Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce acte trebuie sa depuna absolventii de liceu pentru indemnizatia de somaj. Data limita de inscriere

de Laura Galescu la 06 Iul. 2017
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ce acte trebuie sa depuna absolventii de liceu pentru indemnizatia de somaj. Data limita de inscriere06Iul.2017

Tinerii care au terminat liceul si nu doresc sa isi mai continue studiile, se pot inscrie pentru a beneficia de indemnizatie de somaj pana cel tarziu pe 25 iulie. Acestia isi pot depune dosarul indiferent daca au promovat sau nu Bacalaureatul, potrivit Agentiei Judeteane pentru Ocuparea Fortei de Munca (AJOFM) Ilfov.







Indemnizatia de somaj se acorda absolventilor, la cerere, pe o perioada de sase luni, calculata de la data expirarii celor 60 de zile de la absolvire si consta intr-o suma fixa, lunara, neimpozabila, de 250 de lei. 
 
Acest termen de 60 de zile incepe de la data de 25 mai, cand, conform Ministerului Educatiei, se incheie anul scolar pentru clasele terminale.
Inregistrarea absolventilor ca persoane in cautarea unui loc de munca se realizeaza prin depunerea la agentie a unui dosar care sa cuprinda urmatoarele documente: act de studii - original si copie, act de identitate - original si copie, adeverinta medicala din care sa rezulte faptul ca persoana este clinic sanatoasa, apta de munca.
 
Absolventii care decid sa isi continue studiile, precum si cei care nu au respectat termenul de depunere a dosarului de 60 de zile de la absolvire, nu vor beneficia de cei 250 de lei, precizeaza AJOFM.
 
Totodata, absolventii institutiilor de invatamant inregistrati la AJOFM Ilfov beneficiaza de informare si consiliere profesionala, mediere pentru identificarea unui loc de munca si pot participa la programe de formare profesionala. 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

x

Lasa un raspuns




37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
eNews Portal INVATAMANT
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020


37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020
Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
37 de Teste pentru Evaluarea Nationala si Bacalaureat 2020
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!
[x]