Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Model fisa postului pentru profesori din invatamantul gimnazial

de Gavrila Cristina la 06 Nov. 2015
1 comentarii

Model fisa postului pentru profesori din invatamantul gimnazial Fisa postului este obligatorie pentru orice institutie de invatamant si reprezinta documentul care stabileste caracteristicile postului, de la obiective, la sarcinile si responsabilitatile fiecarui angajat.

In mod obligatoriu, fisa postului va cuprinde denumirea postului - functia, obiectivele individuale, sarcinile, competentele, responsabilitatile si aptitudinile individuale ale titularului unui post.


Va prezentam un model de fisa postului pentru profesori din invatamantul gimnazial


I. Identificarea postului

1. Numele si prenumele titularului: ............

2. Denumirea postului: Profesor in invatamantul gimnazial

[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3. Pozitia in COR / Cod: 233002

[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
Culegere de exercitii rezolvate la matematica
Culegere de exercitii rezolvate la matematica
Vezi detalii
Culegere de engleza pentru clasele V-VIII
Culegere de engleza pentru clasele V-VIII
Vezi detalii
Culegerea de teste pentru Evaluarea Nationala clasa a VI-a
Culegerea de teste pentru Evaluarea Nationala clasa a VI-a
Vezi detalii


4. Departamentul / locatia: Invatamant gimnazial

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5. Nivelul postului:
Executie

6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
- se subordoneaza directorului institutiei

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]

II. Descrierea postului

1. Scopul general al postului

     Profesorul instruieste si educa elevii prin tipuri de activitati specifice, urmarind obiective cognitive, de limbaj, psihomotorii, afective, estetice, ale educatiei pentru societate, astfel incat acestia, dupa terminarea studiilor, pe tot parcursul vietii, sa fie toleranti fata de opinii diferite.
    
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2. Competente personale:

* sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
* sa nu aiba antecedente penale.

3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariu de baza.
* este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
* este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii

1. Programarea activitatii de invatare

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Analizeaza planul de invatamant
Identificarea aspectelor interdisciplinare in cadrul ariei curriculare specifice. Corelarea continutului disciplinei de invatamant si a activitatilor de invatare cu obiectivele urmarite, prevederile programei si timpul de invatare.

2.Alege manualul si materialele auxiliare
Analiza si selectarea din oferta de manuale / materiale auxiliare a manualelor / materialelor adecvate posibilitatilor de intelegere ale elevilor, in conditiile respectarii cerintelor legislative in vigoare.

3.Intocmeste planificari calendaristice
Corelarea timpilor de lectii cu curba de efort a elevilor si a sarcinile de invatare, stabilind strategia didactica optima in vederea asigurarii unei instruiri eficiente. Programarea in timp, pe semestre, in functie de structura anului scolar, a activitatilor de invatare, asigurand parcurgerea completa a continuturilor propuse.                

4.Revizuieste planificarea
Compararea permanenta a situatiei reale cu cea proiectata din punctul de vedere al realizarii planificarii, adaptand si reactualizand planificarea in conformitate cu situatia reala si situatiile de invatare existente.

2. Elaborarea proiectului didactic

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Stabileste obiectivele operationale ale lectiei
Formularea obiectivelor operationale in termeni de performanta si adecvat scopului urmarit. Obiectivele sunt realizate in proportie de 75% de catre elevi.
Stabilirea obiectivelor operationale, astfel incat sa existe un echilibru intre dobandirea de cunostinte si deprinderi, in conformitate cu timpul de instruire afectat.

2.Stabileste continutul activitatii de invatare
Identificarea si corelarea elementelor de continut cu programa scolara si cu manualele.

3.Alege strategii didactice
Utilizarea strategiilor didactice de tip activ, participativ, formativ, care transforma elevul intr-un actor activ al propriei formari.
Construirea situatiilor de invatare care solicita participarea creativa a cat mai multor elevi.

