Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Fisa de evaluare a performantelor individuale ale cadrelor didactice

de Banu Alexandra la 27 Nov. 2015
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Fisa de evaluare a performantelor individuale ale cadrelor didactice Orice unitate de invatamant are obligatia de a intocmi si a pastra fise de evaluare pentru toti salariatii incadrati, indiferent daca fac parte din corpul profesoral ori reprezinta personal nedidactic.

Evaluarea angajatilor se realizeaza in functie de responsabilitatile postului, munca depusa, cantitatea si calitatea acesteia, importanta sociala a muncii, rezultatele obtinute, dar si dupa urmatoarele criterii:
 
- cunostinte si experienta
- complexitate, creativitate si diversitatea activitatilor
- judecata si impactul deciziilor
- influenta, coordonare si supervizare
- contacte si comunicare
- conditii de munca
- incompatibilitati si regimuri speciale

Va prezentam in continuare un model de fisa de evaluare a performantelor individuale ale cadrelor didactice:



Unitatea: ___________________________________
Capcanele GRAMATICII si LITERATURII Romane
Capcanele GRAMATICII si LITERATURII Romane
Vezi detalii
Culegere pentru invatarea limbii engleze
Culegere pentru invatarea limbii engleze
Vezi detalii
MEMORATOR ISTORIE si MEMORATOR GEOGRAFIE
MEMORATOR ISTORIE si MEMORATOR GEOGRAFIE
Vezi detalii

Nr. ord. Reg. Com./an: _________________________
CUI: ____________________
Sediu: __________________________________________________

Fisa de evaluare a performantelor individuale

Evaluare dupa perioada de proba/Evaluare semestriala/Evaluare anuala /Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Educatie
Postul: Profesor in invatamantul liceal, postliceal, profesional si de maistri (cod COR 233001)
Nr. de Marca:

Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator

A.    Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale

A.1.    Comunicare profesionala
A.1.1.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
A.1.2.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
A.1.3.    Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu     
A.1.4.    Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu     
A.1.5.    Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.      Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)

A.2.    Managementul calitatii
A.2.1.    Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii     
A.2.2.    Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

A.3.      Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1.    Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate     
A.3.2.    Realizarea de cocumente si prezentari utilizate in activitatea didactica    
A.3.3.    Cresterea eficientei activitatii didactice utilizand e-learning     
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.4.      Coordonare si lucrul in echipa
A.4.1.    Dezvolta o strategie de lucru in echipa    
A.4.2.    Monitorizeaza activitatea echipei     
A.4.3.    Contribuie la consolidare echipei     
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.5    Comunicarea cadru didactic-elev
A.5.1.    Stabilirea modalitatilor de comunicare    
A.5.2.    Transmiterea informatiilor cu caracter instructiv-educativ    
A.5.3.    Folosirea feed-back-ului in comunicare    
A.5.4.    Asigurarea facilitarii comunicarii elev-elev    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)

A.6.    Comunicarea intre cadre didactice
A.6.1.    Stabilirea posibilelor domenii conexe de colaborare    
A.6.2.    Realizarea informarii despre elevi    
A.6.3.    Realizarea discutiilor privind aspectele metodice si pedagogice ale activitatii didactice    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.7.    Dezvoltarea de curriculum optional
A.7.1.    Stabilirea curriculumului optional    
A.7.2.    Alegerea continutului pentru curriculumul optional    
A.7.3.    Asigurarea dezvoltarii curriculumului optional    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)


... cititi continuarea aici >>


Autor: Banu Alexandra
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 3.83 din 15 voturi

x


Intrebare antispam: 5 + 4 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Va oferim GRATUIT Capcanele Gramaticii. Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Ce sa inveti? Cum sa inveti? Cand sa inveti? Modele si Exemple.
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
 
Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!

Alte stiri

eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Iti oferim Capcanele Gramaticii. 
Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau.
Citeste GRATUIT toate informatiile despre
CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi
din invatamantul primar, gimnazial si liceal.
 
Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
 
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!