Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Procedura de inscriere electronica la concursul pentru ocuparea posturilor de director si director adjunct in unitatile de invatamant preuniversitar

de Banu Alexandra la 13 Sep. 2016 Exclusiv
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Procedura de inscriere electronica la concursul pentru ocuparea posturilor de director si director adjunct in unitatile de invatamant preuniversitar Pe 13 septembrie a inceput inscrierea candidatilor la concursul pentru ocuparea posturilor de director si director adjunct in unitatile de invatamant preuniversitar.

Dosarele de concurs vor fi depuse electronic pe platforma informatica dedicata, in perioada 13 septembrie - 2 octombrie.

Redam in continuare procedura de inscriere electronica la concursul pentru ocuparea posturilor de director si director adjunct in unitatile de invatamant preuniversitar:

Inscrierea si depunerea dosarelor pe platforma informatica MONMedu va presupune parcurgerea urmatoarelor etape:
1. Obtinerea datelor de autentificare
2. Conectare pe platforma
3. Completarea cererii / cererilor de inscriere pentru ocuparea functiei de director / director adjunct la una sau mai multe unitati de invatamant.
4. Tiparirea cererii de inscriere si incarcarea acesteia pe platforma.
5. Incarcarea documentelor necesare pentru inscrierea la concurs.

OBTINEREA DATELOR DE AUTENTIFICARE
Culegerea de teste pentru Evaluarea Nationala clasa a VI-a
Culegerea de teste pentru Evaluarea Nationala clasa a VI-a
Vezi detalii
Culegere de engleza pentru clasele V-VIII
Culegere de engleza pentru clasele V-VIII
Vezi detalii
Culegere pentru invatarea limbii engleze
Culegere pentru invatarea limbii engleze
Vezi detalii

Datele de autentificare pe platforma informatica vor fi transmise pe adresa de email a tuturor cadrelor didactice care fac parte din Registrul National al Expertilor in Management Educational.
In situatia in care candidatul nu poate intra in posesia datelor de autentificare, acesta va transmite o solicitare in acest sens la adresa de suport tehnic suport-mon@edumax.edu.ro.

Sistemul informatic va fi accesat la adresa https://mon.edu.ro/.

Pentru a accesa sistemul informatic, din bara de meniu se va executa click pe meniul ACCES MONMedu, iar din fereastra deschisa se va actiona butonul ACCESEAZA APLICATIA:

Dupa actionarea butonului ACCESEAZA APLICATIA va aparea fereastra de autentificare in aplicatie unde introduceti numele de utilizator si parola:

Daca numele de utilizator si parola au fost introduse corect, se efectueaza automat conectarea la aplicatie si sunteti directionat in ecranul principal al aplicatiei.

SCHIMBARE PAROLA
La prima autentificare in aplicatie este necesar sa modificati parola si sa completati datele aferente contului. Sistemul va solicita actualizarea acestor date in fereastra:

Pentru a efectua aceasta operatiune, in fereastra afisata dupa prima autentificare, completati informatiile solicitate in urmatoarele campuri:
- Parola curenta – completati parola curenta (cea furnizata pentru prima autentificare in aplicatie)
- Parola – completati noua parola
- Confirmare parola – recompletati noua parola, pentru confirmare.

Apoi apasati butonul Salveaza pentru ca noile informatii sa se inregistreze in sistem.

Atentie!
Oricand veti dori sa modificati parola sau datele de identificare ale utilizatorului conectat, veti putea realiza aceasta operatie dand click pe numele de utilizator aflat in coltul din dreapta (sus) al ecranului.

DECONECTARE
Oricand este nevoie sau cand doriti, va puteti deconecta din aplicatie apasand butonul Deconectare aflat in coltul din dreapta (sus) al ecranului. In urma acestei actiuni, veti iesi din aplicatie si va reaparea pe ecran fereastra de autentificare.

COMPLETAREA CERERII /CERERILOR DEINSCRIERE PENTRU OCUPAREA FUNCTIEI DE DIRECTOR /DIRECTOR ADJUNCT LA UNA SAU MAI MULTE UNITATI DEINVATAMANT

Dupa autentificare pe platforma MONMedu, pentru completarea cererii / cererilor de inscriere pentru ocuparea functiei de director / director adjunct la una sau mai multe unitati de invatamant se vor parcurge urmatoarele etape:

 Se vor completa campurile:
- Detalii privind postul dorit:
- Tip post: se va selecta din lista de valori aferenta campului valoarea dorita: Director sau Director adjunct.
- Judet: se va selecta din lista de valori aferenta campului judetului unitatii de invatamant unde se va depune cererea de inscriere
- Localitate: se va selecta din lista de valori aferenta campului localitatea unitatii de invatamant unde se va depune cererea de inscriere
- Unitate de invatamant: se va selecta din lista de valori, unitatea pentru care se va depune cererea de inscriere in concursul de ocupare a functiilor de conducere. - Campul este obligatoriu de completat.