4.Realizeaza proiectul didactic
Elaborarea proiectului didactic clar si explicit, tinand cont de urmatoarele repere:
-    rigoare stiintifica;
-    strategii activ-participative;
-    obiective operationale corect formulate.

5.Adapteaza informatia la
posibilitatile de invatare
si nivelul de pregatire a
elevilor
Conducerea lectiei conform proiectului deja stabilit si monitorizarea activitatii elevilor, astfel incat sa se obtina maximul de eficienta a lectiilor. Selectarea informatiei pe criterii de esentialitate, coreland
detaliile informationale cu particularitatile grupului instruit
si gradul de interes manifestat de elevi.

3. Organizarea activitatii de invatare

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Organizeaza procesul de transmitere de cunostinte informatii
Modul de organizare a cunostintelor de transmis si forma de transmitere.

2.Transmite cunostinte
Creeaza conditii optime in vederea receptarii cunostintelor (material vizual relevant in cantitate suficienta). Exista excesul de detalii, transmiterea cunostintelor facandu-se gradat, intr-o succesiun logica.

3.Formeaza si dezvolta deprinderi
Capacitatea de organizare a procesului de instruire in forme si prin situatii de invatare adecvate tipului de deprinderi care trebuie formate.
Selectarea situatiilor de invatare care sa stimuleze gandirea elevului, sa-i formeze deprinderile de munca si studiu necesare instruirii pe durata intregii vieti.

4. Organizeaza activitati de dezvoltare fizica a elevilor (pentru profesorii de educatie fizica)

Elemente de competenta si Indicatori de performanta
1.Dezvolta potentialul fizic al elevilor
Organizarea spatiului destinat activitatii de educatie fizica, astfel incat sa se asigure desfasurarea controlata a acesteia, in conditii de securitate.
Mentinerea aparatului sportiv in stare de functionare pentru a putea fi utilizat corespunzator nevoilor de pregatire fizica a elevilor. Corelarea   gradului   de   dificultate   si   complexitate   a exercitiilor fizice cu varsta si conditia fizica a elevilor, in vederea dezvoltarii armonioase si recrearii elevilor.

2.Educa si dezvolta un stil de viata igienic si sanatos
Consecventa in urmarirea respectarii regulilor de igiena si intaririi deprinderilor de igiena ale elevilor. Tact in abordarea eventualelor situatii de nerespectare a normelor de igiena.

5. Organizarea activitatilor practice complementare procesului de transmitere de cunostinte

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Stabileste obiectivele activitatii de laborator
Corelarea experimentului conceput cu teoria avuta in vedere. Selectarea tipului de experiment adecvat obiectivelor lectiei.

2.Pregateste activitatea experimentala
Planificarea derularii activitatii in functie de tipul experimentului. Asigurarea echipamentelor si materialelor necesare atingerii obiectivelor instruirii in conditii de securitate (atat din punct de vedere al utilizatorului, cat si al echipamentului de instruire).

3.Indruma si supravegheaza elevii in activitatea de laborator.
Coordoneaza secventele de instruire, instructiunile de lucru fiind date pas cu pas, pentru a asigura desfasurarea controlata a experimentului.

6. Utilizarea materialelor didactice

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Identifica situatiile care necesita folosirea materialelor didactice
Analiza situatiilor de invatare si identificarea necesarului de material didactic.

2.Selecteaza materialele didactice necesare
Corelarea materialelor didactice complementare cu continuturile de invatare, astfel incat acestea sa constituie un suport in procesul instructiv-educativ.

3.Utilizeaza materiale didactice

Facilitarea invatarii prin alegerea cu discernamant a materialelor didactice, adaptate cu situatiile concrete din clasa, in vederea asigurarii unei instruiri eficiente.

7. Elaborarea instrumentelor de evaluare

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Stabileste obiectivele evaluarii
Selectarea  continuturilor  ce  urmeaza  a  fi  evaluate  in functie de obiectivele evaluarii.
Corelarea tipurilor  de  itemi  cu natura  obiectivelor  si continuturilor.

