Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa de evaluare a performantelor individuale ale cadrelor didactice

de Banu Alexandra la 27 Nov. 2015
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Fisa de evaluare a performantelor individuale ale cadrelor didactice27Nov.2015

Orice unitate de invatamant are obligatia de a intocmi si a pastra fise de evaluare pentru toti salariatii incadrati, indiferent daca fac parte din corpul profesoral ori reprezinta personal nedidactic.

Evaluarea angajatilor se realizeaza in functie de responsabilitatile postului, munca depusa, cantitatea si calitatea acesteia, importanta sociala a muncii, rezultatele obtinute, dar si dupa urmatoarele criterii:
 
- cunostinte si experienta
- complexitate, creativitate si diversitatea activitatilor
- judecata si impactul deciziilor
- influenta, coordonare si supervizare
- contacte si comunicare
- conditii de munca
- incompatibilitati si regimuri speciale

Va prezentam in continuare un model de fisa de evaluare a performantelor individuale ale cadrelor didactice:



Unitatea: ___________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: _________________________
CUI: ____________________
Sediu: __________________________________________________

Fisa de evaluare a performantelor individuale

Evaluare dupa perioada de proba/Evaluare semestriala/Evaluare anuala /Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Educatie
Postul: Profesor in invatamantul liceal, postliceal, profesional si de maistri (cod COR 233001)
Nr. de Marca:

Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator

A.    Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale

A.1.    Comunicare profesionala
A.1.1.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
A.1.2.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
A.1.3.    Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu     
A.1.4.    Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu     
A.1.5.    Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.      Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)

A.2.    Managementul calitatii
A.2.1.    Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii     
A.2.2.    Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

A.3.      Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1.    Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate     
A.3.2.    Realizarea de cocumente si prezentari utilizate in activitatea didactica    
A.3.3.    Cresterea eficientei activitatii didactice utilizand e-learning     
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.4.      Coordonare si lucrul in echipa
A.4.1.    Dezvolta o strategie de lucru in echipa    
A.4.2.    Monitorizeaza activitatea echipei     
A.4.3.    Contribuie la consolidare echipei     
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.5    Comunicarea cadru didactic-elev
A.5.1.    Stabilirea modalitatilor de comunicare    
A.5.2.    Transmiterea informatiilor cu caracter instructiv-educativ    
A.5.3.    Folosirea feed-back-ului in comunicare    
A.5.4.    Asigurarea facilitarii comunicarii elev-elev    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)

A.6.    Comunicarea intre cadre didactice
A.6.1.    Stabilirea posibilelor domenii conexe de colaborare    
A.6.2.    Realizarea informarii despre elevi    
A.6.3.    Realizarea discutiilor privind aspectele metodice si pedagogice ale activitatii didactice    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.7.    Dezvoltarea de curriculum optional
A.7.1.    Stabilirea curriculumului optional    
A.7.2.    Alegerea continutului pentru curriculumul optional    
A.7.3.    Asigurarea dezvoltarii curriculumului optional    
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.    Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)


... cititi continuarea aici >>



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 3.83 din 15 voturi

x

Lasa un raspuns




37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
Va oferim GRATUIT Raportul Special
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019

Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
Descarca GRATUIT
Raportul Special

37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
Va oferim GRATUIT Raportul Special
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019


Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019
Iti oferim GRATUIT Raportul Special

37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2019

 
Citeste GRATUIT toate informatiile despre CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi din invatamantul primar, gimnazial si liceal.

Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!