Modele subiecte bac olimpici 2014 matematica si istorie

de Ana-Maria Tudor la 28 Mai. 2014

Modele subiecte bac olimpici 2014 matematica si istorie28Mai.2014

Olimpicii de clasa a XII-a au participat marti la proba obligatorie a profilului: matematica sau istorie, iar Ministerul Educatiei a publicat subiectele primite de liceeni la cele doua materii.

Cadrele didactice sunt de parere ca subiectele primite de elevi la sesiunea speciala din acest an sunt mai serioase fata de cele din sesiunea 2013, ceea ce ar putea insemna ca si subiectele pentru sesiunea din vara vor avea un nivel de dificultate mai ridicat fata de anul trecut.

106 dintre absolventii de liceu care participa in aceasta perioada la sesiunea speciala a bacalaureatului 2014, care se desfasoara la Ploiesti, fac parte din loturile nationale de pregatire pentru competitii sportive internationale, iar 51 sunt olimpici internationali la chimie, informatica, biologie, matematica, fizica, limba rusa, astronomie, astrofizica, geografie.

Subiectele primite de olimpici in sesiunea speciala a bacalaureatului la disciplinele Istorie si Matematica pot fi descarcate de mai jos:

Subiecte Istorie - Uman

Subiecte Matematica - Mate - Info

Subiecte Matematica - Stiintele Naturii

Subiecte Matematica - Tehnologic

Olimpicii participa miercuri la proba la alegere a profilului: chimie, fizica, biologie, filosofie, psihologie, sociologie, economie, informatica, logica sau geografie.

Joi are loc proba scrisa la limba si literatura materna, in aceeasi zi in care se vor afisa rezultatele si se vor depune contestatiile.

Rezultatele finale ale sesiunii speciale de bacalaureat 2014 vor fi publicate in data de 30 mai.

Sursa: edu.ro

Sfaturi pentru Nota 10 - Raspunsuri si Explicatii

Copilul tau se pregateste pentru examenul de limba engleza la un liceu bilingv?

Esti ingrijorat de performanta copilului tau?

Ofera-i acum solutia: Culegerea de Teste rezolvate pentru proba scrisa si orala!

Avantaje:

- siguranta unui antrenament conform cerintelor programei Ministerului Educatiei Nationale in vigoare;
- cunoasterea si intelegerea corecta a modului de rezolvare a testelor;
- reusita la examen prin exercitiul repetat;
- utilizarea eficienta a timpului de lucru.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Urmareste-ne pe Google News