2.Elaboreaza instrumentele de evaluare
Creativitate in privinta formatului ales, respectand particularitatile de varsta ale elevilor, obiectivele si continuturile evaluarii.
Decide asupra baremului si conditiilor de evaluare, astfel incat sa se obtina o evaluare cat mai obiectiva.

8. Evaluarea cunostintelor elevilor

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Administreaza instrumente de evaluare
Asigurarea conditiilor materiale necesare aplicarii instrumentelor de evaluare, in vederea obtinerii unei evaluari obiective si unitare a tuturor elevilor. Consecventa in administrarea probelor de evaluare.

2.Apreciaza cantitativ si calitativ rezultatele elevilor
Analiza ierarhica, pe colectivul de elevi si procentul pe itemi a rezultatelor evaluarii elevilor.

3.Valorifica rezultatele evaluarii
Valorificarea, dupa caz, a rezultatelor elevilor in scopul diagnozei sau selectiei elevilor.
Stabilirea strategiilor didactice adecvate in scopul remedierii deficientelor procesului educational, in functie de rezultatele inregistrate la evaluare.

4.Faciliteaza comunicarea elev-elev, profesor-elev, elev-profesor
Construirea unor situatii adecvate de lucru si de comunicare in vederea facilitarii schimbului de informatii elev-elev si cadru didactic-elev

9. Evaluarea parametrilor psiho-pedagogici

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Estimeaza posibilitatile de invatare ale elevilor
Capacitatea de analiza in vederea identificarii (in urma observarii in  diverse situatii) a stilului de invatare al fiecarui elev.

2.Valorifica evaluarea posibilitatilor de invatare ale elevilor
Flexibilitate, adaptabilitate si creativitate in construirea lectiilor, astfel incat sa fie valorificate toate situatiile de invatare existente intr-un colectiv de elevi. Selectarea celor mai eficiente tehnici in vederea facilitarii invatarii si reglarii procesului instructiv-educativ in functie de posibilitatile si ritmul de asimilare proprii grupului instruit.

10. Dezvoltarea comportamentului prosocial

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Mediaza procesul de interiorizare a sistemului de valori ale societatii
Selectarea de modele sociale relevante pentru sistemul de valori al societatii.
Analiza situatiilor in care apar astfel de modele pentru crearea unui sistem propriu de valori al elevului.

2.Asigura cunoasterea, intelegerea si insusirea regulilor sociale
Capacitatea de a exprima si analiza incontinuu cu elevii regulile sociale (corelat cu particularitatile de varsta), de a evalua obiectiv comportamentul social al acestora.

3.Promoveaza un comportament social dezirabil
Capacitatea de a motiva si corecta comportamentul elevului prin aplicarea recompenselor si sanctiunilor, ca urmare a evaluarii comportamentelor prin prisma regulilor existente in familie, scoala si societate.

11. Comunicare cadru didactic-elev

Elemente de competenta si Indicatori de performanta
1.Alege modalitati de comunicare
Corelarea modalitatilor de comunicare cu continutul informatiei, particularitatile de varsta si individuale ale membrilor grupului instruit.
Eficienta modalitatilor de comunicare.
Identificarea modalitatilor de comunicare adecvate situatiilor  concrete, in vederea realizarii scopului educational.

2.Transmite informatii cu caracter instructiv-educativ
Limbajul utilizat favorizeaza atingerea obiectivelor propuse.
Modul de transmitere a informatiilor si calitatea acestora corespund obiectivelor propuse.

3.Utilizeaza feed-back-ul in comunicare
Analiza acuratetii si integritatii mesajului receptat de elev, prin comparare cu mesajul transmis, in vederea stabilirii disfunctionalitatilor canalului de comunicare, inlaturarea perturbatiilor care afecteaza calitatea comunicarii.

12. Comunicarea dintre cadrele didactice

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Identifica posibile domenii conexe de colaborare
Capacitatea ridicata de a utiliza limbajul specific unor domenii conexe.

2.Se intereseaza despre elevi
Capacitatea cadrului  didactic  de  a culege  si  structura informatiile despre dezvoltarea si evolutia elevilor.

