Educatiei la Metodologia privind cifra de scolarizare in invatamantul preuniversitar.
 

1. CERERE in vederea SCHIMBARII sediului/ EXTINDERII activitatii de invatament

 
 
Nr. inregistrare ARACIP.................................                                             
Nr. inregistrare ISMB/ISJ..................... 
 
 

Cerere de monitorizare in vederea schimbarii sediului/ extinderii activitatii de invatamant
 

 
Avand in vedere prevederile art. 29 alin. (2) din O.UG nr. 75/2005 privind asigurarea calitatii educatiei, aprobata cu completari si modificari prin Legea nr. 87/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,

In temeiul prevederilor Ordinului Ministrului Educatiei nr. 3557 din 11 aprilie 2022 pentru modificarea si completarea Metodologiei privind fundamentarea cifrei de scolarizare pentru invatamantul preuniversitar de stat, evidenta efectivelor de anteprescolari/prescolari si elevi scolarizati in unitatile de invatamant particular, precum si emiterea avizului conform in vederea organizarii retelei unitatilor de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2022-2023, aprobata prin Ordinului Ministrului Educatiei nr. 5511/2021
 
 
Unitatea de invatamant (Furnizorul de educatie, dupa caz) cu denumirea ..............................................................................., cu sediul - strada, nr., cod postal, localitate, judet (se vor mentiona sediul principal si toate celelalte locatii secundare) ................................................................,Tel./fax........................................, e-mail...............................................................,
Cod de identificare fiscala.............................................................., atribuit la data de...................................,
Cont nr......................................................................, deschis la..............................................................................,
Reprezentant legal: .................................................., functia.....................tel..........................,  e-mail....................
Persoana de contact:……………………....…........., functia………………, tel……………....., e-mail……….....
Cod SIIIR ..................................................................................................................................................................
autorizata sa functioneze provizoriu/ acreditata prin O.M. nr..............................., pentru:
 nivelul/ nivelurile  de invatamant*................................................................................................................................, 
filiera/ filierele*...................………………………………………………………..............................................................., profilul/ domeniul*................................................................................................................................................................, specializarea/calificarea profesionala*...................................................................................................................................., 
forma/ formele de invatamant................................................................................................................................................., 
programul de studiu................................................................................................................................................................,
limba de predare............................................................................., 
 
 va solicita declansarea procedurii de monitorizare si control in vederea schimbarii sediului/ extinderii activitatii de invatamant, intr-un nou sediu (strada, nr., cod postal, localitate, judet) ................................................................................. ..............................................................................
 
In noul sediu mentionat anterior, urmeaza sa functioneze, dupa emiterea ordinului de ministru in acest sens:
nivelul/ nivelurile  de invatamant*................................................................................................................................, 
filiera/ filierele*...................………………………………………………………..............................................................., profilul/ domeniul*................................................................................................................................................................, specializarea/calificarea profesionala*...................................................................................................................................., 
forma/ formele de invatamant................................................................................................................................................., 
programul de studiu................................................................................................................................................................,
limba de predare.............................................................................
 
Unitatea de invatamant............................................................... este publica/privata:
 
Persoana juridica initiatoare este (dupa caz):.....................................................................CUI/CIF..................
 
 
Prezenta solicitare este insotita de:
    • fisa -tip, avizata de ISJ/ISMB.
 
Nume si prenume.............................................
Semnatura........................................................
                                                               Functie………………………………………. 
                                                                                  L.S.      
 

2. CERERE in vederea REORGANIZARII unitatii de invatament

 
 
Nr. inregistrare ARACIP.................................                                         
 
Nr. inregistrare ISMB/ISJ..................... 
 