Detalii document de identitate:
- Tip document, Serie, Numar, Data eliberarii, Eliberat de.

Detalii de contact:
- Tip adresa, Localitate, Strada, Nr. strada, Bloc, Scara, Etaj, Apartament
- Telefon: se va tasta numarul de telefon. Campul este obligatoriu de completat.
- Pentru salvarea datelor se va actiona butonul Salveaza.
- Pentru tiparirea cererii de inscriere se va actiona butonul Tipareste:

Atentie! Dupa tiparire, cererea de inscriere se dateaza, se semneaza, se scaneaza si se incarca in platforma informatica conform pasilor descrisi mai jos.

INCARCAREA CERERII DE INSCRIERE
In sectiunea “Documente concurs directori” se vor incarca pentru fiecare unitate de invatamant, respectiv pentru fiecare functie de conducere pentru care se opteaza urmatoarele documente obligatorii:
- Cererea de inscriere
- Oferta manageriala
- Scrisoarea de intentie

ACCESARE PORTOFOLIU
Din ecranul principal, afisat dupa autentificarea in aplicatie se selecteaza modulul Portofoliu Candidat:

Din meniul afisat in stanga acestuia, se acceseaza submodulul Portofoliu.

INCARCAREA DOCUMENTELOR ELECTRONICE
Conform metodologiei de concurs, pe platforma informatica se vor incarca documente justificative, scanate si salvate in format .pdf, care vor forma dosarul electronic al  candidatului (copii ale diplomelor de studii, grade didactice si alte documente justificative relevante pentru criteriile de selectie).
Dimensiunea maxima admisa a fiecarui document este de 10 MB.
Toate documentele incarcate vor fi de tip “pdf”.
Documentele necesare inscrierii la concursul pentru ocuparea functiilor de director / director adjunct sunt grupate in doua sectiuni distincte:
- Documente administrative – documente care valideaza eligibilitatea candidaturii
-Documente justificative – documente care sustin curriculum vitate si vor intra in etapa de evaluare

Modalitatea de incarcare electronica a documentelor este urmatoarea:

- Se acceseaza submeniul Concurs director – documente administrative
- In sectiunea Carte de identitate se actioneaza butonul situat in partea dreapta a zonei selectate
- Se va deschide zona de comenzi pentru editarea sectiunii
- Pentru incarcarea documentului, se actioneaza butonul Adauga.
- Se deschide fereastra Adaugare document
- Se completeaza numele fisierului care urmeaza sa fie incarcat cu o denumire sugestiva. De exemplu: documentul care se incarca in aceasta zona este cartea de identitate, denumirea fisierului va fi Carte de identitate
- Se actioneaza butonul Browse
- Se va deschide o fereastra de navigare pentru selectarea documentului care se va incarca in aplicatie
- Se selecteaza documentul si se actioneaza butonul Open.
- Pentru salvarea documentului se actioneaza butonul Salveaza
- Daca documentul este incarcat cu succes aplicatia returneaza mesajul de informare si revine in fereastra principala

ATENTIE! Pentru salvarea documentului/documentelor incarcate in zona „Carte de identitate” se actioneaza butonul Salveaza

Se va proceda similar pentru incarcarea tuturor documentelor administrative.

Pentru incarcarea documentelor justificative se va urma aceeasi modalitate de lucru in submeniul Concurs director – documente justificative

Sursa: Ministerul Educatiei


 
Autor: Banu Alexandra
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 4.2 din 27 voturi

x


Intrebare antispam: 5 + 3 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Va oferim GRATUIT Capcanele Gramaticii. Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Ce sa inveti? Cum sa inveti? Cand sa inveti? Modele si Exemple.
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
 
Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!

Alte stiri

eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Iti oferim Capcanele Gramaticii. 
Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau.
Citeste GRATUIT toate informatiile despre
CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi
din invatamantul primar, gimnazial si liceal.
 
Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
 
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!