3.Discuta aspecte metodice si pedagogice ale activitatii didactice
Apelarea la tehnici de comunicare adecvate pentru redarea unor aspecte metodice si pedagogice. Analiza si aprofundarea aspectelor metodice si pedagogice ale activitatii didactice.

13. Implicarea familiei in activitatile formativ-educative

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Realizeaza unitatea de cerinte scoala-familie
Capacitatea de analiza a opiniilor familiei si de selectare a unora dintre ele, pentru o strategie educativa adecvata elevului.

2.Determina implicarea familiei
Capacitatea de a implica familia intr-un demers formativ-educativ coerent care sa sprijine dezvoltarea elevului.

14. Mentinerea relatiei familie — unitate scolara

Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Informeaza familia
Calitatea si periodicitatea legaturii cu familia, in functie de obiectul educativ urmarit si de problemele aparute.

2.Solicita informatii
Capacitatea de a obtine informatii relevante pentru familie, respectiv pentru demersul didactic.

3.Consiliaza familia elevului, propune solutii
Capacitatea de a descoperi cauza unui fenomen (comportament) si de a propune solutii pertinente.

15. Dezvoltarea curriculumului optional
Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Stabileste curriculum optional
Capacitatea de analiza a resurselor existente in scoala, in vederea corelarii acestor resurse cu curriculumul optional si necesitatile elevilor.

2.Stabileste continutul pentru curriculum optional
Discernamant in selectarea continutului  curriculumului optional, astfel incat acesta sa raspunda obiectivelor propuse, nevoilor si timpului disponibil al elevului.

3.Dezvolta curriculumul optional
Identificarea resurselor informationale adecvate continutului stabilit.
Creativitate in selectarea activitatilor, situatiilor de lucru, astfel incat acestea capata un caracter antrenant.

16. Dezvoltarea profesionala
       Elemente de competenta si Indicatori de performanta

1.Identifica nevoile proprii de dezvoltare
Obiectivitatea in autoevaluare si identificarea necesarului de autoinstruire, in functie de dinamica informatiei in domeniu.

2.Dezvolta cunostinte proprii
Identificarea surselor de informare, programarea studiului individual, astfel incat sa acopere nevoile de dezvoltare, personale si ale sistemului.
Manifesta interes pentru nou si consecventa in procesul de autoinstruire.

3.Dezvolta deprinderi proprii
Exersarea deprinderilor in vederea desfasurarii activitatii la nivelul de calitate propus.

* asigura calitatea si eficienta muncii pe care o desfasoara;
* asigura climatul de munca eficient;
* respecta conditiile deontologice specifice profesiei;
* sa anunte din prima zi conducerea imbolnavirea sa, iar daca imbolnavirea a intervenit in alta localitate, sa comunice in scris, in aceeasi zi, cu exceptia cazurilor grave;
* sa respecte dispozitiile legale privind pastrarea secretului de serviciu referitoare la date, documente sau informatii care nu sunt destinate publicitatii;
* sa nu desfasoare si sa nu favorizeze activitati generatoare de concurenta neloiala, acte sau fapte care, potrivit Legii 11/91, sunt contrare bunei credinte si uzantelor cinstite;
* sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu;
* sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
* sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
* sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si PSI din obiectivul unde desfasoara serviciul;
* angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instructiunilor de utilizare a substantele periculoase, instalatiilor, utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru;
* sa acorde ajutor atat cat este rational posibil oricarui alt salariat aflat intr-o situatie de pericol;
* angajatul va desfasura activitatea in asa fel incat sa nu expuna la pericole de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana proprie sau alte persoane, in conformitate cu pregatirea si instruirea in domeniul protectiei muncii primita de la angajatorul sau;
* sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
* sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alte personae din institutie;
* sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
* sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti participanti.
* sa informeze de indata conducerea despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
* sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

4. Conditiile de lucru ale postului

a. Desfasurarea activitatii
Profesorul isi desfasoara activitatea intr-un mediu organizat, institutionalizat, in scoli publice sau particulare;
Unele activitati se desfasoara in aer liber, iar pregatirea activitatii se realizeaza si acasa.
b. Conditii de formare profesionala Participa la diverse traininguri, conferinte.