 

Cerere  de de monitorizare in vederea reorganizarii unitatii de invatamant

 
Avand in vedere prevederile art. 29 alin. (2) din O.UG nr. 75/2005 privind asigurarea calitatii educatiei, aprobata cu completari si modificari prin Legea nr. 87/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,

In temeiul prevederilor Ordinului Ministrului Educatiei nr. 3557 din 11 aprilie 2022 pentru modificarea si completarea Metodologiei privind fundamentarea cifrei de scolarizare pentru invatamantul preuniversitar de stat, evidenta efectivelor de anteprescolari/prescolari si elevi scolarizati in unitatile de invatamant particular, precum si emiterea avizului conform in vederea organizarii retelei unitatilor de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2022-2023, aprobata prin Ordinului Ministrului Educatiei nr. 5511/2021
 
 
Unitatea de invatamant (Furnizorul de educatie, dupa caz) cu denumirea ..............................................................................., cu sediul - strada, nr., cod postal, localitate, judet (se vor mentiona sediul principal si toate celelalte locatii secundare) ................................................................,Tel./fax........................................, e-mail...............................................................,
Cod de identificare fiscala.............................................................., atribuit la data de...................................,
Cont nr......................................................................, deschis la..............................................................................,
Reprezentant legal: .................................................., functia.....................tel..........................,  e-mail....................
Persoana de contact:……………………....…........., functia………………, tel……………....., e-mail……….....
Cod SIIIR ..................................................................................................................................................................
autorizata sa functioneze provizoriu/ acreditata prin O.M. nr..............................., pentru:
 nivelul/ nivelurile  de invatamant*................................................................................................................................, 
filiera/ filierele*...................………………………………………………………..............................................................., profilul/ domeniul*................................................................................................................................................................, specializarea/calificarea profesionala*...................................................................................................................................., 
forma/ formele de invatamant................................................................................................................................................., 
programul de studiu................................................................................................................................................................,
limba de predare............................................................................., 
 
 va solicita declansarea procedurii de monitorizare si control in vederea reorganizarii unitatii de invatamant prin1 ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................,
 
iar noua unitate/ noile unitati de invatamant rezultata/ rezultate din procesul de reorganizare va avea/ vor avea sediul/ sediile la urmatoarea/ urmatoarele adrese si date de contact (strada, nr., cod postal, localitate, judet, tel., fax, email) ................................................................................. ..............................................................................
 
In noul sediu/ noile sedii mentionat / mentionate anterior, urmeaza sa functioneze, dupa emiterea ordinului de ministru in acest sens:
nivelul/ nivelurile  de invatamant*................................................................................................................................, 
filiera/ filierele*...................………………………………………………………..............................................................., profilul/ domeniul*................................................................................................................................................................, specializarea/calificarea profesionala*...................................................................................................................................., 
forma/ formele de invatamant................................................................................................................................................., 
programul de studiu................................................................................................................................................................,
limba de predare.............................................................................
 
 

3. FISA – TIP in vederea EXTINDERII activitatii/ SCHIMBARII DE SEDIU
 



AICI poti descarca Fisa-tip pentru extindere/ schimbare de sediu



4. FISA – TIP in vederea REORGANIZARII 





AICI poti descarca Fisa-tip pentru extindere/ schimbare de sediu




Sfaturi pentru Nota 10 - Raspunsuri si Explicatii

Copilul tau sustine anul acesta examenul de limba engleza la un liceu bilingv?


Esti ingrijorat de performanta copilului tau?

Ofera-i acum solutia: Culegerea de Teste rezolvate pentru proba scrisa si orala!

Avantaje:

- siguranta unui antrenament conform cerintelor programei Ministerului Educatiei Nationale in vigoare;
- cunoasterea si intelegerea corecta a modului de rezolvare a testelor;
- reusita la examen prin exercitiul repetat;
- utilizarea eficienta a timpului de lucru.


...Vezi AICI detaliile complete <<


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Urmareste-ne pe Google News
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:

aracipdirectori de scoalareorganizare scoliacreditare scolicifra de scolarizareinvatamant de statinvatamant particular


x

Lasa un raspuns




Titularizare 2022 - Legislatia la zi - 15 Modele de Teste rezolvate
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Titularizare 2022 - Legislatia la zi - 15 Modele de Teste rezolvate
 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
Titularizare 2022 - Legislatia la zi - 15 Modele de Teste rezolvate
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Titularizare 2022 - Legislatia la zi - 15 Modele de Teste rezolvate
 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit



26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana
Va oferim GRATUIT Raportul Special
26 de Teste rezolvate pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat - Matematica si Romana


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la Newsletterul GRATUIT si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Titularizare 2022 - Legislatia la zi - 15 Modele de Teste rezolvate
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

Titularizare 2022 - Legislatia la zi - 15 Modele de Teste rezolvate

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
x