Distribuie-l pe Facebook sau trimite-l pe WhatsApp altor parinti sau profesori!
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
De Portal Invatamant la 22 Sep. 2011 |
![]() |
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Competenţe de Evaluat/ Conţinuturi | C1 | C2 | C3 | C4 | C5 | C6 | Total |
Scrierea în forme echivalente a unor numere naturale | I3a.(5p) | 5p | |||||
Introducerea intuitivă (prin desene: decupare, hasurare, colorare) a notiunii de fractie; figuri geometrice |
I2.(5p) II5b.(4p) II5c.(3p) |
II5b.(3p) II5c.(3p) |
18p | ||||
Exerciţii de calcul cu numere naturale, urmărind respectarea ordinii efectuării operaţiilor şi folosirea corectă a parantezelor | II4.(15p) | 15p | |||||
Operaţii cu numere naturale | I1.(20p) | 20p | |||||
Operaţii de adunare, scădere, înmulţire, împărtire care derivă din: “cu atât mai mult”, ”cu atât mai puţin”, ”de atâtea ori mai mult”, ”de atâtea ori mai puţin” |
I3b.(3p) I3c.(3p) I3d.(3p) |
I3b.(2p) I3c.(2p) I3d.(2p) |
15p | ||||
Transpunerea unei situaţii problemă, în limbaj matematic | II6.(4p) | 4p | |||||
Stabilirea datelor, a necunoscutelor şi a operaţiilor prin care se ajunge la rezolvarea unei probleme |
II5a.(7p) II6.(1p) |
I6.(2p) | 10p | ||||
Scheme simple pentru a figura pe scurt datele şi paşii de rezolvare a unei probleme. | II6.(1p) | II6.(2p) | 3p | ||||
Total | 14p | 12p | 6p | 35p | 13p | 10p | 90p |