 [Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

5. Gradul de autonomie

Profesorul are libertate de decizie in ceea ce priveste alegerea manualelor, materialelor didactice si strategiilor de invatare utilizate la clasa;
Profesorul are libertate de decizie in ceea ce priveste selectarea metodelor de evaluare relevante pentru materia predata si in conformitate cu obiectivele stabilite prin programa;
Prin specificul activitatii sale, profesorul interactioneaza in permanenta cu elevi, parinti si alte cadre didactice.

[Se refera la alte posturi decat cele aflate in subordinea directa. Autoritatea se stabileste in fiecare firma de catre conducere, pentru fiecare post in parte - in functie de marimea, specificul si organigrama firmei.

a. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)

* Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]

6. Indicatori de performanta(SMO):
Modul de indeplinire cantitativa si calitativa a sarcinilor;
Modul de raspuns la alte solicitari decat cele curente.
[In functie de specificul firmei, pot fi utilizati indicatori diferiti, cu valori diferite, in limitele responsabilitatilor si performantelor cerute de post.]

7. Evolutii posibile
   Conform statutului cadrului didactic
 
[Se stabileste in functie de planificarea carierei din fiecare firma.]

III. Specificatiile postului

1. Nivelul de studii
Studii superioare

[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini personale

- abilitatea de a folosi cuvintele fluent;
- rapiditate in reactii si judecata;
- abilitate de a improviza;
- abilitatea de a crea;
- punctualitate.

 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru


Data


Numele si semnatura titularului postului,      Numele si semnatura superiorului ierarhic,

      A P R O B A T
         Director General
Autor: Gavrila Cristina

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 4.63 din 8 voturi

x


Intrebare antispam: 3 + 1 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Comentarii 1 comentariiAdauga comentariul tau

Adrian 2015-11-09 16:44:46

Efortul de a concepe și elabora o Fișă a postului pentru personalul didactic din învățământul gimnazial este lăudabil. ATENȚIE, ministerul a conceput și elaborat o FIȘĂ cadru pentru personalului didactic și didactic auxiliar prin Ordin de ministru nr. 6143/2011. Ca atare este obligatorie acea fișă. Singurul aspect care trebuie detaliat de către fiecare director, director adjunct împreună cu responsabilul de catedră sau comisie metodică pentru fiecare ciclu de clase la învățământul primar și pentru fiecare disciplină pentru ciclul gimnazial este rubrica cu indicatori de performanță. Deci această fișă există, numai că aceasta NU este personalizată și individualizată pentru fiecare dintre categoriile de personal didactic și didactic auxiliar. Aici trebuie să se manifeste preocuparea, inteligența și obligația legală de a fi realizate de către cei menționați în legislația în vigoare.

Articole similare

Model fisa postului pentru profesori din invatamantul gimnazial
Mai multe articole despre fisa de post profesor

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Va oferim GRATUIT Capcanele Gramaticii. Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Ce sa inveti? Cum sa inveti? Cand sa inveti? Modele si Exemple.
Primiti zilnic pe e-mail, ultimele stiri si subiecte din invatamant.
 
Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit si fii informat!

Alte stiri

eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit



eNews Portal INVATAMANT
Descarca GRATUIT raportul special

Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
Capcanele Gramaticii! Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau
 
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Iti oferim Capcanele Gramaticii. 
Top 3 greseli comune explicate pe intelesul copilului tau.
Citeste GRATUIT toate informatiile despre
CE, CAND si CUM sa inveti. Program si Sfaturi
din invatamantul primar, gimnazial si liceal.
 
Adauga mai jos adresa ta de email si primesti Raportul Gratuit
 
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Atentie: veti primi in fiecare zi un newsletter gratuit cu ultimele noutati din invatamantul gimnazial si liceal!